quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik heb de wiki niet gefixt, heb de OP van het vorige deel genomenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Remlof held !
Bedankt voor het fixen van de wiki.
En het openen.
Dan ligt het aan deze tyfus computer op het werk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de wiki niet gefixt, heb de OP van het vorige deel genomen
Houw op man, ik wou er vandaag vroeg in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat doen jullie nog wakker op dit uur
Hebben jullie geen school ofzo !
Ik ben bijna bejaard man, ik zit al 8 jaar niet meer op schoolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Hup je bed in dan !quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Houw op man, ik wou er vandaag vroeg in.
Kan niet slapen, slaapmutsje aan het verorberen. Bacolight.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Om 10.30 pas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Neen, had het ook niet tegen jou juupje !quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben 41 man, ik zit al 8 jaar niet meer op school
quote:
Een klein beetje door de noodmedicatie. Maar er zit nog veel qua emoties dat er nog uit moet. Maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen, had het ook niet tegen jou juupje !
Alweer wat bijgekomen btw ?
Stuur een PM naar BT.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:41 schreef Kopbal het volgende:
Ik ben trouwens nieuw hier, waar kan ik die gratis pijpbeurt krijgen?
quote:
Ja, wat wil je, het is kwart voor 2...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:38 schreef Juup© het volgende:
Eindelijk wat rust. Wat een verademing om hier te kunnen posten
Leuk filmpje in je sigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:41 schreef Kopbal het volgende:
Ik ben trouwens nieuw hier, waar kan ik die gratis pijpbeurt krijgen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat komt allemaal wel !
En voor de rest:
HUP NAAR BED VLEGELS.
Leren zullen jullie.
Argh, in loki's naam dat zijn veel nachten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ook weer aan de nachtdienst???
heb er 6 deze week, alleen donderdag vrij...gekkenhuis!!
lekker hoor, zeker veel trainen voor je volgende trip??quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Argh, in loki's naam dat zijn veel nachten.
Ik hoef er maar 4
En volgende week ben ik helemaal vrij.
Ik wel en ik moet nog een verslag maken...quote:
Waarvan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel en ik moet nog een verslag maken...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga dat dan eens doen ipv FOKken, anders komt er nooit iets vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik leef het liefst 's nachts, dan is het rustig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat wil je, het is kwart voor 2...
Ja dat sowieso.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
lekker hoor, zeker veel trainen voor je volgende trip??
De sociale omgangsvormen in het KLB-SC topic op forum.fok.nl, en de daaruit voortvloeiende interacties tussen de users. tevens wordt onderzocht hoever de users gaan met het verstrekken van privé informatie zoals intieme foto's, en hoe ze omgaan met hun intieme contacten.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
En met mijn Noorse schone naar Utrecht, heb nieuwe kleren nodig en het is een leuke stad.
Neem ik der gelijk mee uit eten.
Kun je toch leuk op afstuderen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
De sociale omgangsvormen in het KLB-SC topic op forum.fok.nl, en de daaruit voortvloeiende interacties tussen de users. tevens wordt onderzocht hoever de users gaan met het verstrekken van privé informatie zoals intieme foto's, en hoe ze omgaan met hun intieme contacten.
hehehehehequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
De sociale omgangsvormen in het KLB-SC topic op forum.fok.nl, en de daaruit voortvloeiende interacties tussen de users. tevens wordt onderzocht hoever de users gaan met het verstrekken van privé informatie zoals intieme foto's, en hoe ze omgaan met hun intieme contacten.
Ik zal mijn best doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als je maar uit kijkt voor instortende trappen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hehehehehe
[..]
Ik zal mijn best doen.
En anders zal ik mij als een echte viking met 1 arm omhoog trekken aan de muur terwijl mijn Noorse schone zich vastklempt om mijn nek.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha...ik moest lachen want ik zag het voor me....maar dat moet je positief zien hoor!!!
[ afbeelding ]
Utrecht is zeker een leuke stadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
En met mijn Noorse schone naar Utrecht, heb nieuwe kleren nodig en het is een leuke stad.
Neem ik der gelijk mee uit eten.
Qua winkels is Utrecht wel leuker, maar Den Haag heeft Dudok (een cafe niet de architect)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Kom er idd graag om te winkelen maar dat heb ik met den haag ook hoor, vind ik miss nog wel leuker dan utrecht!!
Utrecht heeft de Boothill en Stairway to heaven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Qua winkels is Utrecht wel leuker, maar Den Haag heeft Dudok (een cafe niet de architect)
Brownie taart![]()
Dudok appeltaart
Stairway to heaven is tof.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Utrecht heeft de Boothill en Stairway to heaven.
Allebei leuke tenten.
En je hebt er ook wat meer alternative winkels enzo
Boothill is in Amersfoort toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Utrecht heeft de Boothill en Stairway to heaven.
Allebei leuke tenten.
En je hebt er ook wat meer alternative winkels enzo
Als ik in Utrecht ben MOET ik altijd even de stairway inquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Stairway to heaven is tof.
Ik vind Utrecht sowieso een gezellige stad.
Neen, tenzij er twee tenten zijn die Boothill hetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boothill is in Amersfoort toch?
Amersfoort is ook leuk om te winkelen.
Jups dat lijkt mij wel dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dan zullen er wel twee tenten boothill heten...
En nu wil je een lintje?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:24 schreef remlof het volgende:
Kut, ben ik zomaar over de 60.000 posts gegaan zonder dat ik het in de gaten had
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:24 schreef remlof het volgende:
Kut, ben ik zomaar over de 60.000 posts gegaan zonder dat ik het in de gaten had
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik zit hier net een maand ofzo.
Maybe iets langer
gemiddeld 51 posts per dag.
Voor iemand met een sociaal leven is dat nog best veel.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik zit hier net een maand ofzo.
Maybe iets langer
gemiddeld 51 posts per dag.
Tja kwaliteit user hequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en nu al je icon in KLB_SC OP...
wtf lul je :p, die wow was meer bedoeld ovr de 51 posts per dagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voor iemand met een sociaal leven is dat nog best veel.
Maar natuurlijk heb jij er veel meer en ben jij veel stoerder.![]()
Ga ergens anders lopen fappen op je post count.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wtf lul je :p, die wow was meer bedoeld ovr de 51 posts per dagik heb er slechts 6000 .. met 6 posts per dag, das vet weinig.
voor het feit dat ik hier al langer dan 3 jaar zit.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tja kwaliteit user he![]()
Neen ik ben gewoon een coole gast.![]()
* Exit arrogantie modus *
oh noes.quote:
hehehe ik ben al lang blij dat ik niet de enigste nachtbraker ben op het momentquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
idd maar het is overdag gewoon te druk om te inetten en kan dan de SC toch niet volgen dus hang hier meestal in de nacht rond, deze week dus weer alom aanwezig!!!
even het topic opleuken hoor!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hehehe ik ben al lang blij dat ik niet de enigste nachtbraker ben op het moment
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
precies want wat kan het saai zijn he, hier op schiphol zeker op de maandagnacht, net ff de uitloop van het weekend, morgen gaat het pas weer echt lopen!!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb meestal wel een boek mij me of iets dergelijks.
Maar ook mijn boeken raken een keer op.![]()
En het is hier over het algemeen wel saai.
Vanacht alleen maar een asielzoeker weg moeten jagen.
Je mag de mijne wel hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ben boek vergeten, dus ben min of meer aangewezen op de f5-knop...
heb er nog wel een paar op de plank staan maar dat zijn meer thuis-lees-boeken, beetje raar als ik die in de trein/metro ga lezen, dus idd maar weer eens op zoek naar wat nieuw leesvoer, gelukkig ligt daarbij de quest ook weer rond de 15de in de bus!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel hebben.
Nog een kleine 70 pagina´s en ook mijn laatste boek is uit.
Hmm einde van de week weer loon.
Maar eens op nieuwe boekenjacht gaan.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb er nog wel een paar op de plank staan maar dat zijn meer thuis-lees-boeken, beetje raar als ik die in de trein/metro ga lezen, dus idd maar weer eens op zoek naar wat nieuw leesvoer, gelukkig ligt daarbij de quest ook weer rond de 15de in de bus!!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 04:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lees momenteel:
de koran
geschiedenis VOC en WIC
een kleine geschiedenis van bijna alles
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 04:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Koran heb ik al gelezen.
De bijbel ook.
Hmm.
Een kleine geschiedenis van bijna alles.
Is dat een aanrader of niet, want het ziet er wel leuk uit.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 04:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het is er wel eentje die "begijpend lezen" verlangt, ik doe soms ff een pagina of 10; of als je iets te binnen schiet is het een handig naslagwerk want uitgebreid is ie wel!
loopze, en tot morgen anders, ben hier nog wel tot 0620 hoor!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 04:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]klinkt goed.
Zal hem eind deze week eens bestellen.
Maar mijn waarde, ik ga nog wat rondes lopen.
Als ik u niet meer spreek.
Tot vannacht dan maar![]()
make that nine hundred AMquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 04:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
loopze, en tot morgen anders, ben hier nog wel tot 0620 hoor!!!
roflquote:
730 vandaagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hoe laat moet je vandaag beginnen dan dat je zo fruh op bent?
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:39 schreef Broekpaling het volgende:
Beroepsmatige tvp.
Dat weet jij beter dan ik!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiemoggel
Wie gaat er uit de kast komen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef BobbyB het volgende:
Hallo jongetjes.
Beroepsmatige Hayden post
[ afbeelding ]
heheh, altijd lachen die muziek. Helaas kunnen wij het hier niet ontvangenquote:
Ik luister via http://nederland.fmquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
heheh, altijd lachen die muziek. Helaas kunnen wij het hier niet ontvangen
Ja, ze hebben hier alle webradio en zo geblokkeerd, helaas.quote:
Wat lamequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ze hebben hier alle webradio en zo geblokkeerd, helaas.
Moet je dat eens op youtube intypenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
Wie heeft er een mp3 van het liedje "Schatje mag ik je foto" ?
Die 2e moet ik ook nog steeds lezen haha, heb m hier naast me staanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 04:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lees momenteel:
de koran
geschiedenis VOC en WIC
een kleine geschiedenis van bijna alles
Al gedaan net, maar wil hem als ringtone om mn collega's te ziekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Moet je dat eens op youtube intypenKennelijk is in om tijdens dat nummer met je stoel/kruk boven je hoofd te zwaaien
Dat is ook kut zegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ze hebben hier alle webradio en zo geblokkeerd, helaas.
Hij staat toch wel op limewire? Ik kan nu niet kijken want zit niet thuis maar volgens mij is ie zo te downloaden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al gedaan net, maar wil hem als ringtone om mn collega's te zieken
Ik kan wel naar Last.fm luisterenquote:
Ik ben m aan t downloaden voor jequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
Wie heeft er een mp3 van het liedje "Schatje mag ik je foto" ?
Eensch!quote:
Oh en inlcusief 4,5 uur in het openbaarvervoerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:52 schreef BigKahuna het volgende:
Over 2 en een half uur al naar school
4,5 uurquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en inlcusief 4,5 uur in het openbaarvervoer![]()
Bhomp!
Oh en ik 5 minuten op de fietsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en inlcusief 4,5 uur in het openbaarvervoer![]()
Bhomp!
Heen en terug heh en dan heb ik nog geluk dat ik naar het station wordt gebracht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
4,5 uurjezus! Waarom ga je er niet gewoon wonen?
Waarom nu niet meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heen en terug heh en dan heb ik nog geluk dat ik naar het station wordt gebracht.![]()
Ik woonde daar eerst ook
Maar dat heb ik op mijn werk toch niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij staat toch wel op limewire? Ik kan nu niet kijken want zit niet thuis maar volgens mij is ie zo te downloaden.
Ja sure, pm je email maar even ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat heb ik op mijn werk toch niet?
Is er niemand die thuis zit en dat naar mij wil mailen?
Balen man.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voel je nou niet aangesproken eikeltje, want ik bedoel jou niet
Jeequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben m aan t downloaden voor jeik ben nu wel benieuwd ook trouwens
banaan@oor.nlquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sure, pm je email maar even ofzo
je hebt een pmquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sure, pm je email maar even ofzo
Te hoogquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:02 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van maandag 6 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
014. 141 KingOfPop
015. 132 Sackboy
018. 119 Rhythm
022. 111 Juup©
022. 111 behangplakker
027. 105 de_boswachter
027. 105 BigKahuna
030. 099 Breathtaking
035. 091 BobbyB
040. 077 jitzzzze
045. 071 afcajos
055. 063 Opperkwal
058. 062 Broekpaling
061. 058 Noorsbloed
Ruilen van account?quote:
Ah, mooi.quote:
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja, gezelliggeef me je pass maar.
haha omg jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat lame
Nu een geniaal nummer![]()
ultimate kaos - casanova
Haha oke, is goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:33 schreef Sackboy het volgende:
Of ruilen voor de pass van je photobucket
Niet eerst al die naaktfoto's deleten... oh nee, die deleten ze bij PB zelf alquote:
Ooh, nou mijn naaktfoto's mogen er blijkbaar gewoon op blijven hoor van zequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet eerst al die naaktfoto's deleten... oh nee, die deleten ze bij PB zelf al
Disciminassie!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, nou mijn naaktfoto's mogen er blijkbaar gewoon op blijven hoor van ze
Wie word waar naar van?quote:
Ik ben je dan ook zeer dankbaar. Het is altijd lachen om je collega's een beetje te ziekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blij dat ik kan helpen mensen mateloos te irriteren
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mn collega's van Schatje mag ik je foto
Ik ga hem thuis ook ff lowndoaden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mn collega's van Schatje mag ik je foto
?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:55 schreef Sackboy het volgende:
Nu het wachtwoord van breathtaking 007 maar eens voor je gaan wijzigen sackboyen je pm's zijn ook zo niet boeiend
ik ben teleurgesteld. Ooh wacht, ik wil eerst nog even kijken of je toegang hebt tot kpd!
Haha, sorry?quote:
heeft die pauper echt zn wachtwoord gegevenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Haha, sorry?Ik zit op sackboy's account. Maar mn eigen account is toch boeiender
Blubquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Haha, sorry?Ik zit op sackboy's account. Maar mn eigen account is toch boeiender
Ik weet hetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:55 schreef Sackboy het volgende:
Nu het wachtwoord van breathtaking 007 maar eens voor je gaan wijzigen sackboyen je pm's zijn ook zo niet boeiend
ik ben teleurgesteld. Ooh wacht, ik wil eerst nog even kijken of je toegang hebt tot kpd!
Niet mn echte wachtwoord natuurlijk, neusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
heeft die pauper echt zn wachtwoord gegeven
Hahaha, flauw hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Als ik boeiende PM's had had ik je mn wachtwoord ook niet gegeven
En hoe zijn de naaktpics dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Als ik boeiende PM's had had ik je mn wachtwoord ook niet gegeven
Niet te versmadenquote:
We hadden gisteren jitzzzze en BobbyB al.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:05 schreef Juup© het volgende:
Ben nog steeds aan het wachten op de eerste KLB-SC relatie. Bt en Sackboy b.v.
Neuh.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, flauw hooren je hebt kpd niet eens in je lijst staan?
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ja Juup, kun je lang wachten hoor
BT houdt niet van relatiesquote:
Ik ook niet. Is slecht voor m'n reputatie.quote:
[matige garp]quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is slecht voor m'n reputatie.
Heujquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:22 schreef Sackboy het volgende:
Ik ga nu ff fappen op wat ik net gezien heb.
Alsjeblieft niet, zeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:05 schreef Juup© het volgende:
Kijk, dat is nu precies de reactie die ik wilde uitlokken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[matige garp]
Welke reputatie?
[/matige garp]
Hihi, dagdag pm't mij gelukkig nooitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk, dat is nu precies de reactie die ik wilde uitlokken.Wat een voorspelbaarheid toch
Ohja, dagdag is weer bezig
[ afbeelding ]
Maar effe serieus, wil je nooit een relatie of gewoon nu nog niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar effe serieus, wil je nooit een relatie of gewoon nu nog niet.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee ik weet het eerlijk gezegd niet joh. Ik heb nog nooit echt een serieuze langdurige relatie gehad
dus ik kan er niet echt over oordelen.
Als iemand echt leuk genoeg is zou ik het zeker wel willen proberen hoormaar dat moet dan sowieso al geen jaloers type zijn enzo
ik wil niet opeens niet meer naar andere jongens mogen kijken, dat soort taferelen.
En ga allemaal dit luisteren:
Doe ik altijd, toch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga eens je best doen op je stage jij![]()
Daar heb je mequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe ik altijd, toch.Ga jij maar eens leren.
Ja, dat zei ik ook altijdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:31 schreef afcajos het volgende:
Vrijgezel zijn =![]()
Met serieuze relaties en trouwen en die zooi begin ik pas na mijn 30e mee
Haha nou daar zou ik inderdaad ook niet mee samen kunnen levenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahanee ik weet het eerlijk gezegd niet joh. Ik heb nog nooit echt een serieuze langdurige relatie gehad
dus ik kan er niet echt over oordelen.
Als iemand echt leuk genoeg is zou ik het zeker wel willen proberen hoormaar dat moet dan sowieso al geen jaloers type zijn enzo
ik wil niet opeens niet meer naar andere jongens mogen kijken, dat soort taferelen.
Haha, trouwen lijkt mij juist superquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook altijdtot ik mijn huidige vriendin tegen kwam. Maar met vrijgezel zijn is niks mis inderdaad.
[..]
Haha nou daar zou ik inderdaad ook niet mee samen kunnen levenWat dat betreft laten wij elkaar best wel vrij daarin. We zijn niet elkaars eigendom of wat dan ook. Een vriend van mij mag niet eens naar andere vrouwen kijken of zo als ie samen met zijn vriendin uit is, dat vind ik niet gezond.
Trouwen gaan we sowieso nooit doen, ik sowieso met niemand.
Nee, mij ook niet. Je moet niet jaloers zijn in een relatie, dat geeft alleen maar onnodige spanningen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, trouwen lijkt mij juist super!
Maar ja dat is toch erg? Ik zou er totaal geen problemen mee hebben als mn vriend naar andere vrouwen zou kijken, zolang het maar bij kijken blijftin sommige relaties zijn mensen alleen maar op elkaar gericht, en dat staat me niet zo aan.
Ik heb (had) een goede vriend die ik nog ongeveer 1x per maand ziet sinds hij is gaan samenwonen met zijn kluizenaarsvriendinnetjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, trouwen lijkt mij juist super!
Maar ja dat is toch erg? Ik zou er totaal geen problemen mee hebben als mn vriend naar andere vrouwen zou kijken, zolang het maar bij kijken blijftin sommige relaties zijn mensen alleen maar op elkaar gericht, en dat staat me niet zo aan.
Ja, dat is dus inderdaad royal sadnessquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb (had) een goede vriend die ik nog ongeveer 1x per maand ziet sinds hij is gaan samenwonen met zijn kluizenaarsvriendinnetjeOp zijn 20e gaan samenwonen en vervolgens zijn vrienden laten stikken omdat ie hij sowieso nooit alleen uitmag van zn vriendin.
Dat is sadness
Nou, dat is toch niet normaal. Dat is echt niet gezond hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb (had) een goede vriend die ik nog ongeveer 1x per maand ziet sinds hij is gaan samenwonen met zijn kluizenaarsvriendinnetjeOp zijn 20e gaan samenwonen en vervolgens zijn vrienden laten stikken omdat ie hij sowieso nooit alleen uitmag van zn vriendin.
Dat is sadness
Inderdaad. Er is ook nog zoiets als KLB SC.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dat is toch niet normaal. Dat is echt niet gezond hoor.Ja, ze zijn dan misschien gelukkig, maar toch.
Je leven bestaat meer dan uit alleen je relatie.
Ja, of vrienden, uitgaan etc.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is ook nog zoiets als KLB SC.
Hahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is ook nog zoiets als KLB SC.
uhm ben je niet uitgenodigd voor BT's Bukkake Party ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:05 schreef Juup© het volgende:
Euhm jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:06 schreef postmortum het volgende:
GODVER BT WANEER POST JE EENS EEN MP3 MET JE GITAARSPEL VOOR MIJN DODE AUTO
Dilemma dilemma. Laat gewoon staan johquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:43 schreef Rhythm het volgende:
Kut, ik heb een fotomap vol humoristische zelfgemaakte plaatjes op zo'n profielsite, maar ik vind mezelf er te oud voor geworden.
Wat een dilemma, maar ik ga ze toch maar wegmieteren denk ik.
Die is tof!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
4 non blondes - What's up?
Iets simpels in ieder geval.
Dat is nog wel het ergstequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo? Ik meen het serieus hoor!
I said HEY! What's gooing onquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:59 schreef Rhythm het volgende:
Kut, nu krijg ik dat What's up nooit meer uit m'n hoofd.
watquote:
Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooobbyquote:
Ze heeft een geheime relatie met dagdagquote:
Enige echte freestyler.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:11 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ze heeft een geheime relatie met dagdag.
(die me weer pmt overigens)
Kankerquote:
Verkeerde context. BAN!quote:
Awww kusje erop dan maar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
Aaah, ik schaafde net ergens langs en nu bloedt mn been als een gek
Nou, als je mn bloed wil drinken zou ik het je aanraden jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verkeerde context. BAN!
[..]
Awww kusje erop dan maar?
Ik ben eigenlijk vampier, dus kom maar op!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, als je mn bloed wil drinken zou ik het je aanraden jaiemand die mn bloed wil kopen toevallig
?
Okequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vampier, dus kom maar op!
Daaaag leerze!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga nu ECHT leren, daaagfijne middag allen!
Ik niet. Hoezo?quote:
Niemand waardeerd mijn topicsquote:
Ik durf niet buiten de SC te komen, vandaar. Vind het al eng als ik op zoek moet naar het nieuwe SC deel.quote:
Leg us uit aan mij danquote:
quote:
HSV en Aston Villa zijn helemaal mooie ploegen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:48 schreef afcajos het volgende:
Mooie loting voor Ajax. Slavia praagDaar hebben we nog een appeltje mee te schillen
Klopt, als we uit naar HSV moeten zou ik er wel heen willen. Makkelijk te bereiken en het Duitse nachtlevenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
HSV en Aston Villa zijn helemaal mooie ploegen natuurlijk.
Villa uit als eerste, van Twente is ook al wel bekend, dus dat van Ajax moet ook al wel bekend zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:10 schreef afcajos het volgende:
Wanneer wordt het speelschema bekend gemaakt?
Mijn leraar onderbrak de les om de loting te bekijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:15 schreef BigKahuna het volgende:
HSV, Villa, Slavia en Zlnllinlknlinlkliill.
Vind hem niet so sympathiekquote:
Wat een kankernerd is je leraarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn leraar onderbrak de les om de loting te bekijkenHij zat vroeger bij de harde kern van Groningen ofzo
![]()
Elke les verhalen vertellen. Vandaag ging hij vertellen hoe ze met zen allen banenen gingen gooien eind jaren '90 op Stanley Menzo
Wat een epische faler die leraarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn leraar onderbrak de les om de loting te bekijkenHij zat vroeger bij de harde kern van Groningen ofzo
![]()
Elke les verhalen vertellen. Vandaag ging hij vertellen hoe ze met zen allen banenen gingen gooien eind jaren '90 op Stanley Menzo
Ah hij is wel leip hoor, hij maakt de lompste opmerkingen. Ging hij tot in details vertellen hoe wurgseks in zijn werk ging omdat een aantal jaren geleden een leerling van hem daar aan overleedquote:
Ja, hij studeerde hooliganisme in Groningen ofzo, toen kwam hij in dat vak terechtquote:
Wat is spekkoekquote:
Weet je hoe kanker veel werk dat is, dat moet je laagje voor laagje bakken en zo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:49 schreef BigKahuna het volgende:
Ik had een tijdje terug zo'n Aziatische scharrel die altijd spekkoek voor me ging maken![]()
Ach niet waar. Die groene (Pandan) misschien. Maar die vind ik ook niet zo lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |