quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:15 schreef Sersjee het volgende:Pygmeeënplaat
![]()
"Herman kan niet plassen..."
Ik drink geen alcohol, laat staan bierquote:
Zoals meer nummers en de Star Ass Car Glass reclamequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom verpest de plaat ook ff voor de rest van Nederland.
Hey LL!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vakantie plaatje [ afbeelding ]
Ik bedoelde t nummer eigenlijk... ben geloof ik niet zo'n guinness-fan *duikt gauw weg*quote:
\quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
\
Wat een uitzicht [ afbeelding ]
Vandaar dat het al zo licht buiten isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik bedoelde t nummer eigenlijk... ben geloof ik niet zo'n guinness-fan *duikt gauw weg*
@ Mutz; tis alweer bijna middag
Die kan je terugkrijgen hoor, ff zo'n formulier invullenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:02 schreef on_air het volgende:
H! H! De NS!. Rijden geen treinen naar H'sum. Dus ik kon niet naar H'sum.
Nu mag ik om 12u. Moet auto lenen. Heb ookal een treinkaartje gekocht. Lekker op kosten jagen.
Ook de kosten voor de auto die ik door hun schuld moet gebruiken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die kan je terugkrijgen hoor, ff zo'n formulier invullen
De reiskosten voor een sollicitatiegesprek kun je overigens ook bij je (mogelijk nieuwe) werkgever claimenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook de kosten voor de auto die ik door hun schuld moet gebruiken?
quote:
Moggelquote:
laatste regel is niet geheel onbelangrijk, werkgever is niet verplicht hier aan mee te werken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De reiskosten voor een sollicitatiegesprek kun je overigens ook bij je (mogelijk nieuwe) werkgever claimen. Alleen doet niemand dat... Zie o.a. http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=84383
Klopt, maar ik ga er vanuit dat ze niet lastig doen als je hen netjes vraagt voor kostenvergoeding.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laatste regel is niet geheel onbelangrijk, werkgever is niet verplicht hier aan mee te werken.
Nou, dat dusquote:
true, bedrijf wat het weigert mag je gelijk over twijfelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga er vanuit dat ze niet lastig doen als je hen netjes vraagt voor kostenvergoeding.
Dat dan weer nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook de kosten voor de auto die ik door hun schuld moet gebruiken?
Ken je klassiekers!quote:
Die heb ik ookquote:
Lekker alternatief!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
nirvana is ook maar weer is van stal gehaald.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
blijft je dwarszitten of niet![]()
Ik heb net een pallet besteldquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend dat op de Engelse beurs de koers van het aandeel Diageo (eigenaar Guinness) het meeste stijgt.
Een pasgeboren baby niet hoor...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:06 schreef Jannekje7 het volgende:
I was born, long ago!
Tsja... aren't we all..?
Ligt eraan wat je onder "lang" verstaat. Voor die pasgeboren baby zijn die paar uren al best lang!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Een pasgeboren baby niet hoor...
Vind dat gekrijs vreselijk van Mel C..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Brian Adams & Mel C.... Mn vriendje vindt t een geweldige plaat, ik ben m een beetje beu...
Bleh, mierenneukenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder "lang" verstaat. Voor die pasgeboren baby zijn die paar uren al best lang!
(jij mierenneuken, ik mierenneuken)
yquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Brian Adams & Mel C.... Mn vriendje vindt t een geweldige plaat, ik ben m een beetje beu...
Het is Bryan natuurlijk en geen Brian.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vind dat gekrijs vreselijk van Mel C..
[..]
Bleh, mierenneuken![]()
Ik had het over Mel Cquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is Bryan natuurlijk en geen Brian.
Ik doe t steeds verkeerd!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is Bryan natuurlijk en geen Brian.
In mijn geval heeft het te maken met een bepaalde eerste kus bij een bepaalde damequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Er is vast iets gebeurd op dit nummer waar ik blij van werd ofzo! (weet alleen niet wat)
Awww, wat schattig!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
In mijn geval heeft het te maken met een bepaalde eerste kus bij een bepaalde dame![]()
.
Toe maar weer, dat kreeg ik niet hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is toruwens jullie eerste cd-single?
De mijne Hmmbop van Hanson
Ik kreeg van mijn ouders een stereo van mijn ouders, toen kreeg ik van een vriendinnetje die single van Hanson, en volgens mij die zelfde verjaardag ook van mijn oma de cd van de Spice Girls![]()
Deze muziek hoor je toch sowieso al de hele week op 3FMquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik word hier allemaal zooooo blij van! *huppelt blij in t rond en gaat verder met verhuisdozen inpakken*
Hoe oud was jij in die tijd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:37 schreef Resco het volgende:
[..]
Toe maar weer, dat kreeg ik niet hoor![]()
Ik moest mn eerste single gewoon kopen! Was ruim een tientje als ik het goed heb.
CD-singles heb ik niet zoveel gekocht, wel singles (vinyl), maxisingles (heul veul), LP's en natuurlijk cd's.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat is toruwens jullie eerste cd-single?
Blijkbaar word ik er vandaag extra blij van! *huppeldewuppel*quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Deze muziek hoor je toch sowieso al de hele week op 3FM
In 1979 bestond ik nog niet eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
CD-singles heb ik niet zoveel gekocht, wel singles (vinyl), maxisingles (heul veul), LP's en natuurlijk cd's.
Eerste lp was iig KISS' Dynasty in 1979.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |