\quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
\
Wat een uitzicht [ afbeelding ]
Vandaar dat het al zo licht buiten isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik bedoelde t nummer eigenlijk... ben geloof ik niet zo'n guinness-fan *duikt gauw weg*
@ Mutz; tis alweer bijna middag
Die kan je terugkrijgen hoor, ff zo'n formulier invullenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:02 schreef on_air het volgende:
H! H! De NS!. Rijden geen treinen naar H'sum. Dus ik kon niet naar H'sum.
Nu mag ik om 12u. Moet auto lenen. Heb ookal een treinkaartje gekocht. Lekker op kosten jagen.
Ook de kosten voor de auto die ik door hun schuld moet gebruiken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die kan je terugkrijgen hoor, ff zo'n formulier invullen
De reiskosten voor een sollicitatiegesprek kun je overigens ook bij je (mogelijk nieuwe) werkgever claimenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook de kosten voor de auto die ik door hun schuld moet gebruiken?
quote:
Moggelquote:
laatste regel is niet geheel onbelangrijk, werkgever is niet verplicht hier aan mee te werken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De reiskosten voor een sollicitatiegesprek kun je overigens ook bij je (mogelijk nieuwe) werkgever claimen. Alleen doet niemand dat... Zie o.a. http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=84383
Klopt, maar ik ga er vanuit dat ze niet lastig doen als je hen netjes vraagt voor kostenvergoeding.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laatste regel is niet geheel onbelangrijk, werkgever is niet verplicht hier aan mee te werken.
Nou, dat dusquote:
true, bedrijf wat het weigert mag je gelijk over twijfelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga er vanuit dat ze niet lastig doen als je hen netjes vraagt voor kostenvergoeding.
Dat dan weer nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook de kosten voor de auto die ik door hun schuld moet gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |