ik heb vette foto staan op mijn fotoboek , doe er wat mee ,leef je uitquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, ik zal er de volgende fotosoep rekening mee houden
Nog meer fotosoep verzoeken mensen?...
net alsof jij het niet mooi vond toen je zondag ochtend wakker werdquote:
je wil niet weten wat je nu vraagt. jammer dat ik geen photoshop ed hier heb ahahhaquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb vette foto staan op mijn fotoboek , doe er wat mee ,leef je uit
Doe nou niet net alsof je het niet meer weet.....ik zei nog: ik ben meer van zwart dan van rozequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
net alsof jij het niet mooi vond toen je zondag ochtend wakker werd
maar die van mij maar dat ik op een brug sta , met laptop en een dougel ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, ik zal er de volgende fotosoep rekening mee houden
Nog meer fotosoep verzoeken mensen?...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
net alsof jij het niet mooi vond toen je zondag ochtend wakker werd
Nee dat was ikquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die blijft geweldig ja! Zmokes dat die al een keertje gepost, of was jij dat?
Hoe weet je dat nou? Heb je dat niet gewoon verkeerd gezien?quote:
ik ben zwartquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je het niet meer weet.....ik zei nog: ik ben meer van zwart dan van roze
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Heb je dat niet gewoon verkeerd gezien?
...quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
same herequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whehehe die michael jackson vind ik nog erger dan die pron erachter
quote:
Omdat ik, toen ik die link via email kreeg een week of 2 geleden, 'm hier in het topic gezet heb... ben dan wel een beetje scheel..maar achterlijk nog lang nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow ik zag dat altijd als 1quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Omdat ik, toen ik die link via email kreeg een week of 2 geleden, 'm hier in het topic gezet heb... ben dan wel een beetje scheel..maar achterlijk nog lang niet
Ja klopt..ik noem mezelf sgele omdat ik mezelf wat aandoe als mensen me voor de gek gaan houdenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
...
Hij heeft het er al moeilijk mee
savonds sliep ik bij Deb.. en heren... dat zag er zo uitquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je het niet meer weet.....ik zei nog: ik ben meer van zwart dan van roze
Daarom heb jij ook 9 jaar op de kleuterschool gezeten...omdat je zo verrekte slim wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |