quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik heb de wiki niet gefixt, heb de OP van het vorige deel genomenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Remlof held !
Bedankt voor het fixen van de wiki.
En het openen.
Dan ligt het aan deze tyfus computer op het werk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de wiki niet gefixt, heb de OP van het vorige deel genomen
Houw op man, ik wou er vandaag vroeg in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat doen jullie nog wakker op dit uur
Hebben jullie geen school ofzo !
Ik ben bijna bejaard man, ik zit al 8 jaar niet meer op schoolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Hup je bed in dan !quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Houw op man, ik wou er vandaag vroeg in.
Kan niet slapen, slaapmutsje aan het verorberen. Bacolight.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Om 10.30 pas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Neen, had het ook niet tegen jou juupje !quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben 41 man, ik zit al 8 jaar niet meer op school
quote:
Een klein beetje door de noodmedicatie. Maar er zit nog veel qua emoties dat er nog uit moet. Maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen, had het ook niet tegen jou juupje !
Alweer wat bijgekomen btw ?
Stuur een PM naar BT.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:41 schreef Kopbal het volgende:
Ik ben trouwens nieuw hier, waar kan ik die gratis pijpbeurt krijgen?
quote:
Ja, wat wil je, het is kwart voor 2...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:38 schreef Juup© het volgende:
Eindelijk wat rust. Wat een verademing om hier te kunnen posten
Leuk filmpje in je sigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:41 schreef Kopbal het volgende:
Ik ben trouwens nieuw hier, waar kan ik die gratis pijpbeurt krijgen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat komt allemaal wel !
En voor de rest:
HUP NAAR BED VLEGELS.
Leren zullen jullie.
Argh, in loki's naam dat zijn veel nachten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ook weer aan de nachtdienst???
heb er 6 deze week, alleen donderdag vrij...gekkenhuis!!
lekker hoor, zeker veel trainen voor je volgende trip??quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Argh, in loki's naam dat zijn veel nachten.
Ik hoef er maar 4
En volgende week ben ik helemaal vrij.
Ik wel en ik moet nog een verslag maken...quote:
Waarvan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel en ik moet nog een verslag maken...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga dat dan eens doen ipv FOKken, anders komt er nooit iets vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik leef het liefst 's nachts, dan is het rustig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat wil je, het is kwart voor 2...
Ja dat sowieso.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
lekker hoor, zeker veel trainen voor je volgende trip??
De sociale omgangsvormen in het KLB-SC topic op forum.fok.nl, en de daaruit voortvloeiende interacties tussen de users. tevens wordt onderzocht hoever de users gaan met het verstrekken van privé informatie zoals intieme foto's, en hoe ze omgaan met hun intieme contacten.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
En met mijn Noorse schone naar Utrecht, heb nieuwe kleren nodig en het is een leuke stad.
Neem ik der gelijk mee uit eten.
Kun je toch leuk op afstuderen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
De sociale omgangsvormen in het KLB-SC topic op forum.fok.nl, en de daaruit voortvloeiende interacties tussen de users. tevens wordt onderzocht hoever de users gaan met het verstrekken van privé informatie zoals intieme foto's, en hoe ze omgaan met hun intieme contacten.
hehehehehequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
De sociale omgangsvormen in het KLB-SC topic op forum.fok.nl, en de daaruit voortvloeiende interacties tussen de users. tevens wordt onderzocht hoever de users gaan met het verstrekken van privé informatie zoals intieme foto's, en hoe ze omgaan met hun intieme contacten.
Ik zal mijn best doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als je maar uit kijkt voor instortende trappen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hehehehehe
[..]
Ik zal mijn best doen.
En anders zal ik mij als een echte viking met 1 arm omhoog trekken aan de muur terwijl mijn Noorse schone zich vastklempt om mijn nek.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha...ik moest lachen want ik zag het voor me....maar dat moet je positief zien hoor!!!
[ afbeelding ]
Utrecht is zeker een leuke stadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
En met mijn Noorse schone naar Utrecht, heb nieuwe kleren nodig en het is een leuke stad.
Neem ik der gelijk mee uit eten.
Qua winkels is Utrecht wel leuker, maar Den Haag heeft Dudok (een cafe niet de architect)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Kom er idd graag om te winkelen maar dat heb ik met den haag ook hoor, vind ik miss nog wel leuker dan utrecht!!
Utrecht heeft de Boothill en Stairway to heaven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Qua winkels is Utrecht wel leuker, maar Den Haag heeft Dudok (een cafe niet de architect)
Brownie taart![]()
Dudok appeltaart
Stairway to heaven is tof.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Utrecht heeft de Boothill en Stairway to heaven.
Allebei leuke tenten.
En je hebt er ook wat meer alternative winkels enzo
Boothill is in Amersfoort toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Utrecht heeft de Boothill en Stairway to heaven.
Allebei leuke tenten.
En je hebt er ook wat meer alternative winkels enzo
Als ik in Utrecht ben MOET ik altijd even de stairway inquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Stairway to heaven is tof.
Ik vind Utrecht sowieso een gezellige stad.
Neen, tenzij er twee tenten zijn die Boothill hetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boothill is in Amersfoort toch?
Amersfoort is ook leuk om te winkelen.
Jups dat lijkt mij wel dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dan zullen er wel twee tenten boothill heten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |