Vanmorgen nog...quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
Unfinished sympathy!!![]()
Ik heb 'm volgens mij nog niet eerder gehoord..![]()
Hehehe, dat zal best. Die komt ook wel hoog te staan in jouw "interessante lijstje".quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe, dat zal best. Die komt ook wel hoog te staan in jouw "interessante lijstje".
*HUUUUUUUUUUUU*quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Hallelujah?![]()
Zeg, draai es niet alle platen dubbel.
Heb je je aangeboden voor een fotoshoot op Ibiza?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:44 schreef on_air het volgende:
Net ook Ruben Nicolai even gescored bij de nachtwinkel naast mijn huis. Hoewel hij mij Hallo volgens mij niet kon waarderen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:44 schreef on_air het volgende:
Net ook Ruben Nicolai even gescored bij de nachtwinkel naast mijn huis. Hoewel hij mij Hallo volgens mij niet kon waarderen.
Och schat, mijn shoot wordt "The Girl from Ipenema" op Ipenama beach, Brazillië.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je je aangeboden voor een fotoshoot op Ibiza?
Of kijk je geen Try before you die?
Ja, ik dus niet. Want ik mis het telkens.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, zo hoor je dat pareltje nooit en zo twee keer binnen 24 uur.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Och schat, mijn shoot wordt "The Girl from Ipenema" op Ipenama beach, Brazillië.
Grrrrrquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, ik dus niet. Want ik mis het telkens.
Die zucht aan het begin.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Grrrrr.
Ik wil 'm wel ff voor je opzetten.
Iddquote:
Vergeet de vierde van Rachmaninov en de achtentwintigste symphonie van Beethoven niet te noemenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:00 schreef on_air het volgende:
Ik gaat 'm op repeat zetten op den mp3spelert in bed.
Morgen vroeg op. Op gesprek bij Radio 4..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |