Nope. Gewoon naar het ip gaan in je browser en nzb uploaden. Ding parred en rarred ook automatisch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het ondersteunt torrents, niet nieuwsgroepen
De mens kent zoveel fouten dat we best eens op Vista kunnen draaien..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 03:17 schreef Viro het volgende:
@urs : een mens kan idd lastig vista draaien. Daar hebben we pc's voor.
Volgens mij klopt dit...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 03:16 schreef Viro het volgende:
[..]
volgens mij kan je de meeste info uit de header van de mail halen ofzo. Moet je bij baus zijn die weet er meer vanaf.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:56 schreef staticdata het volgende:
Fer Volgende week vrijdag is trouwens prima hoor, mocht ik het nog niet gezegd hebben
Kunnen ook resistance dan coop-en
Anders leg je gewoon alvast een doos frikandellen in de vriezer!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:42 schreef FJD het volgende:
en anders kunnen er natuurlijk ook gewoon converseren maar dat vind ik wel een beetje eng
Hatsee!quote:Miljardenschuld Engelse voetbal
07 oktober 2008
Het Engelse voetbal kampt met een schuld van rond de drie miljard pond (3,9 miljard euro). Dat heeft de voorzitter van de Engelse voetbalbond (FA) David Triesman dinsdag gezegd tijdens een conferentie voor zakenmensen uit de voetbalwereld.
De top vier, Manchester United, Liverpool, Chelsea en Arsenal, is goed voor een derde van dit bedrag, 950 miljoen pond (ruim 1,2 miljard euro). De FA zelf heeft een schuld van 400 miljoen pond (516 miljoen euro) als gevolg van de bouw van het nieuwe Wembley Stadion, dat vorig jaar is geopend.
Triesman legde een link met de instabiliteit in het bankwezen en waarschuwde voor een mogelijk faillissement van een van de clubs. "We zijn geld over de hele wereld schuldig. Soms bij financiėle instituten die in zwaar weer verkeren, soms bij rijke eigenaren die geen binding hebben met de club."
Richard Scudamore, algemeen directeur van de Premier League, is niet bang voor een faillissement. "Dit onderwerp staat bovenaan de agenda van de clubs en naar mijn mening gaan ze er verantwoordelijk mee om. Bovendien is er altijd al financieel gevaar geweest sinds de eerste clubs 100 jaar geleden werden gesticht, en die clubs bestaan bijna allemaal nog."
Franse Droeftoeters... Le Droef de toeter dus eigenlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:56 schreef FJD het volgende:
Nancy is zich trouwens al aan het indekken met hun gezeik dat ze zo bang zijn voor Feyenoord hooligans, maar ondertussen gewoon de kaarten in de vrije verkoop houden...
Misschien dat het daarom wel niet goed gaat bij jou..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 03:17 schreef Viro het volgende:
@urs : een mens kan idd lastig vista draaien. Daar hebben we pc's voor.
Ook al wordt vista gebruikt voor huis, tuin en keuken doeleinden en dan als nog een BSOD, denk niet dat het aan mij ligt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 06:19 schreef FJD het volgende:
[..]
De mens kent zoveel fouten dat we best eens op Vista kunnen draaien..
Je bent nog steeds onder de indruk van mijn geniale stifje met Michael Mols he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Net Sparta nog even afgedroogd6-0 en dat alleen maar omdat ik viermaal faalde met een chip-shot. Binnen t kwartier al 2-0.
Ku je wel van spreken jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:32 schreef cardinalagain het volgende:
ik zit nog niet in de bof neergaande aandelen spiraal
quote:Banking Finance Editor Patrick Hosking "No one trusts the banks anymore, it has to come from politicians."
sowieso nu call optiesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ku je wel van spreken ja
ik heb mijn callopties ing alweer geloosd![]()
Verder slagveld idd.. beter alles heineken nemen nu
Nee, Heineken gaat lekker..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ku je wel van spreken ja
ik heb mijn callopties ing alweer geloosd![]()
Verder slagveld idd.. beter alles heineken nemen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |