Wat zijn die bovenste twee dingen?:Pquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef disjfa het volgende:
Ik heb alles wat je in het voorste gat kan proppen
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en dat guitar hero gedoe
Maar ik heb toch 2 dssen, nu dus 3Dus er kan er een de deur uit en de ander heeft netjes een gat. En de nieuwe is voor dsiware
Zorg voor een goede contrastverhouding tussen jezelf en de achtergrond.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:47 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de Warioware niet fantastisch goed werken, . Morgenmiddag nog maar eens goed proberen.
Daar had ik dus last van idd, thnx, zal het morgen weer proberen.quote:Op zondag 5 april 2009 00:05 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zorg voor een goede contrastverhouding tussen jezelf en de achtergrond.
Ik moet zelf echt zorgen dat ik voor een donkere achtergrond zit, want bij een blauwe muur kan hij mijn hoofd niet goed meer onderscheiden.
Google even op stelen en illegaal.quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef itsme het volgende:
Ik heb ook een DSi besteld en mijn dochter haalt hem zo op in de winkel.
Nu heb ik een acekard 2i in huis. Weet iemand of die werkt? zal toch wel. Bij sniptech gekocht en er stond bij voor de DSi.
google jij dan even op moraalridder en het flashcardtopic, hier op FOK!quote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Google even op stelen en illegaal.
Wario ware is grappig trouwens
Staat daar een complete guide hoe je je games kan downloaden danquote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
google jij dan even op moraalridder en het flashcardtopic, hier op FOK!.
Ze vraagt alleen of ie werktquote:Op maandag 6 april 2009 11:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Staat daar een complete guide hoe je je games kan downloaden danDaar word alleen geouwehoerd over homebrew, en zo komt de poster niet bepaald over
quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef itsme het volgende:
Ik heb ook een DSi besteld en mijn dochter haalt hem zo op in de winkel.
Nu heb ik een acekard 2i in huis. Weet iemand of die werkt? zal toch wel. Bij sniptech gekocht en er stond bij voor de DSi.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:22 schreef Bart het volgende:
Kunnen we het flashcard-gebeuren beperken tot [DS] Flashcards #3? Bedankt
bump, ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef Koningin het volgende:
Beiden apparaten zijn bij de Bart Smit in de aanbieding deze week.
Ben nog steeds aan het twijfelen tussen de ds lite en de dsi.
Zijn er hier nog meer oordelen over beide apparaten??
De DSi heeft nog weinig voordelen tov een gewone DS. De downloadable games zijn voor het grootste deel niet de moeite waard en worden erg weinig uitgebreid en de extra functies zoals de camera en muziek gebruik ik zelf nooit. Ik vind het de meerprijs nu nog niet waard, maar wellicht over een klein jaartje wel, als er wat meer leuke spellen voor zijn verschenen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef Koningin het volgende:
Beiden apparaten zijn bij de Bart Smit in de aanbieding deze week.
Ben nog steeds aan het twijfelen tussen de ds lite en de dsi.
Zijn er hier nog meer oordelen over beide apparaten??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |