Uhm... dat dus. Damn, ik moet echt naar bed. Ben blij dat het tentamen pas om 15u is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Morgen tentamen? Zometeen tentamen!
Oh, 15.00 pas... Dacht haast dat je om een uur of 9 al aan de bak moest! 15.00 moet te doen zijn, mits "echte student"...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uhm... dat dus. Damn, ik moet echt naar bed. Ben blij dat het tentamen pas om 15u is.
Echte student? Heb ik dat nog niet bewezen door me te bezatten de avond voor een tentamen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oh, 15.00 pas... Dacht haast dat je om een uur of 9 al aan de bak moest! 15.00 moet te doen zijn, mits "echte student"...
Daar heb je een punt...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Echte student? Heb ik dat nog niet bewezen door me te bezatten de avond voor een tentamen?
En ik dacht nog wel, laat ik maar niet een avond van tevoren naar Infadels gaan. In mei was ik op dit tijdstip nuchterder na een concert van Infadels dan nu...
Ja, dat vond ik ook. Tot ik in de gaten kreeg dat Bert vannacht presenteerde.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:59 schreef Sersjee het volgende:
Het wordt trouwens wel tijd om te gaan ronken...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Waar is de bedoeling dat het vliegtuig gaat landen ?
Doe mij maar NIghtswimming...quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:15 schreef Sersjee het volgende:Pygmeeënplaat
![]()
"Herman kan niet plassen..."
Ik drink geen alcohol, laat staan bierquote:
Zoals meer nummers en de Star Ass Car Glass reclamequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom verpest de plaat ook ff voor de rest van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |