Hoi renedisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:49 schreef renedis het volgende:
goedemorgen dames en heren.
Hoi renedisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:49 schreef renedis het volgende:
goedemorgen dames en heren.
Yeaaaaaaaaaah,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:52 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
hoooooiii
ik ben weer gestopt met roken.. na jullie motivatie van: LOMP NIET DOEN STOM..
heb ik me zelf er van overtuigt dat ik het niet meer doe. (okee, ook omdat ik er last van mijn keel door krijg)
hahahaquote:
Ik hoop echt dat het je luktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:55 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaha![]()
ben ook best trots op mij zelf..
maar er zijn toch meerdere punten waarvan ik denk.. roken? NEE
Ja Crazy-M is voorral druk :|quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
ik heb trouwens Sgele en Crazy-M nog niet gezien?
zijn ze laatst druk druk druk?
Sgele is bezig om het beeldscherm te vindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
ik heb trouwens Sgele en Crazy-M nog niet gezien?
zijn ze laatst druk druk druk?
Jah..Sgele was er gister wel toch?quote:
Ik hoor niet bij de mainstreamquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een naam beginnen met crazy lijkt in
ja sgele was der gisterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jah..Sgele was er gister wel toch?
Ik heb 0 berichten enzo op me foboquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:59 schreef Runx het volgende:
woow ik heb meer berichten dan views op mijn foboik ben echt populair
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb 0 berichten enzo op me foboGister had jij nog geen fobo toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
daar moet op gedronken worden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:59 schreef Runx het volgende:
woow ik heb meer berichten dan views op mijn foboik ben echt populair
Echt wel.. er staan alleen geen foto'squote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gister had jij nog geen fobo toch?
Boeiende fobo danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Echt wel.. er staan alleen geen foto's
Ik en stoppen? neuh....quote:
krijg ik die vrouwen er ook bij ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:01 schreef renedis het volgende:
[..]
daar moet op gedronken worden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voor de dames:
[ afbeelding ]
Sorry ben een beetje HYPER![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |