hmm....als mijn stapel boeken weer eens vernieuwing nodig heeft dan is dit misschien wel een goede aanvullingquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:26 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ik heb net een maand geleden dit gelezen.
[ afbeelding ]
En de op Sire/Reprise uitgekomen platen zijn Deluxe geremastered en met bonustracks uitgekomen. Het is een goed jaar voor de Replacementsfan.
Ach je moet het natuurlijk ook een beetje in context plaatsen. Ze waren erg jong en toen ik zo oud was, was ik denk ik ook een vervelende zeurquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:28 schreef Mizh het volgende:
[..]
Ik vind Fugazi ook een erg goede band, maar ik vond soms wel dat hij een beetje zeurde in minor threat maar niet alleen McKaye ook de andere band leden
nee ik begrijp ook wel dat hij het niet allemaal zo zeurderig bedoelde maar zo kwam het overquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ach je moet het natuurlijk ook een beetje in context plaatsen. Ze waren erg jong en toen ik zo oud was, was ik denk ik ook een vervelende zeurIn latere interviews geeft Ian zelf ook aan dat ie niet meer met zo'n belerend vingertje wil zwaaien omdat dat ook veel te letterlijk werd genomen (Zie bijvoorbeeld de documentaire Punk Attitude over Guilty of being white)
Ik hoorde een bandje spelen de avond voor Pinkpop in Geleen.quote:
even jou en de vraagsteller door elkaar gehaaldquote:
nou vooruit WeezerButler +1quote:
Wereldbandquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:55 schreef emokid het volgende:
Dat is Will Sergeant en de mannen maar de punten gaan naar Gambolputty.
Horses and something elsequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:02 schreef emokid het volgende:
Oei, ik zat er ook naast. Had ik Will toch goed. Iets met Paarden & nog iets, weet het niet meer.
horses and shoesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:06 schreef emokid het volgende:
Shoes dan, zit dat er wel in? Dacht van wel.
Dat is toch niet de eerste?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:59 schreef WeezerButler het volgende:
Mocht iemand het goede antwoord hebben... neem de regie in eigen handen. Ik ben de komende dagen offline.
O ja, de titel van de 1e Chris Mars is 75% less fat
Brilliante titel
Karen Carpenter...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:01 schreef Mizh het volgende:
dan is de regie nu in onze handen
Her elbow was shattered, and she was told she would "probably never play drums again." However, due to an experimental surgery involving 8 titanium screws, she made a full and complete recovery
Over welke drumster gaat dit?
Mei 2002quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:33 schreef ranja het volgende:
geen idee van de drumster. welk jaar was dit voorval?
Ho ho ho.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:56 schreef ranja het volgende:
Dan krijg je the Raconteurs, standaard rock bandje.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:56 schreef ranja het volgende:
want op de eerste 3 white stripes albums drumt ze anders als op de rest
Ik zou de white stripes niet graag met een andere -zogenaamd betere- drummer willen horen. Dan zijn het the white stripes niet meer. Net als dat er geen bas bij hoort. Dan krijg je the Raconteurs, standaard rock bandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |