Daar staat er inderdaad ook eenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... je had wel ergens een foto staan toch?
Of was dat op je hyves? Ik gebruik natuurlijk geen foto's die niet voor iedereen zichtbaar zijn he
Je bent toch nooit alleen?quote:
neequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk dat hij ondertussen wel dood is
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Afgelopen weekend 90's weekend hier om de hoek..
Inclusief de vengaboys
We like to party!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:25 schreef Runx het volgende:
[..]
boem boem in my room lalal zoiets toch
dat houdt dus niet in dat droxz hem voor de collage mag gebruikenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Dierenbeulquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk dat hij ondertussen wel dood is
Ga vanavond eens kijken waar die isquote:
nee jij bedoeld dat je hem een spuitje gaf zon ding had ook gevoelens hoarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijn furby liep altijd vast toen heb ik em maar gesloopt
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
S6quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat maar troep bij elkaar zoeken en richting school om aan opdrachten te werken
Haha, daar kwam die pas achter toen die had gekocht?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mijne deed het altijd wel goed. Me vader had em voor mijn buurmeisje gekocht, maar vond het cadeau toch iets te duur voor een buurmeisje dus toen kreeg ik em
waren furbys niet voor meisjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Doeeiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat maar troep bij elkaar zoeken en richting school om aan opdrachten te werken
veel plezier voor zover dat nog luktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef lynda het volgende:
Ja nou hij kwam ermee thuis en mijn moeder zei: "ben je niet goed ofzo? dat ga je toch niet aan een buurmeisje geven voor haar verjaardag? Veels te duur!" die dingen waren toen 100 gulden ofzo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha, daar kwam die pas achter toen die had gekocht?
Uhu, dure shit voor goedkoop iets maarja got to follow the hypequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja nou hij kwam ermee thuis en mijn moeder zei: "ben je niet goed ofzo? dat ga je toch niet aan een buurmeisje geven voor haar verjaardag? Veels te duur!" die dingen waren toen 100 gulden ofzo?
"slopen" riiiiiiiiiiiiightquote:
ja die dingen waren tering duur ...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja nou hij kwam ermee thuis en mijn moeder zei: "ben je niet goed ofzo? dat ga je toch niet aan een buurmeisje geven voor haar verjaardag? Veels te duur!" die dingen waren toen 100 gulden ofzo?
tuurlijk als ik net wer achter pc zitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:28 schreef lynda het volgende:
goedemorgen draculettetjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tuurlijk als ik net wer achter pc zit![]()
![]()
Soms snap ik echt niet hoe mensen woorden kunnen verdraaien zodat het in hun overbsekste hoofdje anders lijkt dan dat het is..quote:
Zo istquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhu, dure shit voor goedkoop iets maarja got to follow the hype
Wie had 't hier over sex dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Soms snap ik echt niet hoe mensen woorden kunnen verdraaien zodat het in hun overbsekste hoofdje anders lijkt dan dat het is..
Ik zie het al voor me..
Poopbox: Ey chick mag ik jou ff slopen
Chick: Uhm nee, als je neuken had gezegt wel maar slopen![]()
Poopbox:![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |