En zmokes en WL ook niet... BCC niet, fubar niet...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
ik heb trouwens Sgele en Crazy-M nog niet gezien?
zijn ze laatst druk druk druk?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb 0 berichten enzo op me foboik bedoelde eigenlijk forum post'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
die hebben allemaal een kater van gisteren op dat feestjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En zmokes en WL ook niet... BCC niet, fubar niet...
Ja WL en Smokes zijn wel geweest...BCC en Fubar ook niet gezien neejquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zmokes kwam net ff langsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:08 schreef debbie_19 het volgende:
Mededeling...nog 6,5 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Smokey TIME![]()
tosso
Ik was er wel hoor, zie pagina 6 van het vorige topicquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
toen was droxz rokenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was er wel hoor, zie pagina 6 van het vorige topic
* Sm0keZ heeft tegenwoordig geen katers meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:06 schreef Runx het volgende:
[..]
die hebben allemaal een kater van gisteren op dat feestje
Ey smokez voordat ik et vergeet..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was er wel hoor, zie pagina 6 van het vorige topic
Ottoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ey smokez voordat ik et vergeet..
Ben jij die Otto?!
Gewenning? volgens mij noemen ze dat alcoholist zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ heeft tegenwoordig geen katers meer
Gewenning ftw
je gaat er al van stotterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder zonder kolere, díe gaat pas hard
De laatste allochtoon die dat zei he... die fietst nu met z'n knieeenquote:
had die geen benen meer dan ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
De laatste allochtoon die dat zei he... die fietst nu met z'n knieeen
Mensen hebben het wel eens druk enzo op 't werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |