quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:18 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Afgaande op Huxley's Brave New World zou ik zeggen Iron Maiden
Zeppelin heeft nooit conceptalbums gemaakt. Wel Tolkien-geinspireerd werk (Ramble On, Battle of Evermore), maar welke rockband heeft dat nou niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:27 schreef Mizh het volgende:
Led Zeppelin ?
Vinnik nou echt iets voor Jethro Tullquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:26 schreef Litpho het volgende:
Als we dan toch bij het pseudoliterair blijven, welke band heeft een nummer opgenomen gebaseerd rond werk van Tolkien en daarna een heel album rond een boek van Paul Gallico?
Daar zit je wel min of meer in de goede richting en tijd te denken, maar het is niet Tull. Of DT uiteraard gegeven tijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Vinnik nou echt iets voor Jethro Tull
100% natte vinger gok dit
Yesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zit je wel min of meer in de goede richting en tijd te denken, maar het is niet Tull. Of DT uiteraard gegeven tijd.
Camel, ja. En The White Rider op het voorgaande album.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:39 schreef emokid het volgende:
Came met The Snow Goose denk ik, nee weet het wel zeker. Gisteren nog geluisterd.
dat is maar 1 versiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:57 schreef frame-saw het volgende:
Haha ik wilde ook al heel flauw antwoorden met Lilly Allen en Mark Ronson![]()
The Show van Doug E. Fresh is iets bekender v.w.b. de kreet 'Oh my God' (komt als scratch/sample meerdere keren voor)...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |