yquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Brian Adams & Mel C.... Mn vriendje vindt t een geweldige plaat, ik ben m een beetje beu...
Het is Bryan natuurlijk en geen Brian.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vind dat gekrijs vreselijk van Mel C..
[..]
Bleh, mierenneuken![]()
Ik had het over Mel Cquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is Bryan natuurlijk en geen Brian.
Ik doe t steeds verkeerd!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is Bryan natuurlijk en geen Brian.
In mijn geval heeft het te maken met een bepaalde eerste kus bij een bepaalde damequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Er is vast iets gebeurd op dit nummer waar ik blij van werd ofzo! (weet alleen niet wat)
Awww, wat schattig!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
In mijn geval heeft het te maken met een bepaalde eerste kus bij een bepaalde dame![]()
.
Toe maar weer, dat kreeg ik niet hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is toruwens jullie eerste cd-single?
De mijne Hmmbop van Hanson
Ik kreeg van mijn ouders een stereo van mijn ouders, toen kreeg ik van een vriendinnetje die single van Hanson, en volgens mij die zelfde verjaardag ook van mijn oma de cd van de Spice Girls![]()
Deze muziek hoor je toch sowieso al de hele week op 3FMquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik word hier allemaal zooooo blij van! *huppelt blij in t rond en gaat verder met verhuisdozen inpakken*
Hoe oud was jij in die tijd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:37 schreef Resco het volgende:
[..]
Toe maar weer, dat kreeg ik niet hoor![]()
Ik moest mn eerste single gewoon kopen! Was ruim een tientje als ik het goed heb.
CD-singles heb ik niet zoveel gekocht, wel singles (vinyl), maxisingles (heul veul), LP's en natuurlijk cd's.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is toruwens jullie eerste cd-single?
Blijkbaar word ik er vandaag extra blij van! *huppeldewuppel*quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Deze muziek hoor je toch sowieso al de hele week op 3FM
In 1979 bestond ik nog niet eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
CD-singles heb ik niet zoveel gekocht, wel singles (vinyl), maxisingles (heul veul), LP's en natuurlijk cd's.
Eerste lp was iig KISS' Dynasty in 1979.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |