quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:05 schreef FJD het volgende:
Ursel heeft ook weer max Fortis ingekocht
Jah, eigenlijk snap ik het niet want ik kan dingen downloaden (Squad Files oid?), Voice komt ook over, bij een quickmatch kom ik bij het scherm waar ik Ready moet geven maar daar wil het spel ook iets downloaden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:27 schreef FJD het volgende:
Ga iig eens naar je router kijken dan kunnen we ook samen een be-a-pro wedstrijd spelenKan zelfs met z'n drieen
Ik zie je niet in onze subleague?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:12 schreef staticdata het volgende:
kutga ik short gaat de beurs omhoog
Doe gezellig mee joh..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee zit via het werk beetje te prutsen
Sla je slag JP!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:10 schreef RudyCarell het volgende:
Toch Blu-Ray voor Xbox360?
Dat is een goedkope bluray-speler dan!
probeer het wel beetje serieus te doen en zet niet gelijk die 100.000 inquote:
Tja ik heb het niet zo op apparaten die 3 keer terug gestuurd moeten worden alvorens ik een goede heb waarbij ik de kans loop dat al mijn schijfjes vernietigd worden.quote:
Het gaat erom wie het meeste rendement haalt..dus de meest serieuze speler wint.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
probeer het wel beetje serieus te doen en zet niet gelijk die 100.000 in
Dus kan niet tegen jullie op
Of juist wel. Als je 100k in de pocket houdt en wij draaien allemaal verlies met Fortis..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
probeer het wel beetje serieus te doen en zet niet gelijk die 100.000 in
Dus kan niet tegen jullie op
steunaankopen??quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het gaat erom wie het meeste rendement haalt..dus de meest serieuze speler wint.
En waarom zou je op een absoluut bodempunt niet instappen met 80k en 20k voor steunaankopen achterhouden mocht er een aandeel achterblijven?
ach ik probeer nu beetje te kijken, wat het rendement is als ik een bedrag zou inleggen waar ik in de realiteit ook mee zou kunnen speculeren. Qua % blijft het rendement uiteraard dan wel gelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het gaat erom wie het meeste rendement haalt..dus de meest serieuze speler wint.
En waarom zou je op een absoluut bodempunt niet instappen met 80k en 20k voor steunaankopen achterhouden mocht er een aandeel achterblijven?
Met 5 gulden zakgeld kom je niet ver hoor..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
ach ik probeer nu beetje te kijken, wat het rendement is als ik een bedrag zou inleggen waar ik in de realiteit ook mee zou kunnen speculeren. Qua % blijft het rendement uiteraard dan wel gelijk.
Ik heb wel eens consumentenorders samengevoegd en direct afgehandeld gevolgd door een snelle succesvolle financiele afhandeling. Maar goed was toen ik voor vrienden een biertje in de kroeg haalde.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:54 schreef staticdata het volgende:
Wie van de Boffers heeft wel eens wat gedaan met Real time data verwerking?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb wel eens consumentenorders samengevoegd en direct afgehandeld gevolgd door een snelle succesvolle financiele afhandeling. Maar goed was toen ik voor vrienden een biertje in de kroeg haalde.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Met 5 gulden zakgeld kom je niet ver hoor..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja ik heb het niet zo op apparaten die 3 keer terug gestuurd moeten worden alvorens ik een goede heb waarbij ik de kans loop dat al mijn schijfjes vernietigd worden.![]()
In tegenstelling tot veel mensen waardeer ik ook nog bouwkwaliteit en daarbij, wat moet ik met 2 blue ray spelers?
Als ik dan op de internet-router, of moet het ook op de wireless-router? (zal uiteindelijk wel beide doenquote:PC aan internet-router verbinden.
Start -> Uitvoeren -> CMD -> IP CONFIG /ALL
Noteer gegevens in schema onderaan.
PC aan wireless-router verbinden.
Start -> Uitvoeren -> CMD -> IPCONFIG /ALL
Noteer gegevens in schema onderaan.
Via Internet Explorer en het wireless-router IP naar het configuratiescherm van de wireless-router.
Schakel de DHCP functie op de wireless-router uit.
Geef de wireless-router een IP uit de reeks van de internet-router.
Geef je Wireless router een IP-adres in de range van de internet-router, maar buiten zijn DHCP-range. Heeft de internet-router als ip adres: 192.168.2.1 en een DHCP-range van 192.168.2.100 - 192.168.2.150 dan geef je de Wireless-router bijvoorbeeld 192.168.2.200 als IP-adres. Houd bij het instellen van een IP-adres ook rekening met andere apparaten die je een statisch adres hebt gegeven.
Deze adressen kan je ook niet gebruiken want elk ip adres mag namelijk maar 1 maal in een netwerk voor komen.i
Verbind de wireless-router met de internet-router door middel van 1 van de LAN-poorten. Niet de WAN-/ Internet-poort gebruiken!
Optioneel I
In het geval dat de Wirless-functionaliteit niet nodig is, schakel deze uit.
Optioneel II
Bekijk of de volgende poorten openstaan (dit moet op de default gateway):
• UDP 88
• UDP 2074
• TCP 3074
Voor de wireless-router levert dat het onderstaande op.
(Ga via “Applications & Gaming” naar “Port Range Forwarding”).
Application Start End Protocol Ip Address
Xbox Live 88 88 Both Xbox IP
Xbox Live 2074 2074 Both Xbox IP
Xbox Live 3074 3074 Both Xbox IP
Xbox 360 instellingen
Ga naar het Xbox 360 Dashboard en naar het “System / Systeem” Tabblad.
Ga dan naar “Network Settings / Netwerk instellingen”.
Kies voor “Edit Settings / Instellingen wijzigen”.
Kies voor “IP Settings / IP Instellingen”.
Kies voor “Manual / Handmatig”.
Geef de gegevens op van de internet-router. (zie onderstaand voor voorbeeld.)
Na het invullen van deze gegevens dienen de “DNS Settings/ DNS Instellingen” ingevuld te worden, ook deze zijn te halen uit de internet-router.
Netwerkschema
Internet-router
IP Adres:
Subnetmasker:
Standaardgateway:
DHCP-Server:
DNS-servers:
Wireless-router
IP Adres:
Subnetmasker:
Standaardgateway:
DHCP-Server:
DNS-servers:
Xbox 360
IP Adres:
Subnetmasker:
Standaardgateway:
DHCP-Server:
DNS-servers:
Moet je een pimp abo nemen, kan je een user filter aanzetten..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef RudyCarell het volgende:kan dit topic niet gesplitst worden... 1 in beursgeneuzel en 1 voor het bier en tieten en onzin...
Ok! Nou, mijn ketting is er deze week afgelopen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je een pimp abo nemen, kan je een user filter aanzetten..![]()
Maar we kunnen het wel weer over fietsen hebben..
Van je nieuwe fiets?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok! Nou, mijn ketting is er deze week afgelopen...
Ga jij nog een nieuwe kopen of ben je bang dat je niet meer gaat trainen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:01 schreef ursel het volgende:
Van je nieuwe fiets?
Dat schiet al lekker op dan..
Is in bestelling..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga jij nog een nieuwe kopen of ben je bang dat je niet meer gaat trainen?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Is in bestelling..
Van vrouwtje voor mijn verjaardag..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou moet je wel echt gaan trainenIk heb gister nog even snel schaatsen gekocht
Als je aan deo genoeg hebt dan fiets je niet hard genoegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef ursel het volgende:
Dan maar een krat deo's daar eer zetten..
Is dan toch 32 km per dag
ja ik snap er ook geen reet van... straks maar even de ketting strakker zetten...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Van je nieuwe fiets?
Dat schiet al lekker op dan..
Ja, ff omkleden ook natuurlijk..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je aan deo genoeg hebt dan fiets je niet hard genoeg
Ja, maar alsof ik hier überhaupt een klim kan trainen van dat formaat...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:33 schreef FJD het volgende:
plus een extra stukkie he! 16km is de Galibier zonder klim
Jemig, jij gaat er echt voor he...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar alsof ik hier überhaupt een klim kan trainen van dat formaat...
Daarvoor gaan we toch op trainingskamp..
Ik lul er nog alleen veel over..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jemig, jij gaat er echt voor he...
Ik ben ook een beetje lafjes begonnen
Afgelopen donderdag 2 uurtjes fitness.
Afgelopen zaterdag 2 uurtjes fitness
Afgelopen maandag 2 uurtjes fitness
Afgelopen dinsdag 1 uurtje squash
Gisteren woensdag 2 uurtjes volleybaltraining
Vandaag 1 uurtje spinnen
Vandaag 1,5 uur fitness
Zaterdag 1 uurtje fitness
Zaterdag 1,5 volleybalwedstrijd.
Misschien dat ik tussendoor ook nog wel thuis op de fiets stap
Maar verder doe ik er niet echt iets aan...
Kloptquote:
quote:Ik heb na m'n eerste schaatsles meteen een 'blessure' opgelopen dus moest me weer rustig houden deze week. Wel eentjes gefietst, misschien straks weer eventjes![]()
Zon
Ach ja. Ik werk niet meer over, heb geen vriendin en hou dus heel erg veel energie overquote:
nou nou nouquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:36 schreef FJD het volgende:
De Grongingse neukert is weg?
Dat was geloof ik het enige doel dat ze was.quote:
Uhm, als je het zo plat wil stellen ja. Het ging niet werken helaas. Als het aan mij had gelegen dan was het anders geweest, maar helaas het zal toch echt van 2 kanten moeten komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:36 schreef FJD het volgende:
De Groningse neukert is weg?
Hey ik mag dan misschien veel posten hier, maar niet allesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat was geloof ik het enige doel dat ze was.
Heb Jorrit er nog niet over gehoord een gezellig romantisch dinertjes mee gehad te hebben..
pics or it didn`t happen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat was geloof ik het enige doel dat ze was.
Heb Jorrit er nog niet over gehoord een gezellig romantisch dinertjes mee gehad te hebben..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uhm, als je het zo plat wil stellen ja. Het ging niet werken helaas. Als het aan mij had gelegen dan was het anders geweest, maar helaas het zal toch echt van 2 kanten moeten komen
Ach ja er zijn meer vissen in de zee, maar me aas is nu wel even helemaal van de haak geknabbeld....
Hoi Liesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |