610 pixeltjes.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoe breed mag een plaatje zijn hier in het topic eigenlijk?
610 pixels (heb het net opgezochtquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoe breed mag een plaatje zijn hier in het topic eigenlijk?
Dat is echt ziek...quote:
Nou nou, heel Nederland.......quote:Het blijkt nu dus een grap te zijn waar heel Nederland is ingetrapt.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog minder dan 15 minuten voor mijn request....
Ben net terug van sporten, geen tijd gehad om request te doen, morgen om 7 uur is Michiel V de eerste die ik ga pesten met mijn missie om I wouldn't normally do this kind of thing deze week gedraaid te krijgen.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
Life in plastic, it's fantastic..![]()
[ afbeelding ]
Same herequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog minder dan 15 minuten voor mijn request....
Too. Much. Info. Corton!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:51 schreef Cee het volgende:
"Ik heb voor de eerste keer huilend gemasturbeerd op deze plaat", aldus Corton.![]()
![]()
quote:
Ben je geil of wil je een koekie, die is toch ook uit de jaren '90?quote:
Je zou 'm haast echt een ziekte toewensen maar ik ben netjes opgevoed.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
En trouwens: "Het zou gaan om de 29-jarige Ceriel van E(rest van naam weggelaten)" en even later: "VIDEO 2 (Ceriel van Egdom mogelijk)"
Jup... Van Titt'nquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekie, die is toch ook uit de jaren '90?
Ik ben ook netjes opgevoed, maar van mij mag ie het krijgen hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zou 'm haast echt een ziekte toewensen maar ik ben netjes opgevoed.![]()
Volgens mij na 2000..quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekie, die is toch ook uit de jaren '90?
Er had ook een mooie request gedraaid kunnen worden i.p.v. ditquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij na 2000..
Jeez, wat 'n baggerplaat dit..
Mja, ik vind hier ook weinig aan...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er had ook een mooie request gedraaid kunnen worden i.p.v. dit. Al drie keer wat gerequest de laatste dagen, maar dat ga ik ook maar niet meer doen.
Neen:quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij na 2000..
Jeez, wat 'n baggerplaat dit..
Tis verleidelijk om die morgen aan te gaan vragen als we toch met de foute platen bezig zijn...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Neen:
http://www.discogs.com/artist/Titt'n
Hit Explosion '98 Volume 9 (2xCD) Ben Je Geil Of Wil Je ... Double Fun Records 1998
Tot morgenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Neen:
http://www.discogs.com/artist/Titt'n
Hit Explosion '98 Volume 9 (2xCD) Ben Je Geil Of Wil Je ... Double Fun Records 1998
Corton doet daar niet aan denk ik zo...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis verleidelijk om die morgen aan te gaan vragen als we toch met de foute platen bezig zijn...
We hebben nog een paar dagen MetMichiel voor de boegquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Corton doet daar niet aan denk ik zo...
Deze is vet!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier dan maar. Dan hoef je niet te wachten totdat het nummer mogelijk e-ven-tu-eel ergens in drie uur radio zou worden gedraaid.
Hey hey!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef Brennel het volgende:
Oioi!
Ook voor jou: *aai-over-de-bol*quote:Ik heb welgeteld 10 minuutjes Met Michiel gehoordwaardeloos OV.
Ben er al heel lang geleden mee gestopt. Moet dan ook wel eerlijk toegeven dat ik een bepaalde periode vrijwel dagelijks iets requeste dus dat was ook wel een beetje veel van het goede. En ik request vaak platen die je alleen bij MoveYourAss of 3voor12 hoort (The Shins, Modest Mouse, Ladytron etc) en dat soort platen draait Michiel toch nooit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Och Roelie toch.. *aai-over-de-bol*
Heb de laatste weken bijna dagelijks wat aangevraagd. Die van mij komen ook niet door, dus ik ben ook maar 'n poosje gestopt met aanvragen en zie wel wat er komt..
want hier wordt niet gescholdenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef Qunix het volgende:
Zég Corton.... Kom eens hier op het Fok!forum...... Dan kan jij echt mee praten
Prrrrrrrrquote:
HELEMAAL EENSquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:26 schreef MutZ het volgende:
Kijk, Eric zorgt er met z'n muziek wel voor dat ik wakker blijf
Tuurlijk, die stelling gaat nergens overquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet....
Ik denk dat hij beetje té overdreven doet.
Tsja, ze gaan er helaas nog even mee door.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo goed dat ik al bijna lag te slapen door dat gelul..
Die Andrewsukkel voegt nóóit iets zinnigs toe.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Tuurlijk, die stelling gaat nergens over
Trustenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:36 schreef Brennel het volgende:
Ik heb het koud, ik ben moe en moet morgen weer een lange, drukke dag werken.
Tijd dus om lekker warm onder de wol te kruipentruste!
JAAAAAAAAquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Over Nederlandse bandjes gesproken die niet meer bestaan: wie kent Nilsson nog?![]()
![]()
![]()
![]()
Zo jammer dat ze niet meer bestaan
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
JAAAAAAAA![]()
. Daar had ik 't vanmiddag nog over. My Brain's Down blijf ik zo'n geweldig nummer vinden
![]()
![]()
.
Volgens mij was Stenders daar een jaar of 10 geleden ook erg enthousiast over. Heb een tijdje geleden nog wel es naar 'm gemaild daarover, maar heeft 'm niet gedraaid.
DIT soort platen horen deze week ook gedraaid te worden. En niet 7 keer Barbie Girl of Nobody's Wife.
Geen nieuws dus. Nu gaat iedere 'nieuws'site andere sites napratenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7742
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:40 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Andrew onair -> Litton-lane's radio mute
Drinken en lezen, misschien tot morgen, maar dan krijg ik visite.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7742
Inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen nieuws dus. Nu gaat iedere 'nieuws'site andere sites napraten.
't "Probleem" is altijd dat Corton wel goede muziek draait, alleen die stelling is altijd zo oninteressant.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, ze gaan er helaas nog even mee door.![]()
Denk dat ik rond 23:00 wel weer inschakel.
Precies.. het verplichte blokje 'serious radio' vind ik persoonlijk weinig toevoegen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't "Probleem" is altijd dat Corton wel goede muziek draait, alleen die stelling is altijd zo oninteressant.
Ik blijf nog wel 'n klein half uurtje bij de mute-knop in de buurt..
Metallica!!
* Roel_Jewel meldt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
Als één schaap over de dam is.. Wie is er nog wel?
Nog 10 minuten, dan zet ik 'm misschien weer aanquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
Als één schaap over de dam is.. Wie is er nog wel?
Vanmorgen nog...quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
Unfinished sympathy!!![]()
Ik heb 'm volgens mij nog niet eerder gehoord..![]()
Hehehe, dat zal best. Die komt ook wel hoog te staan in jouw "interessante lijstje".quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe, dat zal best. Die komt ook wel hoog te staan in jouw "interessante lijstje".
*HUUUUUUUUUUUU*quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Hallelujah?![]()
Zeg, draai es niet alle platen dubbel.
Heb je je aangeboden voor een fotoshoot op Ibiza?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:44 schreef on_air het volgende:
Net ook Ruben Nicolai even gescored bij de nachtwinkel naast mijn huis. Hoewel hij mij Hallo volgens mij niet kon waarderen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:44 schreef on_air het volgende:
Net ook Ruben Nicolai even gescored bij de nachtwinkel naast mijn huis. Hoewel hij mij Hallo volgens mij niet kon waarderen.
Och schat, mijn shoot wordt "The Girl from Ipenema" op Ipenama beach, Brazillië.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je je aangeboden voor een fotoshoot op Ibiza?
Of kijk je geen Try before you die?
Ja, ik dus niet. Want ik mis het telkens.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, zo hoor je dat pareltje nooit en zo twee keer binnen 24 uur.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Och schat, mijn shoot wordt "The Girl from Ipenema" op Ipenama beach, Brazillië.
Grrrrrquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, ik dus niet. Want ik mis het telkens.
Die zucht aan het begin.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Grrrrr.
Ik wil 'm wel ff voor je opzetten.
Iddquote:
Vergeet de vierde van Rachmaninov en de achtentwintigste symphonie van Beethoven niet te noemenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:00 schreef on_air het volgende:
Ik gaat 'm op repeat zetten op den mp3spelert in bed.
Morgen vroeg op. Op gesprek bij Radio 4..
Morgen tentamen? Zometeen tentamen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:16 schreef Marc63 het volgende:
Hoe een avondje samen eten met je huisgenoten kan uitlopen op flink bezatten en kwart over 2. En dan te bedenken dat ik waarschijnlijk ook nog wel Amsterdam was in gegaan als ik morgen geen tentamen had...
Nu maar ff in slaap vallen met Bert.
Uhm... dat dus. Damn, ik moet echt naar bed. Ben blij dat het tentamen pas om 15u is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Morgen tentamen? Zometeen tentamen!
Oh, 15.00 pas... Dacht haast dat je om een uur of 9 al aan de bak moest! 15.00 moet te doen zijn, mits "echte student"...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uhm... dat dus. Damn, ik moet echt naar bed. Ben blij dat het tentamen pas om 15u is.
Echte student? Heb ik dat nog niet bewezen door me te bezatten de avond voor een tentamen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oh, 15.00 pas... Dacht haast dat je om een uur of 9 al aan de bak moest! 15.00 moet te doen zijn, mits "echte student"...
Daar heb je een punt...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Echte student? Heb ik dat nog niet bewezen door me te bezatten de avond voor een tentamen?
En ik dacht nog wel, laat ik maar niet een avond van tevoren naar Infadels gaan. In mei was ik op dit tijdstip nuchterder na een concert van Infadels dan nu...
Ja, dat vond ik ook. Tot ik in de gaten kreeg dat Bert vannacht presenteerde.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:59 schreef Sersjee het volgende:
Het wordt trouwens wel tijd om te gaan ronken...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Waar is de bedoeling dat het vliegtuig gaat landen ?
Doe mij maar NIghtswimming...quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:15 schreef Sersjee het volgende:Pygmeeënplaat
![]()
"Herman kan niet plassen..."
Ik drink geen alcohol, laat staan bierquote:
Zoals meer nummers en de Star Ass Car Glass reclamequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom verpest de plaat ook ff voor de rest van Nederland.
Hey LL!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vakantie plaatje [ afbeelding ]
Ik bedoelde t nummer eigenlijk... ben geloof ik niet zo'n guinness-fan *duikt gauw weg*quote:
\quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
\
Wat een uitzicht [ afbeelding ]
Vandaar dat het al zo licht buiten isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik bedoelde t nummer eigenlijk... ben geloof ik niet zo'n guinness-fan *duikt gauw weg*
@ Mutz; tis alweer bijna middag
Die kan je terugkrijgen hoor, ff zo'n formulier invullenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:02 schreef on_air het volgende:
H! H! De NS!. Rijden geen treinen naar H'sum. Dus ik kon niet naar H'sum.
Nu mag ik om 12u. Moet auto lenen. Heb ookal een treinkaartje gekocht. Lekker op kosten jagen.
Ook de kosten voor de auto die ik door hun schuld moet gebruiken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die kan je terugkrijgen hoor, ff zo'n formulier invullen
De reiskosten voor een sollicitatiegesprek kun je overigens ook bij je (mogelijk nieuwe) werkgever claimenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook de kosten voor de auto die ik door hun schuld moet gebruiken?
quote:
Moggelquote:
laatste regel is niet geheel onbelangrijk, werkgever is niet verplicht hier aan mee te werken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De reiskosten voor een sollicitatiegesprek kun je overigens ook bij je (mogelijk nieuwe) werkgever claimen. Alleen doet niemand dat... Zie o.a. http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=84383
Klopt, maar ik ga er vanuit dat ze niet lastig doen als je hen netjes vraagt voor kostenvergoeding.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laatste regel is niet geheel onbelangrijk, werkgever is niet verplicht hier aan mee te werken.
Nou, dat dusquote:
true, bedrijf wat het weigert mag je gelijk over twijfelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga er vanuit dat ze niet lastig doen als je hen netjes vraagt voor kostenvergoeding.
Dat dan weer nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook de kosten voor de auto die ik door hun schuld moet gebruiken?
Ken je klassiekers!quote:
Die heb ik ookquote:
Lekker alternatief!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
nirvana is ook maar weer is van stal gehaald.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
blijft je dwarszitten of niet![]()
Ik heb net een pallet besteldquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend dat op de Engelse beurs de koers van het aandeel Diageo (eigenaar Guinness) het meeste stijgt.
Een pasgeboren baby niet hoor...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:06 schreef Jannekje7 het volgende:
I was born, long ago!
Tsja... aren't we all..?
Ligt eraan wat je onder "lang" verstaat. Voor die pasgeboren baby zijn die paar uren al best lang!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Een pasgeboren baby niet hoor...
Vind dat gekrijs vreselijk van Mel C..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Brian Adams & Mel C.... Mn vriendje vindt t een geweldige plaat, ik ben m een beetje beu...
Bleh, mierenneukenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder "lang" verstaat. Voor die pasgeboren baby zijn die paar uren al best lang!
(jij mierenneuken, ik mierenneuken)
yquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Brian Adams & Mel C.... Mn vriendje vindt t een geweldige plaat, ik ben m een beetje beu...
Het is Bryan natuurlijk en geen Brian.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vind dat gekrijs vreselijk van Mel C..
[..]
Bleh, mierenneuken![]()
Ik had het over Mel Cquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is Bryan natuurlijk en geen Brian.
Ik doe t steeds verkeerd!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is Bryan natuurlijk en geen Brian.
In mijn geval heeft het te maken met een bepaalde eerste kus bij een bepaalde damequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Er is vast iets gebeurd op dit nummer waar ik blij van werd ofzo! (weet alleen niet wat)
Awww, wat schattig!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
In mijn geval heeft het te maken met een bepaalde eerste kus bij een bepaalde dame![]()
.
Toe maar weer, dat kreeg ik niet hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is toruwens jullie eerste cd-single?
De mijne Hmmbop van Hanson
Ik kreeg van mijn ouders een stereo van mijn ouders, toen kreeg ik van een vriendinnetje die single van Hanson, en volgens mij die zelfde verjaardag ook van mijn oma de cd van de Spice Girls![]()
Deze muziek hoor je toch sowieso al de hele week op 3FMquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik word hier allemaal zooooo blij van! *huppelt blij in t rond en gaat verder met verhuisdozen inpakken*
Hoe oud was jij in die tijd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:37 schreef Resco het volgende:
[..]
Toe maar weer, dat kreeg ik niet hoor![]()
Ik moest mn eerste single gewoon kopen! Was ruim een tientje als ik het goed heb.
CD-singles heb ik niet zoveel gekocht, wel singles (vinyl), maxisingles (heul veul), LP's en natuurlijk cd's.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Blijkbaar word ik er vandaag extra blij van! *huppeldewuppel*quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Deze muziek hoor je toch sowieso al de hele week op 3FM
In 1979 bestond ik nog niet eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
CD-singles heb ik niet zoveel gekocht, wel singles (vinyl), maxisingles (heul veul), LP's en natuurlijk cd's.
Eerste lp was iig KISS' Dynasty in 1979.
Geen idee... Was en ben meer een albumkoper. Wel was ik een enthousiast van-de-radio-opnemer, TDK SA90 ftwquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |