ik ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:25 schreef Nonnel het volgende:
Ik het idee dat het wel een nette '3e revisie' van de DS gaat worden
Volgens de site van de Power Unlimited komt ie in Japan in november uit en in Europa lente '09.quote:
http://www.gamesindustry.(...)until-after-april-09quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Volgens de site van de Power Unlimited komt ie in Japan in november uit en in Europa lente '09.
Alleen wel een apart groot verschil tussen die 2 releasedates![]()
Nee hoor, Nintendo heeft altijd van die grote verschillen gehad in hun releasedata. Zo is de DS in november 2004 in USA gelanceerd, in maart 2005 pas in Europa. De Gamecube werd in september 2001 gereleased in Japan, Europa volgde pas in mei 2002. De Lite werd ook maanden na de Japanse release pas in Europa uitgebracht. Alleen de Wii is de uitzondering op de regel geweest, die is binnen 2 weken tijd in de belangrijkste regio's uitgebracht.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Volgens de site van de Power Unlimited komt ie in Japan in november uit en in Europa lente '09.
Alleen wel een apart groot verschil tussen die 2 releasedates![]()
lijkt me dat nintendo hier wel een beveiliging voor zal inbouwen...quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar denk het wel
nou, de R4DS is net als dat soort andere kaartjes speciaal voor spellenbouwers eigenlijk, dus ik denk het niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
lijkt me dat nintendo hier wel een beveiliging voor zal inbouwen...
Dat kaartje doet een echt spel na, de DS zou het verschil niet moeten kunnen zienquote:
quote:Nintendo werkt inmiddels hard aan oplossingen en heeft zijn eerste maatregel al klaar: spellen voor de volgende versie van zijn handheldconsole, de Nintendo DSi, krijgen een regionaal slot, meldt Techradar. Het is nog niet bekend welke andere beveilingsmaatregelen de fabrikant gaat inbouwen om piraterij te voorkomen.
Dit is eerder een DS 1.5 dan echt de volgende generatie. Aan de gamehardware verandert niks. Spellen zullen er hetzelfde blijven uitzien. Er wordt alleen een camera toegevoegd, opslagruimte en wat specifieke nieuwe software.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:04 schreef Moozze het volgende:
Is dit een nieuwe generatie handhelds of gewoon een ds upgrade?
meer een upgrade.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:04 schreef Moozze het volgende:
Is dit een nieuwe generatie handhelds of gewoon een ds upgrade?
duurt nog een half jaar voordat 'ie hier in de winkels ligtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was van plan om een DS aan te schaffen, maar weet nu niet meer welke
ik hoef 'em pas zodra ik op vakantie ga komende zomer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
duurt nog een half jaar voordat 'ie hier in de winkels ligt
maakt de keuze niet makkelijker danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik hoef 'em pas zodra ik op vakantie ga komende zomer.
Het is wel belangrijk dat zo'n R4-kaartje werkt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:04 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
maakt de keuze niet makkelijker dan
ik wacht ook met kopen voordat hij met r4 werkt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk dat zo'n R4-kaartje werkt.
precies. voor de Wii koop ik ze wel legaal, want geen zin om 'em om te laten bouwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik wacht ook met kopen voordat hij met r4 werkt.
ik weiger ¤50 euro uit te geven voor een spelletje. ¤15 vind ik een mooie prjis.
ligt er denk ik maar aan of je ook gba hebt gespeel en die spellen nog wilt spelen... naar mijn mening is dat het hele dilemma... dat is ook de reden waarom ik (mocht mijn allereerste ds ooit kapot gaan) een ds lite zou kopen want ik heb nog heel wat gba games die ik zo nu en dan wel eens speel, als jij dit dilemma niet hebt dan zou ik de dsi halenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was van plan om een DS aan te schaffen, maar weet nu niet meer welke
Ik heb alleen nog de GB (Pocket) en daar spellen van. Dus die hele GBA-slot zal ik nooit gebruiken. Maar ik wil eerst weten hoe het zit met de R4.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:55 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
ligt er denk ik maar aan of je ook gba hebt gespeel en die spellen nog wilt spelen... naar mijn mening is dat het hele dilemma... dat is ook de reden waarom ik (mocht mijn allereerste ds ooit kapot gaan) een ds lite zou kopen want ik heb nog heel wat gba games die ik zo nu en dan wel eens speel, als jij dit dilemma niet hebt dan zou ik de dsi halen
Denk ook wel dat ie het gewoon zou moeten doen, maar toch nog maar ff wachten met beslissing nemen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:14 schreef Goomba42 het volgende:
ja dan... ik denk persoonlijk wel dat je met de r4 gewoon op de dsi kan zonder problemen maarja, je weet het nooit zeker...
gok van niet, het is nl de TSquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarschijnlijk een tvp of zo
oh ja, dan zou dat wel een n00b-actie zijn idd. Dan weet ik het ook nietquote:
Omdat dat de beste is, en omdat ik hem ook heb.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:11 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom heeft iedereen het alleen maar over de r4ds.
[ afbeelding ]
Check dit: http://www.siliconera.com(...)ted-over-20-of-them/
quote:The DSi's predecessor sold 68,438 units during its first three days on sale, so 200,000 DSi consoles will probably keep Japan going for a while, though Nintendo will play it safe and release a further 100,000 this week.
quote:Nintendo DSi komt naar Europa
Nintendo DSi is de nieuwste draagbare spelconsole van Nintendo en wordt op 3 april 2009 in Europa gelanceerd. Deze dunste en lichtste telg van de Nintendo DS-familie zit volgepakt met nieuwe functies die zowel fans als nieuwkomers enthousiast zullen maken. Het is nu bijvoorbeeld mogelijk om foto’s te maken, te bewerken en te delen met vrienden en familie, terwijl je ook je favoriete muziek op je Nintendo DSi kunt bewaren en bewerken. Natuurlijk zit je qua games ook helemaal goed met deze console: er zijn nu al ruim 1.000 Nintendo DS-games beschikbaar en je kunt geheel nieuwe DSiWare-games rechtstreeks op je systeem downloaden. Tel daar de internetfuncties bij op en je draagt een schat aan fun en mogelijkheden in de palm van je hand.
quote:Op zondag 22 maart 2009 08:57 schreef Snever het volgende:
Ik krijg aankomende zaterdag een ds lite binnen met een nieuwe mobiele abbo. Maar ik ga hem niet verkopen en een dsi aanschaffen. Heb namelijk hier al een r4 kaartje klaarliggen
Het is echt brak. Die features met die interactie dat je je eigen hoofd kan veranderen is leuk gedaan hoor, maar voor hoe lang blijft dat leuk?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dacht dat de buitenste camera meer was dan 0.3?
Want dat is echt niks, daarmee kun je niet echt fatsoenlijke foto's maken.
Buitenste is 2.0quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dacht dat de buitenste camera meer was dan 0.3?
Want dat is echt niks, daarmee kun je niet echt fatsoenlijke foto's maken.
Andere stekker als het goed is, Dealextreme verkoopt (oa) USB kabels ervoor en die zien er anders uitquote:Op woensdag 1 april 2009 16:00 schreef koei het volgende:
Wat voor stroomadapter heeft dit ding? Dezelfde als de gewone DS of een andere soort stekker? En wat is de Amerikaanse prijs van het apparaatje?
En? Al een kaartje erop geprobeerd? (flashcard)quote:Op woensdag 1 april 2009 17:30 schreef linuxje het volgende:
heb de EU versie al, werd vandaag gebeld dat ik hem kon ophalen
Dat zou alleen zin hebben met een AceKard 2i, die moet je ook maar net in huis hebben. Ik heb hem in ieder geval gecancelled tot ik zeker weet of het werkt...quote:Op woensdag 1 april 2009 17:37 schreef KaMo het volgende:
[..]
En? Al een kaartje erop geprobeerd? (flashcard)
Ben beniewdquote:Op woensdag 1 april 2009 18:28 schreef tudelfino het volgende:
[..]
Dat zou alleen zin hebben met een AceKard 2i, die moet je ook maar net in huis hebben. Ik heb hem in ieder geval gecancelled tot ik zeker weet of het werkt...
Mijne lag idd al vanaf gisteren bij Bart Smit op voorraad, maar ze hebben hem vandaag pas verzonden vanwege waarschijnlijk diezelfde reden.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:58 schreef Snever het volgende:
Bart Smit had hem vandaag ook al binnen maar mag hem pas morgenmiddag gaan verkopen
Ben benieuwd, want dan neem ik ws wel DSiquote:Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zijn nu weer berichten dat de acekard 2i wel werkt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef linuxje het volgende:
ik heb een EZFlash Vi en DSTTi geprobeerd en werken allebei. Ik heb een webshop in onderdelen, en heb me al voorbereid op de DSi dus als je vragen (of kaartjes nodig) hebt PM maar, dan doen we wat aan de prijzen.
het gaat toch speciaal om de dsi? iig werkte ds dsi shop voor dsi ware nog niet, maar ik denk dat dat morgen wel gaat lukken omdat hij officieel nog niet uit isquote:Op woensdag 1 april 2009 22:22 schreef Bart het volgende:
Kunnen we het flashcard-gebeuren beperken tot [DS] Flashcards #3? Bedankt
Flashcard-praat moet gewoon beperkt blijven tot het flashcard-topic. Hier mag je alles lullen over de DSi, en meer wat mij betreft, behalve over flashcards.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:50 schreef linuxje het volgende:
[..]
het gaat toch speciaal om de dsi? iig werkte ds dsi shop voor dsi ware nog niet, maar ik denk dat dat morgen wel gaat lukken omdat hij officieel nog niet uit is
De binnenste camera die op de speler gericht is voor gebruik in spellen. En de buitenste camera om echt foto's te maken.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:53 schreef Karina het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk twee camera's op?
Ik denk niet dat ik hem ga kopen, mijn DSlite is nog prima en sowieso heb ik er toch geen geld voor en zie ik ook niet echt veel voordelen. Er zijn maar een paar spellen die ik leuk vind (Mario en Zelda) en als er weer een leuke Mario game komt, dan koop ik die ook weer.
Ik heb er geen, maar als ik een Lite zou hebben zou ik ook niet upgraden.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb de DSlite, zie de meerwaarde om ook nog een DSi aan te schaffen.
En werkt het een beetje fatsoenlijk? Opera op de DSi? En moet je ervoor betalen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:36 schreef DarkY.NL het volgende:
de dsi shop is werkend. Heb inmiddels opera binnen, de rest vind ik nog niks
nee die is gratis, en je krijgt gratis 1000 dsi punten. zit alleen geen flashplayer op de dsi, ik kan iig geen youtube filmpjes checken. Op mn phone kan het wel dus weet iemand de mobiele youtube link?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
En werkt het een beetje fatsoenlijk? Opera op de DSi? En moet je ervoor betalen?
precies.. ik mis vooral dat GBA slot dat ontbreekt.. als ze dat nou hadden vervangen voor een 2de DS slot, was het wel weer interessant geweest..quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuk op zich. Maar voor mij niet waard om m'n Lite weg te doen en de DSi te halen
ik heb gelukkig nog een dslite en zo'n gameboyplayer voor de gamecubequote:Op vrijdag 3 april 2009 10:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik mis vooral dat GBA slot dat ontbreekt.. als ze dat nou hadden vervangen voor een 2de DS slot, was het wel weer interessant geweest..
Die mis je denk ik zeker een halve week.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik mis vooral dat GBA slot dat ontbreekt.. als ze dat nou hadden vervangen voor een 2de DS slot, was het wel weer interessant geweest..
Dat GBA slot kan mij werkelijk gestolen worden. Guitar Hero speel ik nog wel op mijn Lite (die ga ik toch niet verkopen, altijd handig om een tweede DS te hebben) en GBA games hoor je op een GBA te spelen, liefste zelfs de GB Micro.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee maar met sommige spelen kun je dingen overzetten naar een ander spel en dan is het toch wel erg handigquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die mis je denk ik zeker een halve week.
En 2 sloten. Wil je 2 spellen tegelijk spelen
Ik neem aan dat je het hebt over rare kaartjes en illegale zaakjes aangezien als het in spellen gebeurt het wel goed geregeld word door de gamemakerquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee maar met sommige spelen kun je dingen overzetten naar een ander spel en dan is het toch wel erg handig
normaal moet dat dan via een online functie en zou dus nog een andere DS of DSi moeten hebben.. als er 2 DS slots op zaten kon dat zonder de online functie..quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hebt over rare kaartjes en illegale zaakjes aangezien als het in spellen gebeurt het wel goed geregeld word door de gamemaker
Wat zijn die bovenste twee dingen?:Pquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef disjfa het volgende:
Ik heb alles wat je in het voorste gat kan proppen
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en dat guitar hero gedoe
Maar ik heb toch 2 dssen, nu dus 3Dus er kan er een de deur uit en de ander heeft netjes een gat. En de nieuwe is voor dsiware
Zorg voor een goede contrastverhouding tussen jezelf en de achtergrond.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:47 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de Warioware niet fantastisch goed werken, . Morgenmiddag nog maar eens goed proberen.
Daar had ik dus last van idd, thnx, zal het morgen weer proberen.quote:Op zondag 5 april 2009 00:05 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zorg voor een goede contrastverhouding tussen jezelf en de achtergrond.
Ik moet zelf echt zorgen dat ik voor een donkere achtergrond zit, want bij een blauwe muur kan hij mijn hoofd niet goed meer onderscheiden.
Google even op stelen en illegaal.quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef itsme het volgende:
Ik heb ook een DSi besteld en mijn dochter haalt hem zo op in de winkel.
Nu heb ik een acekard 2i in huis. Weet iemand of die werkt? zal toch wel. Bij sniptech gekocht en er stond bij voor de DSi.
google jij dan even op moraalridder en het flashcardtopic, hier op FOK!quote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Google even op stelen en illegaal.
Wario ware is grappig trouwens
Staat daar een complete guide hoe je je games kan downloaden danquote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
google jij dan even op moraalridder en het flashcardtopic, hier op FOK!.
Ze vraagt alleen of ie werktquote:Op maandag 6 april 2009 11:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Staat daar een complete guide hoe je je games kan downloaden danDaar word alleen geouwehoerd over homebrew, en zo komt de poster niet bepaald over
quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef itsme het volgende:
Ik heb ook een DSi besteld en mijn dochter haalt hem zo op in de winkel.
Nu heb ik een acekard 2i in huis. Weet iemand of die werkt? zal toch wel. Bij sniptech gekocht en er stond bij voor de DSi.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:22 schreef Bart het volgende:
Kunnen we het flashcard-gebeuren beperken tot [DS] Flashcards #3? Bedankt
bump, ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef Koningin het volgende:
Beiden apparaten zijn bij de Bart Smit in de aanbieding deze week.
Ben nog steeds aan het twijfelen tussen de ds lite en de dsi.
Zijn er hier nog meer oordelen over beide apparaten??
De DSi heeft nog weinig voordelen tov een gewone DS. De downloadable games zijn voor het grootste deel niet de moeite waard en worden erg weinig uitgebreid en de extra functies zoals de camera en muziek gebruik ik zelf nooit. Ik vind het de meerprijs nu nog niet waard, maar wellicht over een klein jaartje wel, als er wat meer leuke spellen voor zijn verschenen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef Koningin het volgende:
Beiden apparaten zijn bij de Bart Smit in de aanbieding deze week.
Ben nog steeds aan het twijfelen tussen de ds lite en de dsi.
Zijn er hier nog meer oordelen over beide apparaten??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |