maar heeft belegger 2x 15 minuten vertraging? Iex loop 15 minuten achter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh daar had ik niet aan gedacht.![]()
Fortis nu op 86 cent.. Geld van de overheid is dus al redelijk verdampt. ze kochten op 5 euro.![]()
Nog erger.. dat is -4.2% op de AEX als ze hem openen.. oftewel die gaat ECHT niet open.
Ja, nondeju, ik ga niet weer ergens anders een spellekke starten..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar heeft belegger 2x 15 minuten vertraging? Iex loop 15 minuten achter.
Kijk anders ook ff op het beursspel van IEX.
15 minuten achter op koers, 15 minuten vertraging op transactie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar heeft belegger 2x 15 minuten vertraging? Iex loop 15 minuten achter.
Kijk anders ook ff op het beursspel van IEX.
Kom op JP een beetje zelfspot kost niets en daalt ook niet in waardequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:10 schreef jpjedi het volgende:
je vind mij paniekzaaier he..puur omdat ik het hier al 2 maanden over heb waarbij jij tot 2 weken geleden riep dat het allemaal normaal was.
![]()
Whehe.. omdat je teveel op verlies staat zeker..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
15 minuten achter op koers, 15 minuten vertraging op transactie.
IEX hebben we gespeeld (optie spel) maar dat vonden we ook niets. Je kunt er bijvoorbeeld geen transacties annuleren. (en dat kan nog wel eens handig zijn bij -10% in 30 minuten)![]()
We zullen het beursspel wel opnieuw spelen denk ik.
Zelfde als frankie aan MS fanboy is..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom op JP een beetje zelfspot kost niets en daalt ook niet in waarde
Maar het is dan ook een wereldschokkende gebeurtenis als iemand zolang in een Franse auto wil rijdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wow man! Door de 115.000 heen, niet normaal! De wereld gaat kapot!! Echt, ik zou gewoon al je geld opmaken voordat het te laat is
Zelfs de kilometer stand van m'n auto is boeiender
Ik gun het je niet maar het wordt toch tijd dat mensen met zulke domme uitspraken tegen de muur lopen. Je hebt echt geen idee dat dit je eigen toekomst is die hier een stukje beperkter wordt. Succes in ieder geval met je hypotheekaanvraag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wow man! Door de 115.000 heen, niet normaal! De wereld gaat kapot!! Echt, ik zou gewoon al je geld opmaken voordat het te laat is
Zelfs de kilometer stand van m'n auto is boeiender
He verdomme jij zou toch het bier gaan halen?quote:
Je hapt!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik gun het je niet maar het wordt toch tijd dat mensen met zulke domme uitspraken tegen de muur lopen. Je hebt echt geen idee dat dit je eigen toekomst is die hier een stukje beperkter wordt. Succes in ieder geval met je hypotheekaanvraag.En als je die al hebt dan succes met de waardedaling van de huizenmarkt.
Check ook even je interest clausule in je hypotheek akte voor eenzijdige aanpassing ten tijde van oplevering.![]()
Sorry maar moest er even uit.
Ik weet wel zeker bij de Rabo met ouder garantie maar dat veranderd echt je situatie niet hoor vriendje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hapt!Overigens snap ik best dat dit belangrijk is voor de toekomst, het doet me alleen vrij weinig, mede ook omdat ik er de ballen van snap
Jij mag 1x raden bij welke hypotheekverstrekker ik m'n hypotheek heb afgesloten?
Kijk, dat is een uitleg die ik wel snap. Laten we hopen dat dat niet naar Nederland overwaaitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker bij de Rabo maar dat veranderd echt je situatie niet hoor vriendje.De economische wereld stort in.. die effecten gaan je portemonnee raken binnen 9 maanden.
headcount tot nu toe:
-Ijsland failliet en 40% inflatie
-Indonesia 15% instant inflatie en beurzen op slot
-India 13% inflatie
-Er wordt al gesproken over niet werkende betaalautomaten in de US vandaag.
ik zal je even vertellen wat er bijvoorbeeld in IJsland gebeurd is: mensen verdienen hetzelfde als vorige maand maar alles is 40% duurder geworden in 2 weken.
Ijsland is maar een dwergje maar stel je even voor wat voor bijltje er boven ons hoofd hangt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk, dat is een uitleg die ik wel snap. Laten we hopen dat dat niet naar Nederland overwaait
Overigens zit ik niet bij de Rabobank maar heb ik m'n hypotheek afgesloten bij Fortis ASR![]()
Welke wil je hebben?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:09 schreef FJD het volgende:
[..]
He verdomme jij zou toch het bier gaan halen?
Ach zo'n hoge hypotheek is 't niet, ik maak me niet zo'n zorgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
OMGSorry dat wist ik niet..sterkte.
![]()
Oh gelukkig. ik kan weer slapen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach zo'n hoge hypotheek is 't niet, ik maak me niet zo'n zorgen
Het was me een waar genoegenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Oh gelukkig. ik kan weer slapen.
Fijn dat je toch even van gedachte hebt willen wisselen over de financiële situatie. Nuw eer over spelletjes?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het was me een waar genoegenAls het nou echt bedreigend wordt waarschuw je wel ff?
Ehm nou heb gister met 3 - 1 van Ferdi verloren met FIFA 09Echt een Duitser is dat!
Die koudequote:
Nee, met fietsen had die ook al zo'n geluk..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Briljant!
Inderdaad en niet alleen met gamen!![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:44 schreef FJD het volgende:
Tis te hopen dat IJsland geen blessures oploopt in de wedstrijd tegen Nederland; ze hebben geen reserves meer op de bank.
3FM
Pfffff ik ga wel bij Keltie kijkenquote:
Pff.. Der was niets afgesprokenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef ursel het volgende:
[..]
En dan zeker weer met hem afspreken beneden bij de trap..
Beneden bij de tap. Istie er niet dan heb ik nog steeds ijskoud bierquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef ursel het volgende:
[..]
En dan zeker weer met hem afspreken beneden bij de trap..
whehe..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Beneden bij de tap. Istie er niet dan heb ik nog steeds ijskoud bier
Dat krijg je met die light troepquote:
Niet? Oh kutquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef staticdata het volgende:
ja volgende week he, niet vanavond.....
De benzine prijs keldert daarentegen dan weer wel naar beneden..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet? Oh kut
dat weet ik toch, gekkie!
Anyway, de kredietcrisis heeft hier nu ook z'n weerslag gehad in de consumentenprijs. Ik moest gewoon 0,65c afrekenen voor een pakje melk, dat is bijna 10% meer dan gisteren!
straks voor 65 ct de liter tankenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:11 schreef ursel het volgende:
[..]
De benzine prijs keldert daarentegen dan weer wel naar beneden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |