En zmokes en WL ook niet... BCC niet, fubar niet...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
ik heb trouwens Sgele en Crazy-M nog niet gezien?
zijn ze laatst druk druk druk?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb 0 berichten enzo op me foboik bedoelde eigenlijk forum post'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
die hebben allemaal een kater van gisteren op dat feestjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En zmokes en WL ook niet... BCC niet, fubar niet...
Ja WL en Smokes zijn wel geweest...BCC en Fubar ook niet gezien neejquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zmokes kwam net ff langsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:08 schreef debbie_19 het volgende:
Mededeling...nog 6,5 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Smokey TIME![]()
tosso
Ik was er wel hoor, zie pagina 6 van het vorige topicquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
toen was droxz rokenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was er wel hoor, zie pagina 6 van het vorige topic
* Sm0keZ heeft tegenwoordig geen katers meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:06 schreef Runx het volgende:
[..]
die hebben allemaal een kater van gisteren op dat feestje
Ey smokez voordat ik et vergeet..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was er wel hoor, zie pagina 6 van het vorige topic
Ottoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ey smokez voordat ik et vergeet..
Ben jij die Otto?!
Gewenning? volgens mij noemen ze dat alcoholist zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ heeft tegenwoordig geen katers meer
Gewenning ftw
je gaat er al van stotterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder zonder kolere, díe gaat pas hard
De laatste allochtoon die dat zei he... die fietst nu met z'n knieeenquote:
had die geen benen meer dan ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
De laatste allochtoon die dat zei he... die fietst nu met z'n knieeen
Mensen hebben het wel eens druk enzo op 't werk
hahahaha, ik weet niet waar ze zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:06 schreef Runx het volgende:
[..]
die hebben allemaal een kater van gisteren op dat feestje
Heuh Tripack!quote:
Het is zo.. en tijdens onze private party vond je het ook niet om niet te roken..quote:
WLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!quote:
haha! je begrijpt dat je die niet krijgt hehquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!
Ik moet nog een foto van je hebben, voor in dat grote plaatje man!
Werken enzoquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Het is zo.. en tijdens onze private party vond je het ook niet om niet te roken..
Je speelde liever ezeltje prikje
LAMEquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha! je begrijpt dat je die niet krijgt heh
sorry , ik ben ouderwetsquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ik weet niet waar ze zijn eigenlijk.
Sgele en Zmokes zullen wel druk zijn, WL is aan het schelden op zijn werk denk en FUBAR is.... aan het genieten van het mooie weer hier en het OV.
Ik heb nog ergens een fotoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Opeens? Let eens op man... Ik weet niet beter
Dan wordt het voor jou ook eens tijd om op te lettenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja maar ik weet bij jou ook niet beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:23 schreef debbie_19 het volgende:
Een furby
vett , geef je hem/haar nog wel eten dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
mmmm.... je had wel ergens een foto staan toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Afgelopen weekend 90's weekend hier om de hoek..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:22 schreef Runx het volgende:
ik ben top 2000 aan het luisteren van 2007 , leuk om dat oude meuk weer te horen
Tegen mij was ze altijd lief hoor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Opeens? Let eens op man... Ik weet niet beter
Denk dat hij ondertussen wel dood isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:24 schreef Runx het volgende:
[..]
vett , geef je hem/haar nog wel eten dan ?
boem boem in my room lalal zoiets tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Afgelopen weekend 90's weekend hier om de hoek..
Inclusief de vengaboys
Daar staat er inderdaad ook eenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... je had wel ergens een foto staan toch?
Of was dat op je hyves? Ik gebruik natuurlijk geen foto's die niet voor iedereen zichtbaar zijn he
Je bent toch nooit alleen?quote:
neequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk dat hij ondertussen wel dood is
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Afgelopen weekend 90's weekend hier om de hoek..
Inclusief de vengaboys
We like to party!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:25 schreef Runx het volgende:
[..]
boem boem in my room lalal zoiets toch
dat houdt dus niet in dat droxz hem voor de collage mag gebruikenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Dierenbeulquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk dat hij ondertussen wel dood is
Ga vanavond eens kijken waar die isquote:
nee jij bedoeld dat je hem een spuitje gaf zon ding had ook gevoelens hoarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijn furby liep altijd vast toen heb ik em maar gesloopt
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
S6quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat maar troep bij elkaar zoeken en richting school om aan opdrachten te werken
Haha, daar kwam die pas achter toen die had gekocht?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mijne deed het altijd wel goed. Me vader had em voor mijn buurmeisje gekocht, maar vond het cadeau toch iets te duur voor een buurmeisje dus toen kreeg ik em
waren furbys niet voor meisjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Doeeiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat maar troep bij elkaar zoeken en richting school om aan opdrachten te werken
veel plezier voor zover dat nog luktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef lynda het volgende:
Ja nou hij kwam ermee thuis en mijn moeder zei: "ben je niet goed ofzo? dat ga je toch niet aan een buurmeisje geven voor haar verjaardag? Veels te duur!" die dingen waren toen 100 gulden ofzo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha, daar kwam die pas achter toen die had gekocht?
Uhu, dure shit voor goedkoop iets maarja got to follow the hypequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja nou hij kwam ermee thuis en mijn moeder zei: "ben je niet goed ofzo? dat ga je toch niet aan een buurmeisje geven voor haar verjaardag? Veels te duur!" die dingen waren toen 100 gulden ofzo?
"slopen" riiiiiiiiiiiiightquote:
ja die dingen waren tering duur ...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja nou hij kwam ermee thuis en mijn moeder zei: "ben je niet goed ofzo? dat ga je toch niet aan een buurmeisje geven voor haar verjaardag? Veels te duur!" die dingen waren toen 100 gulden ofzo?
tuurlijk als ik net wer achter pc zitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef lynda het volgende:
goedemorgen draculettetjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tuurlijk als ik net wer achter pc zit![]()
![]()
Soms snap ik echt niet hoe mensen woorden kunnen verdraaien zodat het in hun overbsekste hoofdje anders lijkt dan dat het is..quote:
Zo istquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhu, dure shit voor goedkoop iets maarja got to follow the hype
Wie had 't hier over sex dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Soms snap ik echt niet hoe mensen woorden kunnen verdraaien zodat het in hun overbsekste hoofdje anders lijkt dan dat het is..
Ik zie het al voor me..
Poopbox: Ey chick mag ik jou ff slopen
Chick: Uhm nee, als je neuken had gezegt wel maar slopen![]()
Poopbox:![]()
![]()
pwndquote:
Die's mooiquote:
Dude!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en een poppel ?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en een poppel ?![]()
[ afbeelding ]
welke tel idd?quote:
ja maar dan de Iraanse versie ervanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en een poppel ?![]()
[ afbeelding ]
JAAAHAhahaha die heb ik ook NOG ergens liggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en een poppel ?![]()
[ afbeelding ]
Geen idee... heb wel keer gezien ofzo maar heb zelf niet.quote:
De htc touch pro iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:38 schreef renedis het volgende:
even een klant helpen en we zijn weer 4 pagina's verder
[..]
welke tel idd?
ik wil de Sony Ericsson Xperia X1 kopen
Mijn vriendin wil die ook...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:38 schreef renedis het volgende:
[..]
welke tel idd?
ik heb nog een wittequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
JAAAHAhahaha die heb ik ook NOG ergens liggenheb al mijn speelgoed nog op zolder
Volgens mij is dat zijn voorloperquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Geen idee... heb wel keer gezien ofzo maar heb zelf niet.
Ik heb zelf HTC TyTN II (HTC is wel goed merk)
Ik had er een paar...geen ideequote:
komen me ergens wel bekent voorquote:
in engeland en zweden is hij uit sinds 1 oktober.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil die ook...
Maar niemand weet wanneer die precies uit komt ofzo
ja ik heb ook al mn speelgoed nog! staat wel bij mn ouders. lego, he-man en transformer shit hahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
JAAAHAhahaha die heb ik ook NOG ergens liggenheb al mijn speelgoed nog op zolder
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:41 schreef Moozzie het volgende:
Ohw debbiii, FOK! had geklaagd dat je te veel spamt
Die Transformer shit kan zo maar wat waard zijn trouwensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb ook al mn speelgoed nog! staat wel bij mn ouders. lego, he-man en transformer shit hahaha
Drie keer raden wie die binnenkort van z'n werk krijgtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:38 schreef renedis het volgende:
[..]
welke tel idd?
meen je dat nou ??? ik denk dat ik er +- 50 hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die Transformer shit kan zo maar wat waard zijn trouwens
jij vast nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drie keer raden wie die binnenkort van z'n werk krijgt![]()
Jah precies in duitsland is die er ook al..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:41 schreef renedis het volgende:
[..]
in engeland en zweden is hij uit sinds 1 oktober.
nederland zou de 2 weken later komen.. dus de 15e. ik ga er echter vanuit dat het de 30e wordt.
nederland krijgt voorlopig alleen de Zilveren versie en niet de zwarte.
hij is al te koop in NL voor 614 euro
Ik zet je precies neer waar je moet zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hoe kom ik daar dan? je zet het er zo raar neer
heb ik eindelijk ook een klacht..werd weleens tijd
weet je wat erg is..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:
transformers zijn nu ook weer erg gewild en lego blijft tijdloos!
dat zal jij wel zijn ja!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drie keer raden wie binnenkort bukake op z'n werk krijgt![]()
legoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb ook al mn speelgoed nog! staat wel bij mn ouders. lego, he-man en transformer shit hahaha
Ja drol ik heb het al gezien..jij hebt net snel je berichtje aangepast zodat ik die link wel kon volgen SMIECHTquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zet je precies neer waar je moet zijn
Dat is de "FOK! most hated list top 100"
En jij staat tweede
dude ik heb zelf nog een doos vol van die meukquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ??? ik denk dat ik er +- 50 heb
wat geef je ervoor Sgele. optimus prime en zon mega robot included
Succes!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef lynda het volgende:
Uhuh hated listquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zet je precies neer waar je moet zijn
Dat is de "FOK! most hated list top 100"
En jij staat tweede
She-Raquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
legohe-man
![]()
je had ook nog een spin-off van he-man.... toen was het opeens zijn verloren tweelingzusintro is precies hetzelfde
Die ken ik dan weer niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:47 schreef GilaMonyet het volgende:
Hadden jullie vroeger trouwens ook van die gogo's ?
jah die jahquote:
Haha moet je er minder hard op rammen de volgende keerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:48 schreef renedis het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
mijn F5 toets is eunt! hahahaha ik moet een nieuw toetsenbord!
Geen idee wat zijn dat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:47 schreef GilaMonyet het volgende:
ken ik ook nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:47 schreef GilaMonyet het volgende:
idd, even roken, je komt terug, 3 pagina's verder... lijkt wel vrijdagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:38 schreef renedis het volgende:
[..]
welke tel idd?
She-Man?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
legohe-man
![]()
je had ook nog een spin-off van he-man.... toen was het opeens zijn verloren tweelingzusintro is precies hetzelfde
Hoezo vrijdag? dit gaat toch al dik 2 weken zo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, even roken, je komt terug, 3 pagina's verder... lijkt wel vrijdag
Jah drolin dat kwam om dat ik een typo maaktequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja drol ik heb het al gezien..jij hebt net snel je berichtje aangepast zodat ik die link wel kon volgen SMIECHT
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah drolin dat kwam om dat ik een typo maakte
maar ik had het voor je hersteld
Lief he![]()
laatste tijd is het wel erg jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo vrijdag? dit gaat toch al dik 2 weken zo?
Gaat idd wel erg snel laatste tijd,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo vrijdag? dit gaat toch al dik 2 weken zo?
daar komt een film van heh ?quote:
en bijhouden kan ik het ook echt niet meer hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat idd wel erg snel laatste tijd,
1 uurtje werken, 3 topics verder!
zooo nieuw toetsenbordjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha moet je er minder hard op rammen de volgende keer
Ja je zou bijna zeggen dat je het drukker hebt met topics bijhouden dan werkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat idd wel erg snel laatste tijd,
1 uurtje werken, 3 topics verder!
Waarschijnlijk omdat ik behoor tot de jongere gaardequote:
Als je het doet, moet je het wel goed doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef renedis het volgende:
[..]
zooo nieuw toetsenbordje
gelijk maar een logitech multimedia toetsenbord uit de kast getrokken bij me werk
En nu maar hopen dat ze mijn jeugdsentiment maar niet WEER naar de klote helpenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar komt een film van heh ?![]()
![]()
![]()
MEEN JE? hahahahahahahahahaaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar komt een film van heh ?![]()
![]()
![]()
flippo's heb ik dan wel weerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik behoor tot de jongere gaarde
Van poke-mon kaarten, magic kaarten, flippo's, go go's
Flippo's had ik dan weer welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
mijn god, wat ben ik blij dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
mijn god, wat ben ik blij dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gila.. lees die zin even voor je zelf na?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als je het goed, moet je het wel goed doen!
roflquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:54 schreef renedis het volgende:
[..]
Gila.. lees die zin even voor je zelf na?![]()
LOL foutjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:54 schreef renedis het volgende:
[..]
Gila.. lees die zin even voor je zelf na?![]()
Dat lukt niet meer, als je nu wil teruglezen ben je gelijk een paar topics verderquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en bijhouden kan ik het ook echt niet meer hoor
pokemon heb ik gehad, dragonball z kaarten ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
jaa maakt mij niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
hij doet weer vervelend. dubbele posten door traagheid enzoquote:
Nou echt wel, het gaat hier echt te snel voor woorden hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja je zou bijna zeggen dat je het drukker hebt met topics bijhouden dan werken
flippo's en panini plaatjes... je kocht je blauw aan die pakjes en telkens tig dubbelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn god, wat ben ik blij dat ik dat gemist heb
wij haden panini plaatjes
FOOFUR!!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
Welke tekenfilms keken julie?
Ik keek: dommel, bush bush, dat met die blauwe hond WOEFER ofzo, de smurfen, my little ponyuuuh transformers, david de kabouter en david de dokter ofzo
vond ik geniaal toen.
smurfen, de Snorkels!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
Welke tekenfilms keken julie?
Ik keek: dommel, bush bush, dat met die blauwe hond WOEFER ofzo, de smurfen, my little ponyuuuh transformers, david de kabouter en david de dokter ofzo
vond ik geniaal toen.
Inderdaad..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef renedis het volgende:
[..]
pokemon heb ik gehad, dragonball z kaarten ook.
en Flippo's jaa
spelletje: dichts bij de muur
Magic!!! Heb ergens in een hoek nog 300 a 400 kaarten liggen ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |