Vandaar dat het opgehoogd is naar 100.00quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:09 schreef jpjedi het volgende:
Fijn die spaar garantie... ben je 4 maanden je geld kwijt zeg wat dan geen flikker meer waard is.
Kijk naar voorbeeld IJsland. Banken failliet, valuta -40%.. Run op supermarkten.![]()
Allemaal aan het statiegeld
Bestaat dat ding nog?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:15 schreef ursel het volgende:
oohja.. de dollar gaat weer de goede kant op Jorrit..
[ afbeelding ]
Als de Fransjes even debiel doen als de vorige keer zit die kans erin jah.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:04 schreef dutch_cyclist het volgende:
Nancy feyenoord , worden weer boetes net als vorig jaar?
De canadese dollarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Bestaat dat ding nog?
http://www.brillig.com/debt_clock/![]()
Dank je, niet alles gaat naar beneden. De plaatselijke melkfabriek produceert steeds meer. De afzetmarkt is een grote potentiele groeimarktquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:27 schreef IJsmuts het volgende:
de hele wereld gaat naar de kloten. salaris voor de komende jaren deze week nog kapot slaan op luxe artikelen, volgende week is het geen drol meer waard. hyperinflatie tot en met.. en wij maar lachen om die zimbavianen..., nou nou nou, wouter gaat deze maand nog briefjes met 9 nullen drukken.
precies 11 jaar na de aandelenmarkt crash gaat het weer die kant op. oei oei oei, gelukkig maar dat de NL bank garant gaat staan voor +38k..., maarja, wat heb je dr aan als je voor dat geld niet eens meer een kauwgombal kan kopen??
alles gaat kapot..., en net nu ik me beter ga voelen![]()
gelukkig is er pr0n, het meest stabiele wat er is. was 3 jaar geleden geil, vorige week was het ook nog geil en morgen zal het nog net zo geil zijn![]()
Feli Cardinal!!![]()
![]()
dat wordt eind deze maand beschuit met muisjes!!
doe ik er nog een plakkie ambachtelijke grill worst bij!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:05 schreef staticdata het volgende:
TVP waarmee Frank de hele layoutz'n opblaaspop verneukt
Homo!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:05 schreef staticdata het volgende:
TVP waarbij Frank de hele layout verneukt
Z'n vriendin zal z'n FOK! account wel bijlezen als ze eerder thuis isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Homo!
wies datquote:
Correctie ze hebben meerdere gaten, maar voorlopig is dit eigenlijk al te veel informatie voor die jongenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is nu een vrouw..die hebben een gat en daarin kun je ze palen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is nu een vrouw..die hebben een gat en daarin kun je ze palen.
Wij zitten op belegger.nl te spelen, mocht je nog steeds zin hebben om mee te doen..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Z'n vriendin zal z'n FOK! account wel bijlezen als ze eerder thuis is
Jorrit staat bovenaan ..die heeft nog niets gekocht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Wij zitten op belegger.nl te spelen, mocht je nog steeds zin hebben om mee te doen..
Wetenschappelijk vastgesteld: ik ben een fok!ker. En jij? Wat voor internetter ben jij?Doe hier de test!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat voor internetter ben jij?![]()
http://www.flabber.nl/archief/025277.php
Je bent een fok!ker
Alles is te vinden op FOK! en de duizend andere subsites, dus de rest van het internet heb jij eigenlijk niet meer nodig. Wat doe je hier eigenlijk? Je leest je in over veel verschillende onderwerpen en houdt je ook met veel dingen bezig, van het volgen van matige reallife-soaps tot het maken van slechte fotosoeps. Dat er totale chaos en een gebrek aan organisatie op je favoriete site heerst, deert je niet. Zolang jij je posts maar kwijt kan. Aan het eind van de dag is dat toch het enige dat telt.
Je bent een reaguurderquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat voor internetter ben jij?![]()
http://www.flabber.nl/archief/025277.php
Je bent een fok!ker
Alles is te vinden op FOK! en de duizend andere subsites, dus de rest van het internet heb jij eigenlijk niet meer nodig. Wat doe je hier eigenlijk? Je leest je in over veel verschillende onderwerpen en houdt je ook met veel dingen bezig, van het volgen van matige reallife-soaps tot het maken van slechte fotosoeps. Dat er totale chaos en een gebrek aan organisatie op je favoriete site heerst, deert je niet. Zolang jij je posts maar kwijt kan. Aan het eind van de dag is dat toch het enige dat telt.
Je leest je in over veel verschillende onderwerpen en houdt je ook met veel dingen bezig, van het volgen van matige reallife-soaps tot het maken van slechte fotosoeps.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:23[b] schreef diamondvoodoo het volgende:[/b]
Das je eerste verlies dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:41 schreef ursel het volgende:
Nonde kut beleggings spel..
Was ik vergeten dat het al 6 uur was en dat het betaald parkeren hier in is gegaan. Belt mijn buurman om 10 over 6 aan dat ze mijn auto staan te bekeuren..
Hebben een bezoekerspas die ik via internet aanmeld en was ff de tijd vergeten, gelijk een prent te pakken..
Fifa?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Woei internet thuis werk eindelijk!![]()
het ondersteunt torrents, niet nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef jpjedi het volgende:
http://www.computertotaal(...)opcorn-Hour.htm?2606
![]()
pakt NZB`s direct, 1080P en 1tb opslag.
Wou ik dus ook net zeggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het ondersteunt torrents, niet nieuwsgroepen
Wat nou in games & consoles. Hij staat gewoon netjes in online waar die hoort..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Wou ik dus ook net zeggen
GVD zit ik de hele dag in algemeen/ multi te F5'en, is de topic in games & consoles.
TS is een prutserLeer eens tags te plaatsen
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:39 schreef Sickert het volgende:
Rukkers!
Dat wordt morgen weer knallenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef ursel het volgende:
De Dow door de 9500 heen..
Poe poe JP..
Morgen de AEX laagste punt de 301 en overmorgen door de 300 heen...
poe poe
Net Sparta nog even afgedroogdquote:
volgens mij kan je de meeste info uit de header van de mail halen ofzo. Moet je bij baus zijn die weet er meer vanaf.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:53 schreef dekkered het volgende:
iemand verstand van het tracen van emailtjes? (heb 2 emailbommen ontvangen vandaag op mijn hotmail.) als iemand er meer over weet graag via msn ofzo contact (msn staat in mijn profiel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |