Dat was ook geen vraag vraag dude...ECHTquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
gewoon de internet explorer met heeeel veel toolbars/plugins/pron/extra's erin
control alt delete?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Beste mensen!
kan iemand mij support geven ?
ik heb het volgende windows scherm voor me neus
[ afbeelding ]
ja hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Beste mensen!
kan iemand mij support geven ?
ik heb het volgende windows scherm voor me neus
[ afbeelding ]
for the winquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja hoor
1 u gaat naar bootdisk.com
download daar een bootdisk
plonk dat op een floppy
stop dat in uw pc
w8 tot deze is opgestart en dan typt u in Fdisk
optie 4
optie 3
optie 1
veel plezier daar na
mhoa er is genoeg te doen... maar echt interessant... misschien wordt dat het nog...quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!! Bevalt het?? of is het vieesssss
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:27 schreef debbie_19 het volgende:![]()
[..]
Dat was ook geen vraag vraag dude...ECHT
snap echt die afkortingen af en toe niequote:
Nee dat helpt niet, je moet je modem defragmenteren omdat je goed kan zien dat het spam filter niet meer goed isquote:
Hopelijk komt het nog inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:29 schreef tripack het volgende:
[..]
mhoa er is genoeg te doen... maar echt interessant... misschien wordt dat het nog...
@Debbie.... ik ben niet vies
Wel af en toen nog ff langs hobbelen hequote:Op maandag 6 oktober 2008 13:29 schreef tripack het volgende:
[..]
mhoa er is genoeg te doen... maar echt interessant... misschien wordt dat het nog...
@Debbie.... ik ben niet vies
ik leg het je graag uit snachtsquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
snap echt die afkortingen af en toe nie
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet, je moet je modem defragmenteren omdat je goed kan zien dat het spam filter niet meer goed is
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik leg het je graag uit snachts
Dat was meer sarcastisch..moet ik het nou ook nog voor je voorkauwen, verteren en uitschijten?quote:
Oke didnot know, thxquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet, je moet je modem defragmenteren omdat je goed kan zien dat het spam filter niet meer goed is
Ik weetschquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik leg het je graag uit snachts
Nee laat maarquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat was meer sarcastisch..moet ik het nou ook nog voor je voorkauwen, verteren en uitschijten?
quote:
Whehehehequote:3uur en 25minuten
Tenminste iemand die er om kan lachenquote:
Ben blij Aap..je hoeft in ieder geval niet zo lang als Moozziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |