Waar kijk jij?quote:
Ik hoop dat je achteraf je geheim met ons wil delen Ursel...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:48 schreef ursel het volgende:
BoF
Naam Waarde Rendement Ranglijst
1. URSEL 112531.85 12,53 %
2. JMPOSTMAN 100000.00 0,00 %
3. FJDORR 99880.28 -0,12 %
4. JPJEDI 87062.56 -12,94 %
Overigens sta ik momenteel al op 114.019,48
Aangezien ik hier me naam heb aangepast, heb ik hem daar ook gebruikt. Cardinalagain dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb geen uitnodiging in mijn inbox maar het systeem is soms wat eigenzinnig is gister gebleken. ik nodig je ook even uit voor de zekerheid.
edit:
[..]
Ik heb "Cardinal" geprobeerd maar die bestaat dus niet.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:52 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Aangezien ik hier me naam heb aangepast, heb ik hem daar ook gebruikt. Cardinalagain dus
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:52 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Aangezien ik hier me naam heb aangepast, heb ik hem daar ook gebruikt. Cardinalagain dus
Check ff in profile om te accepteren.quote:De opgegeven speler heeft een uitnodiging ontvangen. Zodra hij deze bevestigd zal hij toegevoegd worden aan de subleague.
Zoals ik al op MSN zei, maar ook publiekelijk voor de rest..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je achteraf je geheim met ons wil delen Ursel...
quote:JeePee zegt:
lekkere achtbaan weer vandaag
ursel zegt:
ursel zegt:
Je moet ook in de dalen instappen met het spelletje he..
JeePee zegt:
als er nu geen dal is weet ik het ook niet meer
JeePee zegt:
ursel zegt:
Nee, rond een uur of half 3 is er juist een piek, daarna volgt een dal omdat men niet weet wat DJ gaat doen..
ursel zegt:
en tesamen met DJ gaan ze naar beneden, waarna de DJ zich herpakt omdat europa dicht is..
JeePee zegt:
oh zit het zo
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Zoals ik al op MSN zei, maar ook publiekelijk voor de rest..
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Man zeg gewoon dat ik de Fortis hack moet doen.
niet nader te vermelden elementen in de BoF competitie hebben zich de niet reglementaire mechanismen van het beursspel eigen gemaakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:42 schreef staticdata het volgende:
ik hoor het al, met die poule hoef ik niet mee doen, als er wordt gehackt door personen
ho ho, ik als leek zijnde ging er vanuit dat je ze alleen niet kon verkopen, maar nog wel kon kopen. Ik heb ze gekocht met de hoop dat als die weer open ging, hij toch zou stijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
niet nader te vermelden elementen in de BoF competitie hebben zich de niet reglementaire mechanismen van het beursspel eigen gemaakt.![]()
Pannenkoek! Als je wil kopen zal toch iemand ze moeten verkopen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:52 schreef ursel het volgende:
[..]
ho ho, ik als leek zijnde ging er vanuit dat je ze alleen niet kon verkopen, maar nog wel kon kopen. Ik heb ze gekocht met de hoop dat als die weer open ging, hij toch zou stijgen.
Ga mijn dan ook geen verwijten maken en lees mijn disclaimer nog maar eens...![]()
Het aandeel Fortis staat voor heel Fortis. Bos koopt daaruit vervolgens ABN Amro en het Nederlandse deel van Fortis. De beste delen van het pakket. Aangezien Fortis in de problemen betaalt Bos dus relatief weinig. Wat zou vervolgens het uitgeklede deel van Fortis dat weinig geld heeft gevangen voor de beste onderdelen op de aandelenmarkt doen denk je?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:52 schreef ursel het volgende:
ho ho, ik als leek zijnde ging er vanuit dat je ze alleen niet kon verkopen, maar nog wel kon kopen. Ik heb ze gekocht met de hoop dat als die weer open ging, hij toch zou stijgen.
Dan zou ik het maar snel verkopen dus..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Het aandeel Fortis staat voor heel Fortis. Bos koopt daaruit vervolgens ABN Amro en het Nederlandse deel van Fortis. De beste delen van het pakket. Aangezien Fortis in de problemen betaalt Bos dus relatief weinig. Wat zou vervolgens het uitgeklede deel van Fortis dat weinig geld heeft gevangen voor de beste onderdelen op de aandelenmarkt doen denk je?![]()
Verwachting is dat het ergens rond de 3,50 uitkomt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:23 schreef ursel het volgende:
Misschien kan ik het zo wel weer inkopen voor ¤1.60
Euh net wakker van een tukkiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan zou ik het maar snel verkopen dus..![]()
Misschien kan ik het zo wel weer inkopen voor ¤1.60
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |