Hopelijk komt het nog inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:29 schreef tripack het volgende:
[..]
mhoa er is genoeg te doen... maar echt interessant... misschien wordt dat het nog...
@Debbie.... ik ben niet vies
Wel af en toen nog ff langs hobbelen hequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:29 schreef tripack het volgende:
[..]
mhoa er is genoeg te doen... maar echt interessant... misschien wordt dat het nog...
@Debbie.... ik ben niet vies
ik leg het je graag uit snachtsquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
snap echt die afkortingen af en toe nie
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet, je moet je modem defragmenteren omdat je goed kan zien dat het spam filter niet meer goed is
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik leg het je graag uit snachts
Dat was meer sarcastisch..moet ik het nou ook nog voor je voorkauwen, verteren en uitschijten?quote:
Oke didnot know, thxquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet, je moet je modem defragmenteren omdat je goed kan zien dat het spam filter niet meer goed is
Ik weetschquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik leg het je graag uit snachts
Nee laat maarquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat was meer sarcastisch..moet ik het nou ook nog voor je voorkauwen, verteren en uitschijten?
quote:
Whehehehequote:3uur en 25minuten
Tenminste iemand die er om kan lachenquote:
Ben blij Aap..je hoeft in ieder geval niet zo lang als Moozziequote:
Ohh ik sta in een signaturequote:Op de vraag van Droxz: Is het al weekend? Schreef Moozzie Op maandag 6 oktober 2008 11:53 het volgende: Nee nog niet, maar het is wel al de laatste maandag van de week.
jah tuurlijk... anders wel een keer in de avondurenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wel af en toen nog ff langs hobbelen he
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben blij Aap..je hoeft in ieder geval niet zo lang als Moozzie
Jaah das waarquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben blij Aap..je hoeft in ieder geval niet zo lang als Moozzie
Voedsel tot je nemen!!!!!!!!!!!!!quote:
Das toch over Otto? Ik heb het er vanmorgen over gehad met sgele en nog iemand...quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:41 schreef GilaMonyet het volgende:
Is dit trouwens weeer smokez die grappig doet..
(Check fragment onder aan het colum)
http://frontpage.fok.nl/c(...)bij-Giel-Beelen.html
Djeez ik ook, sta nu in 3 sigs volgens mijquote:
Ja das Otto..quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das toch over Otto? Ik heb het er vanmorgen over gehad met sgele en nog iemand...
Popiejopiequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez ik ook, sta nu in 3 sigs volgens mij![]()
Wij zijn van mening dat het best weleens echt zou kunnen zijn. Maar ja zul je altijd zien...het was toch Smokezquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez ik ook, sta nu in 3 sigs volgens mij![]()
quote:
Valt vieeeeezzzzzzzzzzzzzz tegen denk ikquote:
Jah precies..quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wij zijn van mening dat het best weleens echt zou kunnen zijn. Maar ja zul je altijd zien...het was toch Smokez
Ik fotosoep je er wel even in.... heb toch niets beters te doenquote:
ja daarom, en daarbij komt het feit dat hij 's nachts belde. Waarom niet overdag..al veel mensen luisteren? Als het niet echt was dan he.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah precies..
Maarja hij heeft niet iemand gerickrolled ofzo dus lijkt verdomd echt..
Er is ook niks grappigs gebeurt bedoel liedje wat die vroeg is ook niet een vaag liedje ofzo maar normaal liedje
Hoooooiquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
Hoi ik ben der ook weer, en hebben jullie mij gemist ? nee ok
mijnequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jouw slaapkamer, of die van je vriendin?
sta ik al zie je me niet dan ? en ik de hele tijd denken dat ik blind wasquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoooooi
Ja natuurlijk hebben we je gemist
Nu mag jij weer op de brug staan
Haha ik wacht xDquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik fotosoep je er wel even in.... heb toch niets beters te doen
Nope, cant see youquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
sta ik al zie je me niet dan ? en ik de hele tijd denken dat ik blind was
Nou.. omdat die er dan misschien niet door heen kwam maarja.. we gaan uit van het goeiequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja daarom, en daarbij komt het feit dat hij 's nachts belde. Waarom niet overdag..al veel mensen luisteren? Als het niet echt was dan he.
quote:
jaja de htc pro nog watquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:53 schreef Moozzie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vanaaf me vette telefoon krijg?
Denk dat het komt omdat ik te ver weg benquote:
quote:
gaat lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat ik te ver weg ben
Hoezzy met je?
Aha, ik zal er de volgende fotosoep rekening mee houdenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jeweets! heb nu beter zonnewering zodat ik mijn zonnebril niet meer in huis op hoef!
lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
ja die, vet he
Kan ik 24 uur per dag pron kijken
Whehehe die michael jackson vind ik nog erger dan die pron erachterquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
http://farm4.static.flickr.com/3159/2807838577_83cbed0126_o.jpg
![]()
Die blijft geweldig ja! Zmokes dat die al een keertje gepost, of was jij dat?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
![]()
Uuuuuhmm denk denkquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, ik zal er de volgende fotosoep rekening mee houden
Nog meer fotosoep verzoeken mensen?...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
![]()
ik heb vette foto staan op mijn fotoboek , doe er wat mee ,leef je uitquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
net alsof jij het niet mooi vond toen je zondag ochtend wakker werdquote:
je wil niet weten wat je nu vraagt. jammer dat ik geen photoshop ed hier heb ahahhaquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb vette foto staan op mijn fotoboek , doe er wat mee ,leef je uit
Doe nou niet net alsof je het niet meer weet.....ik zei nog: ik ben meer van zwart dan van rozequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
net alsof jij het niet mooi vond toen je zondag ochtend wakker werd
maar die van mij maar dat ik op een brug sta , met laptop en een dougel ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
net alsof jij het niet mooi vond toen je zondag ochtend wakker werd
Nee dat was ikquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die blijft geweldig ja! Zmokes dat die al een keertje gepost, of was jij dat?
Hoe weet je dat nou? Heb je dat niet gewoon verkeerd gezien?quote:
ik ben zwartquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je het niet meer weet.....ik zei nog: ik ben meer van zwart dan van roze
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Heb je dat niet gewoon verkeerd gezien?
...quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Heb je dat niet gewoon verkeerd gezien?
same herequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whehehe die michael jackson vind ik nog erger dan die pron erachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |