Dude!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en een poppel ?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en een poppel ?![]()
[ afbeelding ]
welke tel idd?quote:
ja maar dan de Iraanse versie ervanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en een poppel ?![]()
[ afbeelding ]
JAAAHAhahaha die heb ik ook NOG ergens liggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en een poppel ?![]()
[ afbeelding ]
Geen idee... heb wel keer gezien ofzo maar heb zelf niet.quote:
De htc touch pro iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:38 schreef renedis het volgende:
even een klant helpen en we zijn weer 4 pagina's verder
[..]
welke tel idd?
ik wil de Sony Ericsson Xperia X1 kopen
Mijn vriendin wil die ook...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:38 schreef renedis het volgende:
even een klant helpen en we zijn weer 4 pagina's verder
[..]
welke tel idd?
ik wil de Sony Ericsson Xperia X1 kopen
ik heb nog een wittequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
JAAAHAhahaha die heb ik ook NOG ergens liggenheb al mijn speelgoed nog op zolder
Volgens mij is dat zijn voorloperquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Geen idee... heb wel keer gezien ofzo maar heb zelf niet.
Ik heb zelf HTC TyTN II (HTC is wel goed merk)
Ik had er een paar...geen ideequote:
komen me ergens wel bekent voorquote:
in engeland en zweden is hij uit sinds 1 oktober.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil die ook...
Maar niemand weet wanneer die precies uit komt ofzo
ja ik heb ook al mn speelgoed nog! staat wel bij mn ouders. lego, he-man en transformer shit hahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
JAAAHAhahaha die heb ik ook NOG ergens liggenheb al mijn speelgoed nog op zolder
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:41 schreef Moozzie het volgende:
Ohw debbiii, FOK! had geklaagd dat je te veel spamt
Die Transformer shit kan zo maar wat waard zijn trouwensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb ook al mn speelgoed nog! staat wel bij mn ouders. lego, he-man en transformer shit hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |