Omdat ik, toen ik die link via email kreeg een week of 2 geleden, 'm hier in het topic gezet heb... ben dan wel een beetje scheel..maar achterlijk nog lang nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Heb je dat niet gewoon verkeerd gezien?
Ow ik zag dat altijd als 1quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Omdat ik, toen ik die link via email kreeg een week of 2 geleden, 'm hier in het topic gezet heb... ben dan wel een beetje scheel..maar achterlijk nog lang niet
Ja klopt..ik noem mezelf sgele omdat ik mezelf wat aandoe als mensen me voor de gek gaan houdenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
...
Hij heeft het er al moeilijk mee
savonds sliep ik bij Deb.. en heren... dat zag er zo uitquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je het niet meer weet.....ik zei nog: ik ben meer van zwart dan van roze
Daarom heb jij ook 9 jaar op de kleuterschool gezeten...omdat je zo verrekte slim wasquote:
best handig zon bed. kan je goed dingen aan vast knopenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
savonds sliep ik bij Deb.. en heren... dat zag er zo uit
Ja barra zorg er dan ff voor dat ik het ook kan zienquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou maar hooikoorts hebben zegquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm nee hoor, nu moet je het niet ineens op mij gaan gooienquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom heb jij ook 9 jaar op de kleuterschool gezeten...omdat je zo verrekte slim was
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm nee hoor, nu moet je het niet ineens op mij gaan gooien
dat wil je echt zien hoor!quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja barra zorg er dan ff voor dat ik het ook kan zien
maar liefje je weet toch hoe je slaapkamer eruit ziet?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja barra zorg er dan ff voor dat ik het ook kan zien
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:06 schreef Logician het volgende:
Jemig 1 call en 2 pagina's verder..
Uuuh jaja maar ik wil ff weten uit welke hoe je die foto hebt genomenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar liefje je weet toch hoe je slaapkamer eruit ziet?
Volgens mij ben jij de gene die nog op school zit en niet die schelequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm nee hoor, nu moet je het niet ineens op mij gaan gooien
die stoffige zwarte met je lelijke dekbedquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuh jaja maar ik wil ff weten uit welke hoe je die foto hebt genomen
Ik heb het tegen sgele nooit over school gehadquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de gene die nog op school zit en niet die schele
Je ligt er iig HEERLIJK bijquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuh jaja maar ik wil ff weten uit welke hoe je die foto hebt genomen
Whahaha OMGquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die stoffige zwarte met je lelijke dekbed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |