the bends - radioheadquote:
Dat nummer heet toch streetspirit WL?quote:
komt door red bullquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:36 schreef draculettetje het volgende:
zoooooo jullie zijn echt snel
volgens mij wel ja. kweet het niet meer zeker. volgens mij het laatste nr vd cdquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat nummer heet toch streetspirit WL?
Super nummer in ieder gevalquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij wel ja. kweet het niet meer zeker. volgens mij het laatste nr vd cd
Behoorlijk jaquote:
Ik krijg die stream niet geopendquote:
Ja klopt, maar hij was nummer 302... waar normaal topics eindigen bij 301 toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
Maar Moozzie jij was toch de laatste?
Heb je nie gewoon ouderwetse radio zoals ik hier heb staanquote:
is het niet makkelijker om de frequentie op de radio op te zoeken ?quote:
Jah maar normaal stopt hij bij 300 en dat was draculletje dus zei zag het topic al als op slot. Dus ging terecht een nieuwe openen. Mijn post had niet geplaatst mogen wordenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
Maar Moozzie jij was toch de laatste?
Ik zat ook al raar te kijken iddquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij was nummer 302... waar normaal topics eindigen bij 301 toch?
Matigquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
savonds sliep ik bij Deb.. en heren... dat zag er zo uit
[ afbeelding ]
denk dat we te snel gaan h ahaquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik hoor af en toe vliegtuigen. Charley Echo Bravoquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je nie gewoon ouderwetse radio zoals ik hier heb staandie als ik iets teveel beweeg mooi gaat storen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik snap er gewoon niks meer vanquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah maar normaal stopt hij bij 300 en dat was draculletje dus zei zag het topic al als op slot. Dus ging terecht een nieuwe openen. Mijn post had niet geplaatst mogen wordenbeetje vaag
Tjah raar verhaalquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
nee dat was vrijdag het gevalquote:
Ja tuurlijk...heb mensen hier die zitten de bellen...kan ik moeilijk een radio aan gaan zetten he pannekoekquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je nie gewoon ouderwetse radio zoals ik hier heb staandie als ik iets teveel beweeg mooi gaat storen
Heeeel slecht WLquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat was vrijdag het gevalen Wl heeft het filmpje nog steeds niet gezien schande
Denk het ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daarom dacht draakje dat ze laatste was natuurlijk..misschien precies tegelijk gepost
Gewoon radio streamquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja tuurlijk...heb mensen hier zitten die zitten de bellen...kan ik moeilijk een radio aan gaan zetten he pannekoek
beter geworden of slechter ? lunch tijden? heb ik niet eens heb eigenlijk hele dag pauzequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:43 schreef Logician het volgende:
grmbl zie ineens dat mijn lunch tijden veranderd zijnwoops
Godver, zijn we allemaal met mijn ogen aan het kijken ofzo?quote:
quote:Ik krijg die stream niet geopend
Ik heb de hele dag niks te doen das ook brakquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:44 schreef Runx het volgende:
[..]
beter geworden of slechter ? lunch tijden? heb ik niet eens heb eigenlijk hele dag pauze
Ipv elke dag hetzelde (zoals afgesproken isquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:44 schreef Runx het volgende:
[..]
beter geworden of slechter ? lunch tijden? heb ik niet eens heb eigenlijk hele dag pauze
tjah ik ook nier , maar ik heb jullie tenminstequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag niks te doen das ook brak
Via welke website doe je het..quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver, zijn we allemaal met mijn ogen aan het kijken ofzo?
Ik zei dus
[..]
Pannekoekquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja tuurlijk...heb mensen hier die zitten de bellen...kan ik moeilijk een radio aan gaan zetten he pannekoek
Wat is er aan het handje? Ik volg het ff niet meerquote:
komt dat door de ouderdom of gewoon omdat wij snel zijn ?quote:
Welke poedels?!quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:49 schreef Moozzie het volgende:
Hey Logician
Hoe gaat het met je poedels?
True maar alsnog..quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:47 schreef Runx het volgende:
[..]
tjah ik ook nier , maar ik heb jullie tenminste![]()
da's heus niet aardigquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Ipv elke dag hetzelde (zoals afgesproken is) ineens elke dag anders
varieerend van 12:30 tot 13:30
straks dus ff op hoge poten langs hr
Met een beetje stroop ben jij volgens mij best te ... oh wacht evenquote:
quote:
tja veel mensen die geen reet te doen hebben op hun werkquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
OMG dit is gewoon al ons 5e topic voor vandaagis nie goed he hahaha
Oke de 1e was al bijna vol, maar toch.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:55 schreef draculettetje het volgende:
ik heb nog naar je gezwaaid trouwens debbie toen ik naar hondentraining ging
Post maar, ik kan er altijd wel wat leuks mee doen... jij samen met bcc b.vquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]shit ik heb nu ook een foto met zonnebril die staat er alleen nog niet op
had wel leuk geweest
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Post maar, ik kan er altijd wel wat leuks mee doen... jij samen met bcc b.v
Haha droxz jij hebt echt niks te doen hequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
yepquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]waar train jij de hond? Ik zat in klarenbeek bij Aloysa. Zat jij niet bij de dierenbescherming?
droxz hoi!quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja later misschien
ben nu veels te bang voor illegale praktijken met jou fotosoep
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja later misschien
ben nu veels te bang voor illegale praktijken met jou fotosoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |