Vandaar dat het opgehoogd is naar 100.00quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:09 schreef jpjedi het volgende:
Fijn die spaar garantie... ben je 4 maanden je geld kwijt zeg wat dan geen flikker meer waard is.
Kijk naar voorbeeld IJsland. Banken failliet, valuta -40%.. Run op supermarkten.![]()
Allemaal aan het statiegeld
Bestaat dat ding nog?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:15 schreef ursel het volgende:
oohja.. de dollar gaat weer de goede kant op Jorrit..
[ afbeelding ]
Als de Fransjes even debiel doen als de vorige keer zit die kans erin jah.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:04 schreef dutch_cyclist het volgende:
Nancy feyenoord , worden weer boetes net als vorig jaar?
De canadese dollarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Bestaat dat ding nog?
http://www.brillig.com/debt_clock/![]()
Dank je, niet alles gaat naar beneden. De plaatselijke melkfabriek produceert steeds meer. De afzetmarkt is een grote potentiele groeimarktquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:27 schreef IJsmuts het volgende:
de hele wereld gaat naar de kloten. salaris voor de komende jaren deze week nog kapot slaan op luxe artikelen, volgende week is het geen drol meer waard. hyperinflatie tot en met.. en wij maar lachen om die zimbavianen..., nou nou nou, wouter gaat deze maand nog briefjes met 9 nullen drukken.
precies 11 jaar na de aandelenmarkt crash gaat het weer die kant op. oei oei oei, gelukkig maar dat de NL bank garant gaat staan voor +38k..., maarja, wat heb je dr aan als je voor dat geld niet eens meer een kauwgombal kan kopen??
alles gaat kapot..., en net nu ik me beter ga voelen![]()
gelukkig is er pr0n, het meest stabiele wat er is. was 3 jaar geleden geil, vorige week was het ook nog geil en morgen zal het nog net zo geil zijn![]()
Feli Cardinal!!![]()
![]()
dat wordt eind deze maand beschuit met muisjes!!
doe ik er nog een plakkie ambachtelijke grill worst bij!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:05 schreef staticdata het volgende:
TVP waarmee Frank de hele layoutz'n opblaaspop verneukt
Homo!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:05 schreef staticdata het volgende:
TVP waarbij Frank de hele layout verneukt
Z'n vriendin zal z'n FOK! account wel bijlezen als ze eerder thuis isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Homo!
wies datquote:
Correctie ze hebben meerdere gaten, maar voorlopig is dit eigenlijk al te veel informatie voor die jongenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is nu een vrouw..die hebben een gat en daarin kun je ze palen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is nu een vrouw..die hebben een gat en daarin kun je ze palen.
Wij zitten op belegger.nl te spelen, mocht je nog steeds zin hebben om mee te doen..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Z'n vriendin zal z'n FOK! account wel bijlezen als ze eerder thuis is
Jorrit staat bovenaan ..die heeft nog niets gekocht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Wij zitten op belegger.nl te spelen, mocht je nog steeds zin hebben om mee te doen..
Wetenschappelijk vastgesteld: ik ben een fok!ker. En jij? Wat voor internetter ben jij?Doe hier de test!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat voor internetter ben jij?![]()
http://www.flabber.nl/archief/025277.php
Je bent een fok!ker
Alles is te vinden op FOK! en de duizend andere subsites, dus de rest van het internet heb jij eigenlijk niet meer nodig. Wat doe je hier eigenlijk? Je leest je in over veel verschillende onderwerpen en houdt je ook met veel dingen bezig, van het volgen van matige reallife-soaps tot het maken van slechte fotosoeps. Dat er totale chaos en een gebrek aan organisatie op je favoriete site heerst, deert je niet. Zolang jij je posts maar kwijt kan. Aan het eind van de dag is dat toch het enige dat telt.
Je bent een reaguurderquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat voor internetter ben jij?![]()
http://www.flabber.nl/archief/025277.php
Je bent een fok!ker
Alles is te vinden op FOK! en de duizend andere subsites, dus de rest van het internet heb jij eigenlijk niet meer nodig. Wat doe je hier eigenlijk? Je leest je in over veel verschillende onderwerpen en houdt je ook met veel dingen bezig, van het volgen van matige reallife-soaps tot het maken van slechte fotosoeps. Dat er totale chaos en een gebrek aan organisatie op je favoriete site heerst, deert je niet. Zolang jij je posts maar kwijt kan. Aan het eind van de dag is dat toch het enige dat telt.
Je leest je in over veel verschillende onderwerpen en houdt je ook met veel dingen bezig, van het volgen van matige reallife-soaps tot het maken van slechte fotosoeps.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:23[b] schreef diamondvoodoo het volgende:[/b]
Das je eerste verlies dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:41 schreef ursel het volgende:
Nonde kut beleggings spel..
Was ik vergeten dat het al 6 uur was en dat het betaald parkeren hier in is gegaan. Belt mijn buurman om 10 over 6 aan dat ze mijn auto staan te bekeuren..
Hebben een bezoekerspas die ik via internet aanmeld en was ff de tijd vergeten, gelijk een prent te pakken..
Fifa?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Woei internet thuis werk eindelijk!![]()
het ondersteunt torrents, niet nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef jpjedi het volgende:
http://www.computertotaal(...)opcorn-Hour.htm?2606
![]()
pakt NZB`s direct, 1080P en 1tb opslag.
Wou ik dus ook net zeggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het ondersteunt torrents, niet nieuwsgroepen
Wat nou in games & consoles. Hij staat gewoon netjes in online waar die hoort..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Wou ik dus ook net zeggen
GVD zit ik de hele dag in algemeen/ multi te F5'en, is de topic in games & consoles.
TS is een prutserLeer eens tags te plaatsen
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:39 schreef Sickert het volgende:
Rukkers!
Dat wordt morgen weer knallenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef ursel het volgende:
De Dow door de 9500 heen..
Poe poe JP..
Morgen de AEX laagste punt de 301 en overmorgen door de 300 heen...
poe poe
Net Sparta nog even afgedroogdquote:
volgens mij kan je de meeste info uit de header van de mail halen ofzo. Moet je bij baus zijn die weet er meer vanaf.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:53 schreef dekkered het volgende:
iemand verstand van het tracen van emailtjes? (heb 2 emailbommen ontvangen vandaag op mijn hotmail.) als iemand er meer over weet graag via msn ofzo contact (msn staat in mijn profiel)
Nope. Gewoon naar het ip gaan in je browser en nzb uploaden. Ding parred en rarred ook automatisch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het ondersteunt torrents, niet nieuwsgroepen
De mens kent zoveel fouten dat we best eens op Vista kunnen draaien..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 03:17 schreef Viro het volgende:
@urs : een mens kan idd lastig vista draaien. Daar hebben we pc's voor.
Volgens mij klopt dit...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 03:16 schreef Viro het volgende:
[..]
volgens mij kan je de meeste info uit de header van de mail halen ofzo. Moet je bij baus zijn die weet er meer vanaf.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:56 schreef staticdata het volgende:
Fer Volgende week vrijdag is trouwens prima hoor, mocht ik het nog niet gezegd hebben
Kunnen ook resistance dan coop-en
Anders leg je gewoon alvast een doos frikandellen in de vriezer!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:42 schreef FJD het volgende:
en anders kunnen er natuurlijk ook gewoon converseren maar dat vind ik wel een beetje eng
Hatsee!quote:Miljardenschuld Engelse voetbal
07 oktober 2008
Het Engelse voetbal kampt met een schuld van rond de drie miljard pond (3,9 miljard euro). Dat heeft de voorzitter van de Engelse voetbalbond (FA) David Triesman dinsdag gezegd tijdens een conferentie voor zakenmensen uit de voetbalwereld.
De top vier, Manchester United, Liverpool, Chelsea en Arsenal, is goed voor een derde van dit bedrag, 950 miljoen pond (ruim 1,2 miljard euro). De FA zelf heeft een schuld van 400 miljoen pond (516 miljoen euro) als gevolg van de bouw van het nieuwe Wembley Stadion, dat vorig jaar is geopend.
Triesman legde een link met de instabiliteit in het bankwezen en waarschuwde voor een mogelijk faillissement van een van de clubs. "We zijn geld over de hele wereld schuldig. Soms bij financiële instituten die in zwaar weer verkeren, soms bij rijke eigenaren die geen binding hebben met de club."
Richard Scudamore, algemeen directeur van de Premier League, is niet bang voor een faillissement. "Dit onderwerp staat bovenaan de agenda van de clubs en naar mijn mening gaan ze er verantwoordelijk mee om. Bovendien is er altijd al financieel gevaar geweest sinds de eerste clubs 100 jaar geleden werden gesticht, en die clubs bestaan bijna allemaal nog."
Franse Droeftoeters... Le Droef de toeter dus eigenlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:56 schreef FJD het volgende:
Nancy is zich trouwens al aan het indekken met hun gezeik dat ze zo bang zijn voor Feyenoord hooligans, maar ondertussen gewoon de kaarten in de vrije verkoop houden...
Misschien dat het daarom wel niet goed gaat bij jou..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 03:17 schreef Viro het volgende:
@urs : een mens kan idd lastig vista draaien. Daar hebben we pc's voor.
Ook al wordt vista gebruikt voor huis, tuin en keuken doeleinden en dan als nog een BSOD, denk niet dat het aan mij ligt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 06:19 schreef FJD het volgende:
[..]
De mens kent zoveel fouten dat we best eens op Vista kunnen draaien..
Je bent nog steeds onder de indruk van mijn geniale stifje met Michael Mols he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Net Sparta nog even afgedroogd6-0 en dat alleen maar omdat ik viermaal faalde met een chip-shot. Binnen t kwartier al 2-0.
Ku je wel van spreken jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:32 schreef cardinalagain het volgende:
ik zit nog niet in de bof neergaande aandelen spiraal
quote:Banking Finance Editor Patrick Hosking "No one trusts the banks anymore, it has to come from politicians."
sowieso nu call optiesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ku je wel van spreken ja
ik heb mijn callopties ing alweer geloosd![]()
Verder slagveld idd.. beter alles heineken nemen nu
Nee, Heineken gaat lekker..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ku je wel van spreken ja
ik heb mijn callopties ing alweer geloosd![]()
Verder slagveld idd.. beter alles heineken nemen nu
quote:
je vergeet je disclaimer te plaatsenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:43 schreef ursel het volgende:
rond een uur of 11 gaat alles weer omhoog. Dan verkopen, eind van de dag gaat alles omlaag, dan kopen
Sowieso mensen die mij blind vertrouwen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
je vergeet je disclaimer te plaatsen
Dat en er horen gamingpoints bij. Gisteren met een halve omhaal gescoordquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je bent nog steeds onder de indruk van mijn geniale stifje met Michael Mols he?
kan je deze tekst niet in je signature zettenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Sowieso mensen die mij blind vertrouwen..
Mja, zat er eigenlijk meer aan te denken hem te verhuren..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan je deze tekst niet in je signature zetten
Niet naar Nancy??quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:12 schreef Keltie het volgende:
* Keltie is aan het kijken voor een tripje naar Coruna
Nancy is nog maar de vraag of er supporters mee mogen en als dat het geval is, is de kans levensgroot dat je in een politiestaat terecht komt waar geen druppel bier te krijgen isquote:
Wat heb je gezegd ja hoor mijn erfenis staat daar wel veiligquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lol schoonmoeder uit Nederland belt of haar geld veilig is bij de Rabobank.
Ja een getrouwd wijf voor alle rotterdammers. Je mag er alleen naar kijken maar niet aankomen anders krijg je ruzie en trek je toch aan het kortste eindquote:
We zijn het er nog niet over eens of je wel mee mag doen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:55 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd ja hoor mijn erfenis staat daar wel veilig![]()
Maar kan iemand mijn aanvraag even accepteren in de bof aandelen groep
In jou geval is dat ook net zo veilig. Steek je je kop tenminste ook niet boven het maaiveld uitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn koppositie kan hiermee namelijk onder druk komen te staan..
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:03 schreef ursel het volgende:
Ben je zo blij met je sexdate dat je het met ons wilt delen??
Heb geen uitnodiging in mijn inbox maar het systeem is soms wat eigenzinnig is gister gebleken. ik nodig je ook even uit voor de zekerheid.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:55 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd ja hoor mijn erfenis staat daar wel veilig![]()
Maar kan iemand mijn aanvraag even accepteren in de bof aandelen groep
Ik heb "Cardinal" geprobeerd maar die bestaat dus niet.quote:SUBLEAGUE BOF
Deze gebruiker speelt nog niet mee met het beursspel en kan nog niet worden uitgenodigd voor een subleag
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik niet, puni..
Denk dat die thuis wat te kort komt..
Zoals mijn vader altijd zegt: "Op een ander honger krijgen en thuis komen eten"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
als ik vraag naar lekker wijf kom ik gelijk wat te kort
Heb me ogen niets voor niets gekregen.
Ik disclaimer mezelf al door te stellen dat ik dat denk. Of het zo is mag je zelf over oordelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
als ik vraag naar lekker wijf kom ik gelijk wat te kort
Heb me ogen niets voor niets gekregen.
Je mag de menu-kaart best bekijken, maar niets bestellen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zoals mijn vader altijd zegt: "Op een ander honger krijgen en thuis komen eten"![]()
vrij vertaald van het Brabants.
Waar kijk jij?quote:
Ik hoop dat je achteraf je geheim met ons wil delen Ursel...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:48 schreef ursel het volgende:
BoF
Naam Waarde Rendement Ranglijst
1. URSEL 112531.85 12,53 %
2. JMPOSTMAN 100000.00 0,00 %
3. FJDORR 99880.28 -0,12 %
4. JPJEDI 87062.56 -12,94 %
Overigens sta ik momenteel al op 114.019,48
Aangezien ik hier me naam heb aangepast, heb ik hem daar ook gebruikt. Cardinalagain dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb geen uitnodiging in mijn inbox maar het systeem is soms wat eigenzinnig is gister gebleken. ik nodig je ook even uit voor de zekerheid.
edit:
[..]
Ik heb "Cardinal" geprobeerd maar die bestaat dus niet.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:52 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Aangezien ik hier me naam heb aangepast, heb ik hem daar ook gebruikt. Cardinalagain dus
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:52 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Aangezien ik hier me naam heb aangepast, heb ik hem daar ook gebruikt. Cardinalagain dus
Check ff in profile om te accepteren.quote:De opgegeven speler heeft een uitnodiging ontvangen. Zodra hij deze bevestigd zal hij toegevoegd worden aan de subleague.
Zoals ik al op MSN zei, maar ook publiekelijk voor de rest..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je achteraf je geheim met ons wil delen Ursel...
quote:JeePee zegt:
lekkere achtbaan weer vandaag
ursel zegt:
ursel zegt:
Je moet ook in de dalen instappen met het spelletje he..
JeePee zegt:
als er nu geen dal is weet ik het ook niet meer
JeePee zegt:
ursel zegt:
Nee, rond een uur of half 3 is er juist een piek, daarna volgt een dal omdat men niet weet wat DJ gaat doen..
ursel zegt:
en tesamen met DJ gaan ze naar beneden, waarna de DJ zich herpakt omdat europa dicht is..
JeePee zegt:
oh zit het zo
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Zoals ik al op MSN zei, maar ook publiekelijk voor de rest..
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Man zeg gewoon dat ik de Fortis hack moet doen.
niet nader te vermelden elementen in de BoF competitie hebben zich de niet reglementaire mechanismen van het beursspel eigen gemaakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:42 schreef staticdata het volgende:
ik hoor het al, met die poule hoef ik niet mee doen, als er wordt gehackt door personen
ho ho, ik als leek zijnde ging er vanuit dat je ze alleen niet kon verkopen, maar nog wel kon kopen. Ik heb ze gekocht met de hoop dat als die weer open ging, hij toch zou stijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
niet nader te vermelden elementen in de BoF competitie hebben zich de niet reglementaire mechanismen van het beursspel eigen gemaakt.![]()
Pannenkoek! Als je wil kopen zal toch iemand ze moeten verkopen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:52 schreef ursel het volgende:
[..]
ho ho, ik als leek zijnde ging er vanuit dat je ze alleen niet kon verkopen, maar nog wel kon kopen. Ik heb ze gekocht met de hoop dat als die weer open ging, hij toch zou stijgen.
Ga mijn dan ook geen verwijten maken en lees mijn disclaimer nog maar eens...![]()
Het aandeel Fortis staat voor heel Fortis. Bos koopt daaruit vervolgens ABN Amro en het Nederlandse deel van Fortis. De beste delen van het pakket. Aangezien Fortis in de problemen betaalt Bos dus relatief weinig. Wat zou vervolgens het uitgeklede deel van Fortis dat weinig geld heeft gevangen voor de beste onderdelen op de aandelenmarkt doen denk je?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:52 schreef ursel het volgende:
ho ho, ik als leek zijnde ging er vanuit dat je ze alleen niet kon verkopen, maar nog wel kon kopen. Ik heb ze gekocht met de hoop dat als die weer open ging, hij toch zou stijgen.
Dan zou ik het maar snel verkopen dus..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Het aandeel Fortis staat voor heel Fortis. Bos koopt daaruit vervolgens ABN Amro en het Nederlandse deel van Fortis. De beste delen van het pakket. Aangezien Fortis in de problemen betaalt Bos dus relatief weinig. Wat zou vervolgens het uitgeklede deel van Fortis dat weinig geld heeft gevangen voor de beste onderdelen op de aandelenmarkt doen denk je?![]()
Verwachting is dat het ergens rond de 3,50 uitkomt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:23 schreef ursel het volgende:
Misschien kan ik het zo wel weer inkopen voor ¤1.60
Euh net wakker van een tukkiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan zou ik het maar snel verkopen dus..![]()
Misschien kan ik het zo wel weer inkopen voor ¤1.60
Je fortis nu verkopen geeft iig een hoop verlies..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:45 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Euh net wakker van een tukkie![]()
Wat bliksems moet ik kopen verkopen ff snel spieken
Maak gebruik van een PKM + AimBaus en je hebt gegarandeerd succes!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:42 schreef staticdata het volgende:
ik hoor het al, met die poule hoef ik niet mee doen, als er wordt gehackt door personen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:54 schreef jpjedi het volgende:
Maar meer reden is dat ook onze waarde vrind dhr FJ Dorr ook een minimaal winstje heeft gepakt op Fortis van 343 %
alles is toch begonnen met een liquiditeitsprobleem? met 17mld in de pocket kan je dat oplossen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Het aandeel Fortis staat voor heel Fortis. Bos koopt daaruit vervolgens ABN Amro en het Nederlandse deel van Fortis. De beste delen van het pakket. Aangezien Fortis in de problemen betaalt Bos dus relatief weinig. Wat zou vervolgens het uitgeklede deel van Fortis dat weinig geld heeft gevangen voor de beste onderdelen op de aandelenmarkt doen denk je?![]()
Verwachting is dat het ergens rond de 3,50 uitkomt.
True maar dat betekent ook dat Fortis als geheel er veel minder voor heeft gekregen dan dat ze in een gewone situatie er voor hadden gekregen en dat gaat zich toch vertalen in de beurskoers.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:58 schreef IJsmuts het volgende:
alles is toch begonnen met een liquiditeitsprobleem? met 17mld in de pocket kan je dat oplossen.
dat gaat fortis nu proberen.
verkoop van de goede delen moest wel, denk niet dat een bank ze dat geld hadden geleend
true, maar ik had niet 24mld in de pocket en ik denk dat bijvoorbeeld een rabobank nu wel uitkijkt met een bank kopen...dus mag de overheid het vuile werk opkanppen en de NL en FR overheden willen een signaal afgeven met deze reddingsactie zodat het vertrouwen wer terugkomt en als tegengas gebruikt kan worden....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:15 schreef FJD het volgende:
[..]
True maar dat betekent ook dat Fortis als geheel er veel minder voor heeft gekregen dan dat ze in een gewone situatie er voor hadden gekregen en dat gaat zich toch vertalen in de beurskoers.
Tja maar of het opbreken van Fortis en het nationaliseren van de krenten uit de pap daar nu erg veel aan gaat helpen durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:39 schreef IJsmuts het volgende:
true, maar de NL en FR overheden willen een signaal afgeven met deze reddingsactie zodat het vertrouwen wer terugkomt en als tegengas gebruikt kan worden....
tis allemaal emotie, helemaal bij fortis, dat bedrijf is natuurlijk niet waard waar het nu voor genoteerd staat
alles gaat gewoon mee omlaag, en dat is zuur en verre van te volgen.., maarja, ik ga me er dniet druk over maken.., ga lekker voor het kastje zitten en GTST kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:45 schreef FJD het volgende:
Zelfde vraag ik me nu af bij ING. Ze staan nergens aan bloot, ze hebben helemaal geen gezeik. Ze slaan vandaag voor de 2e keer een mooie slag (nu door het opkopen van tegoeden van Icesave) en toch verliezen ze 10% aan waardeIk volg het niet meer.
Dat begint toch altijd om 20:00?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef IJsmuts het volgende:
alles gaat gewoon mee omlaag, en dat is zuur en verre van te volgen.., maarja, ik ga me er dniet druk over maken.., ga lekker voor het kastje zitten en GTST kijken
Zijn wel erg slechte tijden tegenwoordigquote:
Geile Tieten Strakke Tepelsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alles gaat gewoon mee omlaag, en dat is zuur en verre van te volgen.., maarja, ik ga me er dniet druk over maken.., ga lekker voor het kastje zitten en GTST kijken
Waha, het tuig gaat toch wel. Vooral als ze, net als de vorige keer, gewoon bij de plaatselijke buurtsuper een kaartje voor een tientje kennen kopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:44 schreef jpjedi het volgende:
http://www.nu.nl/news/178(...)ters_naar_Nancy.html
Eindelijk een wijs besluit
Enige manier om het tuig de mond te snoeren.. Wij gingen vroeger ook niet naar de efteling als we stout waren geweest.
Heb de tijd van 10 minuten per helft maar even teruggezet naar 5 minuten per helft.. Had ook al met 0-20 (quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:22 schreef FJD het volgende:
Zie ik in de Gamercard wat Keltie aan het doen is staat ie met 16-0 voor tegen Heerenveen![]()
Nah, ik hoog altijd heel traag op naar hogere graadjes.. Eerst nu maar eens een seizoen Be A Pro spelen en dan weleens zienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:11 schreef FJD het volgende:
Met 0-20 van Ajax winnen is ook nooit grappig
Ik speel wel 10 min per helft maar op een graadje moeilijker, win nog wel steeds maar niet met heel veel. Gisteren wel Heracles met 8-0 opgeroldmet een hattrick van Tomasson binnen 5min
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:05 schreef FJD het volgende:
Ursel heeft ook weer max Fortis ingekocht
Jah, eigenlijk snap ik het niet want ik kan dingen downloaden (Squad Files oid?), Voice komt ook over, bij een quickmatch kom ik bij het scherm waar ik Ready moet geven maar daar wil het spel ook iets downloaden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:27 schreef FJD het volgende:
Ga iig eens naar je router kijken dan kunnen we ook samen een be-a-pro wedstrijd spelenKan zelfs met z'n drieen
Ik zie je niet in onze subleague?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:12 schreef staticdata het volgende:
kutga ik short gaat de beurs omhoog
Doe gezellig mee joh..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee zit via het werk beetje te prutsen
Sla je slag JP!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:10 schreef RudyCarell het volgende:
Toch Blu-Ray voor Xbox360?
Dat is een goedkope bluray-speler dan!
probeer het wel beetje serieus te doen en zet niet gelijk die 100.000 inquote:
Tja ik heb het niet zo op apparaten die 3 keer terug gestuurd moeten worden alvorens ik een goede heb waarbij ik de kans loop dat al mijn schijfjes vernietigd worden.quote:
Het gaat erom wie het meeste rendement haalt..dus de meest serieuze speler wint.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
probeer het wel beetje serieus te doen en zet niet gelijk die 100.000 in
Dus kan niet tegen jullie op
Of juist wel. Als je 100k in de pocket houdt en wij draaien allemaal verlies met Fortis..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
probeer het wel beetje serieus te doen en zet niet gelijk die 100.000 in
Dus kan niet tegen jullie op
steunaankopen??quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het gaat erom wie het meeste rendement haalt..dus de meest serieuze speler wint.
En waarom zou je op een absoluut bodempunt niet instappen met 80k en 20k voor steunaankopen achterhouden mocht er een aandeel achterblijven?
ach ik probeer nu beetje te kijken, wat het rendement is als ik een bedrag zou inleggen waar ik in de realiteit ook mee zou kunnen speculeren. Qua % blijft het rendement uiteraard dan wel gelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het gaat erom wie het meeste rendement haalt..dus de meest serieuze speler wint.
En waarom zou je op een absoluut bodempunt niet instappen met 80k en 20k voor steunaankopen achterhouden mocht er een aandeel achterblijven?
Met 5 gulden zakgeld kom je niet ver hoor..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
ach ik probeer nu beetje te kijken, wat het rendement is als ik een bedrag zou inleggen waar ik in de realiteit ook mee zou kunnen speculeren. Qua % blijft het rendement uiteraard dan wel gelijk.
Ik heb wel eens consumentenorders samengevoegd en direct afgehandeld gevolgd door een snelle succesvolle financiele afhandeling. Maar goed was toen ik voor vrienden een biertje in de kroeg haalde.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:54 schreef staticdata het volgende:
Wie van de Boffers heeft wel eens wat gedaan met Real time data verwerking?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb wel eens consumentenorders samengevoegd en direct afgehandeld gevolgd door een snelle succesvolle financiele afhandeling. Maar goed was toen ik voor vrienden een biertje in de kroeg haalde.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Met 5 gulden zakgeld kom je niet ver hoor..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja ik heb het niet zo op apparaten die 3 keer terug gestuurd moeten worden alvorens ik een goede heb waarbij ik de kans loop dat al mijn schijfjes vernietigd worden.![]()
In tegenstelling tot veel mensen waardeer ik ook nog bouwkwaliteit en daarbij, wat moet ik met 2 blue ray spelers?
Als ik dan op de internet-router, of moet het ook op de wireless-router? (zal uiteindelijk wel beide doenquote:PC aan internet-router verbinden.
Start -> Uitvoeren -> CMD -> IP CONFIG /ALL
Noteer gegevens in schema onderaan.
PC aan wireless-router verbinden.
Start -> Uitvoeren -> CMD -> IPCONFIG /ALL
Noteer gegevens in schema onderaan.
Via Internet Explorer en het wireless-router IP naar het configuratiescherm van de wireless-router.
Schakel de DHCP functie op de wireless-router uit.
Geef de wireless-router een IP uit de reeks van de internet-router.
Geef je Wireless router een IP-adres in de range van de internet-router, maar buiten zijn DHCP-range. Heeft de internet-router als ip adres: 192.168.2.1 en een DHCP-range van 192.168.2.100 - 192.168.2.150 dan geef je de Wireless-router bijvoorbeeld 192.168.2.200 als IP-adres. Houd bij het instellen van een IP-adres ook rekening met andere apparaten die je een statisch adres hebt gegeven.
Deze adressen kan je ook niet gebruiken want elk ip adres mag namelijk maar 1 maal in een netwerk voor komen.i
Verbind de wireless-router met de internet-router door middel van 1 van de LAN-poorten. Niet de WAN-/ Internet-poort gebruiken!
Optioneel I
In het geval dat de Wirless-functionaliteit niet nodig is, schakel deze uit.
Optioneel II
Bekijk of de volgende poorten openstaan (dit moet op de default gateway):
• UDP 88
• UDP 2074
• TCP 3074
Voor de wireless-router levert dat het onderstaande op.
(Ga via “Applications & Gaming” naar “Port Range Forwarding”).
Application Start End Protocol Ip Address
Xbox Live 88 88 Both Xbox IP
Xbox Live 2074 2074 Both Xbox IP
Xbox Live 3074 3074 Both Xbox IP
Xbox 360 instellingen
Ga naar het Xbox 360 Dashboard en naar het “System / Systeem” Tabblad.
Ga dan naar “Network Settings / Netwerk instellingen”.
Kies voor “Edit Settings / Instellingen wijzigen”.
Kies voor “IP Settings / IP Instellingen”.
Kies voor “Manual / Handmatig”.
Geef de gegevens op van de internet-router. (zie onderstaand voor voorbeeld.)
Na het invullen van deze gegevens dienen de “DNS Settings/ DNS Instellingen” ingevuld te worden, ook deze zijn te halen uit de internet-router.
Netwerkschema
Internet-router
IP Adres:
Subnetmasker:
Standaardgateway:
DHCP-Server:
DNS-servers:
Wireless-router
IP Adres:
Subnetmasker:
Standaardgateway:
DHCP-Server:
DNS-servers:
Xbox 360
IP Adres:
Subnetmasker:
Standaardgateway:
DHCP-Server:
DNS-servers:
Moet je een pimp abo nemen, kan je een user filter aanzetten..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef RudyCarell het volgende:kan dit topic niet gesplitst worden... 1 in beursgeneuzel en 1 voor het bier en tieten en onzin...
Ok! Nou, mijn ketting is er deze week afgelopen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je een pimp abo nemen, kan je een user filter aanzetten..![]()
Maar we kunnen het wel weer over fietsen hebben..
Van je nieuwe fiets?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok! Nou, mijn ketting is er deze week afgelopen...
Ga jij nog een nieuwe kopen of ben je bang dat je niet meer gaat trainen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:01 schreef ursel het volgende:
Van je nieuwe fiets?
Dat schiet al lekker op dan..
Is in bestelling..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga jij nog een nieuwe kopen of ben je bang dat je niet meer gaat trainen?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Is in bestelling..
Van vrouwtje voor mijn verjaardag..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou moet je wel echt gaan trainenIk heb gister nog even snel schaatsen gekocht
Als je aan deo genoeg hebt dan fiets je niet hard genoegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef ursel het volgende:
Dan maar een krat deo's daar eer zetten..
Is dan toch 32 km per dag
ja ik snap er ook geen reet van... straks maar even de ketting strakker zetten...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Van je nieuwe fiets?
Dat schiet al lekker op dan..
Ja, ff omkleden ook natuurlijk..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je aan deo genoeg hebt dan fiets je niet hard genoeg
Ja, maar alsof ik hier überhaupt een klim kan trainen van dat formaat...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:33 schreef FJD het volgende:
plus een extra stukkie he! 16km is de Galibier zonder klim
Jemig, jij gaat er echt voor he...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar alsof ik hier überhaupt een klim kan trainen van dat formaat...
Daarvoor gaan we toch op trainingskamp..
Ik lul er nog alleen veel over..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jemig, jij gaat er echt voor he...
Ik ben ook een beetje lafjes begonnen
Afgelopen donderdag 2 uurtjes fitness.
Afgelopen zaterdag 2 uurtjes fitness
Afgelopen maandag 2 uurtjes fitness
Afgelopen dinsdag 1 uurtje squash
Gisteren woensdag 2 uurtjes volleybaltraining
Vandaag 1 uurtje spinnen
Vandaag 1,5 uur fitness
Zaterdag 1 uurtje fitness
Zaterdag 1,5 volleybalwedstrijd.
Misschien dat ik tussendoor ook nog wel thuis op de fiets stap
Maar verder doe ik er niet echt iets aan...
Kloptquote:
quote:Ik heb na m'n eerste schaatsles meteen een 'blessure' opgelopen dus moest me weer rustig houden deze week. Wel eentjes gefietst, misschien straks weer eventjes![]()
Zon
Ach ja. Ik werk niet meer over, heb geen vriendin en hou dus heel erg veel energie overquote:
nou nou nouquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:36 schreef FJD het volgende:
De Grongingse neukert is weg?
Dat was geloof ik het enige doel dat ze was.quote:
Uhm, als je het zo plat wil stellen ja. Het ging niet werken helaas. Als het aan mij had gelegen dan was het anders geweest, maar helaas het zal toch echt van 2 kanten moeten komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:36 schreef FJD het volgende:
De Groningse neukert is weg?
Hey ik mag dan misschien veel posten hier, maar niet allesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat was geloof ik het enige doel dat ze was.
Heb Jorrit er nog niet over gehoord een gezellig romantisch dinertjes mee gehad te hebben..
pics or it didn`t happen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat was geloof ik het enige doel dat ze was.
Heb Jorrit er nog niet over gehoord een gezellig romantisch dinertjes mee gehad te hebben..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uhm, als je het zo plat wil stellen ja. Het ging niet werken helaas. Als het aan mij had gelegen dan was het anders geweest, maar helaas het zal toch echt van 2 kanten moeten komen
Ach ja er zijn meer vissen in de zee, maar me aas is nu wel even helemaal van de haak geknabbeld....
Hoi Liesquote:
wordt hier al gezegd als ie door de 9000 fiets ie met gemaak door naar 7000. Ben benieuwdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:11 schreef ursel het volgende:
Nog ff en de DJ is ook door de 9000 heen..
over anderhalve week de 8500
Ja wie het nu nog kan voorspellen die is koning....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
wordt hier al gezegd als ie door de 9000 fiets ie met gemaak door naar 7000. Ben benieuwd
Short positie ING levert nu wel geld op
Dat zei ik gisteren toch al tegen je..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja wie het nu nog kan voorspellen die is koning....
Duidelijk is dat de bailout niet geholpen heeft.. Europa heeft het welgeteld 8 uur groen gehouden en stort nu ook weer in. Dit lijkt wel onstopbaar.Ik had toch echt goede hoop op herstel vanaf vandaag.
Spel begint vrolijk opnieuw met MS op -25%. AIG zal ondanks weer een flinke injectie nu toch echt duikelen.
Er is geen touw meer aan vast te knopen.. 280 steun is ook aan diggelen.Die AEX lijkt geen enkele dag het laatste uur te overleven. Iedereen denkt, dumpen en morgen zien we wel weer.
![]()
het licht?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:35 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurde heel lang voor ik het zag (2 dagen)
2 dagen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:35 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurde heel lang voor ik het zag (2 dagen)
Iedereen dumpen, jou zou denken dat iedereen ondertussen wel alles gedumpt zou hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Er is geen touw meer aan vast te knopen.. 280 steun is ook aan diggelen.Die AEX lijkt geen enkele dag het laatste uur te overleven. Iedereen denkt, dumpen en morgen zien we wel weer.
![]()
zo zie je maar weer dat ze bij EA niet echt snappen wat voetbal isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:11 schreef FJD het volgende:
Met 0-20 van Ajax winnen is ook nooit grappig
Ik speel wel 10 min per helft maar op een graadje moeilijker, win nog wel steeds maar niet met heel veel. Gisteren wel Heracles met 8-0 opgeroldmet een hattrick van Tomasson binnen 5min
een ketting knapt eerder als ie te strak gespannen is dan te slap gespannen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ja ik snap er ook geen reet van... straks maar even de ketting strakker zetten...
Hij loopt er alleen vanaf hoor..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
een ketting knapt eerder als ie te strak gespannen is dan te slap gespannen...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok! Nou, mijn ketting is er deze week afgelopen...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:59 schreef Incolumis het volgende:
zo zie je maar weer dat ze bij EA Feyenoord niet echt snappen wat voetbal is
Neuh, ik ben gewoon een topcoach. Vanaf het begin van het seizoen draait Feyenoord goed, zijn zowel Tomasson als Makaay in topvorm, spelen v. Bronckhorst en El Amhadi alsof ze elkaar al jaren kennen en zijn er geen blessures. Dan zie je meteen het klasseverschil en is het niet meer dan logisch dat Heracles wordt opgerold.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:23 schreef Incolumis het volgende:
de EA mensen zijn zeker Feyenoord supporters, die schatten Feyenoord ook altijd te hoog in
Heb je FIFA 09 wel gespeeld? Geweldig spel!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat ze bij EA niet echt snappen wat voetbal is
Dacht dat jij en Ferdi zulke PES fans waren?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je FIFA 09 wel gespeeld? Geweldig spel!Zeker vergeleken met PES 2009, gister ff die demo gespeeld, te slecht voor woorden
Waren ja. Met FIFA 09 heeft EA Konami keihard geownedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dacht dat jij en Ferdi zulke PES fans waren?
Frank overdrijft graagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:33 schreef jpjedi het volgende:
Dacht dat jij en Ferdi zulke PES fans waren?
tikte al de 8600 aan, dus zie het wel gebeuren ja..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
wordt hier al gezegd als ie door de 9000 fiets ie met gemaak door naar 7000. Ben benieuwd
Short positie ING levert nu wel geld op
En dat juist op het hoogte laagte punt van de DJ.quote:
jezus die reacties ook lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:48 schreef ursel het volgende:
Ook mooi die collega van me met zijn conspiracy theories.
Hij heeft nu een weddenschap met mijn andere collega dat de aliens zich de 14e van oktober laten zien. Hij is daar 100% zeker van..
Maar nu heeft hij weer een nieuwe theorie om zich op te storten..![]()
Ik begin me nu toch echt serieus zorgen te maken zeg.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:43 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat juist op het hoogte laagte punt van de DJ.![]()
Kunnen we hem niet wakker bellen om te zeggen dat de dollar gevallen is..??
Sinds gisteren mag het in de US weer.. in Europa nog niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik kan gewoon short aandelen kopen hoor met het beursspel?
je vind mij paniekzaaier he..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:37 schreef FJD het volgende:
JP er is weer paniek!
hoe wil je dat doen met 2x 15 minuten vertraging?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:09 schreef staticdata het volgende:
Nee
maar ik kan toch wel Short gaan in de zin dat ik ING aandelen verkoop terwijl ik ze niet heb. dan op lowest point kopen en het verschil is voor mij.
Dat versta ik onder short gaan
maar het wordt een bloedrooie dag.
ik kijk niet over 15 minuten, maar nu ff over de dag. Dus vanochtend Short gekocht en over de gehele dag kijken wat het resultaat is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hoe wil je dat doen met 2x 15 minuten vertraging?
Heb je het toch niet over opties?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik kijk niet over 15 minuten, maar nu ff over de dag. Dus vanochtend Short gekocht en over de gehele dag kijken wat het resultaat is.
Ben het met je eens dat het op korte termijn niet te doen is. Die klote vertraging is wel irritant.
Ik heb nog geen een keer gezegd dat er een collega mee gaat, alleen m'n zwager..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:43 schreef FJD het volgende:
Is dat diezelfde collega die Alpe d'Hue gaat? Dan nemen we twee huisjes hoor
ah is dat het verschil wellichtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je het toch niet over opties?
ik kan tenminste op belegger.nl nergens de mogelijkheid tot shorten vinden tegen betaling van een fee. Particulieren kunnen niet naked shorten dus die zal er zeker niet inzitten. Gedekt shorten loopt dan ook meestal via een soort van bank die je het aandeel leent.
Tja die vertraging maakt het wat goedkoper.. live koersen op je website kost paar ton per maand geloof ik.
en de CAC & FTSE liggen stilIn ieder geval een snelheids record.
![]()
Lehman wordt ook afgehandeld vandaag.. moet even 400 mld afgewikkeld worden in portefeuilles... zal de futures van de DJ ook goed doen. Die stonden vannacht alweer op -4%.![]()
oh daar had ik niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
ah is dat het verschil wellichtik doe het via iex.nl
maar heeft belegger 2x 15 minuten vertraging? Iex loop 15 minuten achter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh daar had ik niet aan gedacht.![]()
Fortis nu op 86 cent.. Geld van de overheid is dus al redelijk verdampt. ze kochten op 5 euro.![]()
Nog erger.. dat is -4.2% op de AEX als ze hem openen.. oftewel die gaat ECHT niet open.
Ja, nondeju, ik ga niet weer ergens anders een spellekke starten..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar heeft belegger 2x 15 minuten vertraging? Iex loop 15 minuten achter.
Kijk anders ook ff op het beursspel van IEX.
15 minuten achter op koers, 15 minuten vertraging op transactie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar heeft belegger 2x 15 minuten vertraging? Iex loop 15 minuten achter.
Kijk anders ook ff op het beursspel van IEX.
Kom op JP een beetje zelfspot kost niets en daalt ook niet in waardequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:10 schreef jpjedi het volgende:
je vind mij paniekzaaier he..puur omdat ik het hier al 2 maanden over heb waarbij jij tot 2 weken geleden riep dat het allemaal normaal was.
![]()
Whehe.. omdat je teveel op verlies staat zeker..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
15 minuten achter op koers, 15 minuten vertraging op transactie.
IEX hebben we gespeeld (optie spel) maar dat vonden we ook niets. Je kunt er bijvoorbeeld geen transacties annuleren. (en dat kan nog wel eens handig zijn bij -10% in 30 minuten)![]()
We zullen het beursspel wel opnieuw spelen denk ik.
Zelfde als frankie aan MS fanboy is..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom op JP een beetje zelfspot kost niets en daalt ook niet in waarde
Maar het is dan ook een wereldschokkende gebeurtenis als iemand zolang in een Franse auto wil rijdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wow man! Door de 115.000 heen, niet normaal! De wereld gaat kapot!! Echt, ik zou gewoon al je geld opmaken voordat het te laat is
Zelfs de kilometer stand van m'n auto is boeiender
Ik gun het je niet maar het wordt toch tijd dat mensen met zulke domme uitspraken tegen de muur lopen. Je hebt echt geen idee dat dit je eigen toekomst is die hier een stukje beperkter wordt. Succes in ieder geval met je hypotheekaanvraag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wow man! Door de 115.000 heen, niet normaal! De wereld gaat kapot!! Echt, ik zou gewoon al je geld opmaken voordat het te laat is
Zelfs de kilometer stand van m'n auto is boeiender
He verdomme jij zou toch het bier gaan halen?quote:
Je hapt!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik gun het je niet maar het wordt toch tijd dat mensen met zulke domme uitspraken tegen de muur lopen. Je hebt echt geen idee dat dit je eigen toekomst is die hier een stukje beperkter wordt. Succes in ieder geval met je hypotheekaanvraag.En als je die al hebt dan succes met de waardedaling van de huizenmarkt.
Check ook even je interest clausule in je hypotheek akte voor eenzijdige aanpassing ten tijde van oplevering.![]()
Sorry maar moest er even uit.
Ik weet wel zeker bij de Rabo met ouder garantie maar dat veranderd echt je situatie niet hoor vriendje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hapt!Overigens snap ik best dat dit belangrijk is voor de toekomst, het doet me alleen vrij weinig, mede ook omdat ik er de ballen van snap
Jij mag 1x raden bij welke hypotheekverstrekker ik m'n hypotheek heb afgesloten?
Kijk, dat is een uitleg die ik wel snap. Laten we hopen dat dat niet naar Nederland overwaaitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker bij de Rabo maar dat veranderd echt je situatie niet hoor vriendje.De economische wereld stort in.. die effecten gaan je portemonnee raken binnen 9 maanden.
headcount tot nu toe:
-Ijsland failliet en 40% inflatie
-Indonesia 15% instant inflatie en beurzen op slot
-India 13% inflatie
-Er wordt al gesproken over niet werkende betaalautomaten in de US vandaag.
ik zal je even vertellen wat er bijvoorbeeld in IJsland gebeurd is: mensen verdienen hetzelfde als vorige maand maar alles is 40% duurder geworden in 2 weken.
Ijsland is maar een dwergje maar stel je even voor wat voor bijltje er boven ons hoofd hangt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk, dat is een uitleg die ik wel snap. Laten we hopen dat dat niet naar Nederland overwaait
Overigens zit ik niet bij de Rabobank maar heb ik m'n hypotheek afgesloten bij Fortis ASR![]()
Welke wil je hebben?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:09 schreef FJD het volgende:
[..]
He verdomme jij zou toch het bier gaan halen?
Ach zo'n hoge hypotheek is 't niet, ik maak me niet zo'n zorgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
OMGSorry dat wist ik niet..sterkte.
![]()
Oh gelukkig. ik kan weer slapen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach zo'n hoge hypotheek is 't niet, ik maak me niet zo'n zorgen
Het was me een waar genoegenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Oh gelukkig. ik kan weer slapen.
Fijn dat je toch even van gedachte hebt willen wisselen over de financiële situatie. Nuw eer over spelletjes?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het was me een waar genoegenAls het nou echt bedreigend wordt waarschuw je wel ff?
Ehm nou heb gister met 3 - 1 van Ferdi verloren met FIFA 09Echt een Duitser is dat!
Die koudequote:
Nee, met fietsen had die ook al zo'n geluk..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Briljant!
Inderdaad en niet alleen met gamen!![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:44 schreef FJD het volgende:
Tis te hopen dat IJsland geen blessures oploopt in de wedstrijd tegen Nederland; ze hebben geen reserves meer op de bank.
3FM
Pfffff ik ga wel bij Keltie kijkenquote:
Pff.. Der was niets afgesprokenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef ursel het volgende:
[..]
En dan zeker weer met hem afspreken beneden bij de trap..
Beneden bij de tap. Istie er niet dan heb ik nog steeds ijskoud bierquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef ursel het volgende:
[..]
En dan zeker weer met hem afspreken beneden bij de trap..
whehe..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Beneden bij de tap. Istie er niet dan heb ik nog steeds ijskoud bier
Dat krijg je met die light troepquote:
Niet? Oh kutquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef staticdata het volgende:
ja volgende week he, niet vanavond.....
De benzine prijs keldert daarentegen dan weer wel naar beneden..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet? Oh kut
dat weet ik toch, gekkie!
Anyway, de kredietcrisis heeft hier nu ook z'n weerslag gehad in de consumentenprijs. Ik moest gewoon 0,65c afrekenen voor een pakje melk, dat is bijna 10% meer dan gisteren!
straks voor 65 ct de liter tankenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:11 schreef ursel het volgende:
[..]
De benzine prijs keldert daarentegen dan weer wel naar beneden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |