Tis verleidelijk om die morgen aan te gaan vragen als we toch met de foute platen bezig zijn...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Neen:
http://www.discogs.com/artist/Titt'n
Hit Explosion '98 Volume 9 (2xCD) Ben Je Geil Of Wil Je ... Double Fun Records 1998
Tot morgenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Neen:
http://www.discogs.com/artist/Titt'n
Hit Explosion '98 Volume 9 (2xCD) Ben Je Geil Of Wil Je ... Double Fun Records 1998
Corton doet daar niet aan denk ik zo...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis verleidelijk om die morgen aan te gaan vragen als we toch met de foute platen bezig zijn...
We hebben nog een paar dagen MetMichiel voor de boegquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Corton doet daar niet aan denk ik zo...
Deze is vet!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier dan maar. Dan hoef je niet te wachten totdat het nummer mogelijk e-ven-tu-eel ergens in drie uur radio zou worden gedraaid.
Hey hey!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef Brennel het volgende:
Oioi!
Ook voor jou: *aai-over-de-bol*quote:Ik heb welgeteld 10 minuutjes Met Michiel gehoordwaardeloos OV.
Ben er al heel lang geleden mee gestopt. Moet dan ook wel eerlijk toegeven dat ik een bepaalde periode vrijwel dagelijks iets requeste dus dat was ook wel een beetje veel van het goede. En ik request vaak platen die je alleen bij MoveYourAss of 3voor12 hoort (The Shins, Modest Mouse, Ladytron etc) en dat soort platen draait Michiel toch nooit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Och Roelie toch.. *aai-over-de-bol*
Heb de laatste weken bijna dagelijks wat aangevraagd. Die van mij komen ook niet door, dus ik ben ook maar 'n poosje gestopt met aanvragen en zie wel wat er komt..
want hier wordt niet gescholdenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef Qunix het volgende:
Zég Corton.... Kom eens hier op het Fok!forum...... Dan kan jij echt mee praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |