quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:49 schreef WeezerButler het volgende:
Ronnie Lane
Bedacht me ook later dat Steve Marriott ook nooit met Ron Wood/ Faces heeft gespeeld...
het verbaast me meer dat zoveel mensen het fout haddenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:35 schreef Mizh het volgende:
hehe ik heem gewoon nogg goed ook :p
Welk boek? Our band could be your life misschien?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:06 schreef Mizh het volgende:
Ben toevallig net een boek over ze aan het lezen
Wie is de nieuwe tapeloop speler van Mission of Burma, teven was hij de Assistant Engineer van Steve Albini voor Nirvana's In Utero.
bartrid +1quote:
Ik heb net een maand geleden dit gelezen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:19 schreef Mizh het volgende:
[..]
yes dat boek inderdaad, gekocht voor MoB, Sonic Youth en Husker Du. Voor vind tot nu toe elk hoofdstuk wel erg tof. alleen minor threat waren nogal zeikerds.
Ik vind Fugazi ook een erg goede band, maar ik vond soms wel dat hij een beetje zeurde in minor threat maar niet alleen McKaye ook de andere band ledenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:20 schreef bartrid het volgende:
Goed boek ja, maar Minor Threat kan ik dan weer niet met je eens zijn (maar ik ben dan ook een groot van van Ian McKaye en alles wat hij uitgebracht heeft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |