Drie keer raden wie die binnenkort van z'n werk krijgtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:38 schreef renedis het volgende:
even een klant helpen en we zijn weer 4 pagina's verder
[..]
welke tel idd?
ik wil de Sony Ericsson Xperia X1 kopen
meen je dat nou ??? ik denk dat ik er +- 50 hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die Transformer shit kan zo maar wat waard zijn trouwens
jij vast nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drie keer raden wie die binnenkort van z'n werk krijgt![]()
Jah precies in duitsland is die er ook al..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:41 schreef renedis het volgende:
[..]
in engeland en zweden is hij uit sinds 1 oktober.
nederland zou de 2 weken later komen.. dus de 15e. ik ga er echter vanuit dat het de 30e wordt.
nederland krijgt voorlopig alleen de Zilveren versie en niet de zwarte.
hij is al te koop in NL voor 614 euro
Ik zet je precies neer waar je moet zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hoe kom ik daar dan? je zet het er zo raar neer
heb ik eindelijk ook een klacht..werd weleens tijd
weet je wat erg is..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:
transformers zijn nu ook weer erg gewild en lego blijft tijdloos!
dat zal jij wel zijn ja!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drie keer raden wie binnenkort bukake op z'n werk krijgt![]()
legoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb ook al mn speelgoed nog! staat wel bij mn ouders. lego, he-man en transformer shit hahaha
Ja drol ik heb het al gezien..jij hebt net snel je berichtje aangepast zodat ik die link wel kon volgen SMIECHTquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zet je precies neer waar je moet zijn
Dat is de "FOK! most hated list top 100"
En jij staat tweede
dude ik heb zelf nog een doos vol van die meukquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ??? ik denk dat ik er +- 50 heb
wat geef je ervoor Sgele. optimus prime en zon mega robot included
Succes!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat maar troep bij elkaar zoeken en richting school om aan opdrachten te werken
Uhuh hated listquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zet je precies neer waar je moet zijn
Dat is de "FOK! most hated list top 100"
En jij staat tweede
She-Raquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
legohe-man
![]()
je had ook nog een spin-off van he-man.... toen was het opeens zijn verloren tweelingzusintro is precies hetzelfde
Die ken ik dan weer niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:47 schreef GilaMonyet het volgende:
Hadden jullie vroeger trouwens ook van die gogo's ?
jah die jahquote:
Haha moet je er minder hard op rammen de volgende keerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:48 schreef renedis het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
mijn F5 toets is eunt! hahahaha ik moet een nieuw toetsenbord!
Geen idee wat zijn dat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:47 schreef GilaMonyet het volgende:
Hadden jullie vroeger trouwens ook van die gogo's ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |