ken ik ook nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:47 schreef GilaMonyet het volgende:
Hadden jullie vroeger trouwens ook van die gogo's ?
idd, even roken, je komt terug, 3 pagina's verder... lijkt wel vrijdagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:38 schreef renedis het volgende:
even een klant helpen en we zijn weer 4 pagina's verder
[..]
welke tel idd?
ik wil de Sony Ericsson Xperia X1 kopen
She-Man?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
legohe-man
![]()
je had ook nog een spin-off van he-man.... toen was het opeens zijn verloren tweelingzusintro is precies hetzelfde
Hoezo vrijdag? dit gaat toch al dik 2 weken zo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, even roken, je komt terug, 3 pagina's verder... lijkt wel vrijdag
Jah drolin dat kwam om dat ik een typo maaktequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja drol ik heb het al gezien..jij hebt net snel je berichtje aangepast zodat ik die link wel kon volgen SMIECHT
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah drolin dat kwam om dat ik een typo maakte
maar ik had het voor je hersteld
Lief he![]()
laatste tijd is het wel erg jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo vrijdag? dit gaat toch al dik 2 weken zo?
Gaat idd wel erg snel laatste tijd,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo vrijdag? dit gaat toch al dik 2 weken zo?
daar komt een film van heh ?quote:
en bijhouden kan ik het ook echt niet meer hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat idd wel erg snel laatste tijd,
1 uurtje werken, 3 topics verder!
zooo nieuw toetsenbordjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha moet je er minder hard op rammen de volgende keer
Ja je zou bijna zeggen dat je het drukker hebt met topics bijhouden dan werkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat idd wel erg snel laatste tijd,
1 uurtje werken, 3 topics verder!
Waarschijnlijk omdat ik behoor tot de jongere gaardequote:
Als je het doet, moet je het wel goed doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef renedis het volgende:
[..]
zooo nieuw toetsenbordje
gelijk maar een logitech multimedia toetsenbord uit de kast getrokken bij me werk
En nu maar hopen dat ze mijn jeugdsentiment maar niet WEER naar de klote helpenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar komt een film van heh ?![]()
![]()
![]()
MEEN JE? hahahahahahahahahaaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar komt een film van heh ?![]()
![]()
![]()
flippo's heb ik dan wel weerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik behoor tot de jongere gaarde
Van poke-mon kaarten, magic kaarten, flippo's, go go's
Flippo's had ik dan weer welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
mijn god, wat ben ik blij dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
mijn god, wat ben ik blij dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gila.. lees die zin even voor je zelf na?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als je het goed, moet je het wel goed doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |