wordt hier al gezegd als ie door de 9000 fiets ie met gemaak door naar 7000. Ben benieuwdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:11 schreef ursel het volgende:
Nog ff en de DJ is ook door de 9000 heen..
over anderhalve week de 8500
Ja wie het nu nog kan voorspellen die is koning....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
wordt hier al gezegd als ie door de 9000 fiets ie met gemaak door naar 7000. Ben benieuwd
Short positie ING levert nu wel geld op
Dat zei ik gisteren toch al tegen je..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja wie het nu nog kan voorspellen die is koning....
Duidelijk is dat de bailout niet geholpen heeft.. Europa heeft het welgeteld 8 uur groen gehouden en stort nu ook weer in. Dit lijkt wel onstopbaar.Ik had toch echt goede hoop op herstel vanaf vandaag.
Spel begint vrolijk opnieuw met MS op -25%. AIG zal ondanks weer een flinke injectie nu toch echt duikelen.
Er is geen touw meer aan vast te knopen.. 280 steun is ook aan diggelen.Die AEX lijkt geen enkele dag het laatste uur te overleven. Iedereen denkt, dumpen en morgen zien we wel weer.
![]()
het licht?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:35 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurde heel lang voor ik het zag (2 dagen)
2 dagen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:35 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurde heel lang voor ik het zag (2 dagen)
Iedereen dumpen, jou zou denken dat iedereen ondertussen wel alles gedumpt zou hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Er is geen touw meer aan vast te knopen.. 280 steun is ook aan diggelen.Die AEX lijkt geen enkele dag het laatste uur te overleven. Iedereen denkt, dumpen en morgen zien we wel weer.
![]()
zo zie je maar weer dat ze bij EA niet echt snappen wat voetbal isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:11 schreef FJD het volgende:
Met 0-20 van Ajax winnen is ook nooit grappig
Ik speel wel 10 min per helft maar op een graadje moeilijker, win nog wel steeds maar niet met heel veel. Gisteren wel Heracles met 8-0 opgeroldmet een hattrick van Tomasson binnen 5min
een ketting knapt eerder als ie te strak gespannen is dan te slap gespannen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ja ik snap er ook geen reet van... straks maar even de ketting strakker zetten...
Hij loopt er alleen vanaf hoor..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
een ketting knapt eerder als ie te strak gespannen is dan te slap gespannen...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok! Nou, mijn ketting is er deze week afgelopen...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:59 schreef Incolumis het volgende:
zo zie je maar weer dat ze bij EA Feyenoord niet echt snappen wat voetbal is
Neuh, ik ben gewoon een topcoach. Vanaf het begin van het seizoen draait Feyenoord goed, zijn zowel Tomasson als Makaay in topvorm, spelen v. Bronckhorst en El Amhadi alsof ze elkaar al jaren kennen en zijn er geen blessures. Dan zie je meteen het klasseverschil en is het niet meer dan logisch dat Heracles wordt opgerold.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:23 schreef Incolumis het volgende:
de EA mensen zijn zeker Feyenoord supporters, die schatten Feyenoord ook altijd te hoog in
Heb je FIFA 09 wel gespeeld? Geweldig spel!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat ze bij EA niet echt snappen wat voetbal is
Dacht dat jij en Ferdi zulke PES fans waren?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je FIFA 09 wel gespeeld? Geweldig spel!Zeker vergeleken met PES 2009, gister ff die demo gespeeld, te slecht voor woorden
Waren ja. Met FIFA 09 heeft EA Konami keihard geownedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dacht dat jij en Ferdi zulke PES fans waren?
Frank overdrijft graagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:33 schreef jpjedi het volgende:
Dacht dat jij en Ferdi zulke PES fans waren?
tikte al de 8600 aan, dus zie het wel gebeuren ja..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
wordt hier al gezegd als ie door de 9000 fiets ie met gemaak door naar 7000. Ben benieuwd
Short positie ING levert nu wel geld op
En dat juist op het hoogte laagte punt van de DJ.quote:
jezus die reacties ook lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:48 schreef ursel het volgende:
Ook mooi die collega van me met zijn conspiracy theories.
Hij heeft nu een weddenschap met mijn andere collega dat de aliens zich de 14e van oktober laten zien. Hij is daar 100% zeker van..
Maar nu heeft hij weer een nieuwe theorie om zich op te storten..![]()
Ik begin me nu toch echt serieus zorgen te maken zeg.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:43 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat juist op het hoogte laagte punt van de DJ.![]()
Kunnen we hem niet wakker bellen om te zeggen dat de dollar gevallen is..??
Sinds gisteren mag het in de US weer.. in Europa nog niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik kan gewoon short aandelen kopen hoor met het beursspel?
je vind mij paniekzaaier he..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:37 schreef FJD het volgende:
JP er is weer paniek!
hoe wil je dat doen met 2x 15 minuten vertraging?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:09 schreef staticdata het volgende:
Nee
maar ik kan toch wel Short gaan in de zin dat ik ING aandelen verkoop terwijl ik ze niet heb. dan op lowest point kopen en het verschil is voor mij.
Dat versta ik onder short gaan
maar het wordt een bloedrooie dag.
ik kijk niet over 15 minuten, maar nu ff over de dag. Dus vanochtend Short gekocht en over de gehele dag kijken wat het resultaat is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hoe wil je dat doen met 2x 15 minuten vertraging?
Heb je het toch niet over opties?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik kijk niet over 15 minuten, maar nu ff over de dag. Dus vanochtend Short gekocht en over de gehele dag kijken wat het resultaat is.
Ben het met je eens dat het op korte termijn niet te doen is. Die klote vertraging is wel irritant.
Ik heb nog geen een keer gezegd dat er een collega mee gaat, alleen m'n zwager..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:43 schreef FJD het volgende:
Is dat diezelfde collega die Alpe d'Hue gaat? Dan nemen we twee huisjes hoor
ah is dat het verschil wellichtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je het toch niet over opties?
ik kan tenminste op belegger.nl nergens de mogelijkheid tot shorten vinden tegen betaling van een fee. Particulieren kunnen niet naked shorten dus die zal er zeker niet inzitten. Gedekt shorten loopt dan ook meestal via een soort van bank die je het aandeel leent.
Tja die vertraging maakt het wat goedkoper.. live koersen op je website kost paar ton per maand geloof ik.
en de CAC & FTSE liggen stilIn ieder geval een snelheids record.
![]()
Lehman wordt ook afgehandeld vandaag.. moet even 400 mld afgewikkeld worden in portefeuilles... zal de futures van de DJ ook goed doen. Die stonden vannacht alweer op -4%.![]()
oh daar had ik niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
ah is dat het verschil wellichtik doe het via iex.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |