quote:Nintendo DSi komt naar Europa
Nintendo DSi is de nieuwste draagbare spelconsole van Nintendo en wordt op 3 april 2009 in Europa gelanceerd. Deze dunste en lichtste telg van de Nintendo DS-familie zit volgepakt met nieuwe functies die zowel fans als nieuwkomers enthousiast zullen maken. Het is nu bijvoorbeeld mogelijk om foto’s te maken, te bewerken en te delen met vrienden en familie, terwijl je ook je favoriete muziek op je Nintendo DSi kunt bewaren en bewerken. Natuurlijk zit je qua games ook helemaal goed met deze console: er zijn nu al ruim 1.000 Nintendo DS-games beschikbaar en je kunt geheel nieuwe DSiWare-games rechtstreeks op je systeem downloaden. Tel daar de internetfuncties bij op en je draagt een schat aan fun en mogelijkheden in de palm van je hand.
quote:Op zondag 22 maart 2009 08:57 schreef Snever het volgende:
Ik krijg aankomende zaterdag een ds lite binnen met een nieuwe mobiele abbo. Maar ik ga hem niet verkopen en een dsi aanschaffen. Heb namelijk hier al een r4 kaartje klaarliggen
Het is echt brak. Die features met die interactie dat je je eigen hoofd kan veranderen is leuk gedaan hoor, maar voor hoe lang blijft dat leuk?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dacht dat de buitenste camera meer was dan 0.3?
Want dat is echt niks, daarmee kun je niet echt fatsoenlijke foto's maken.
Buitenste is 2.0quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dacht dat de buitenste camera meer was dan 0.3?
Want dat is echt niks, daarmee kun je niet echt fatsoenlijke foto's maken.
Andere stekker als het goed is, Dealextreme verkoopt (oa) USB kabels ervoor en die zien er anders uitquote:Op woensdag 1 april 2009 16:00 schreef koei het volgende:
Wat voor stroomadapter heeft dit ding? Dezelfde als de gewone DS of een andere soort stekker? En wat is de Amerikaanse prijs van het apparaatje?
En? Al een kaartje erop geprobeerd? (flashcard)quote:Op woensdag 1 april 2009 17:30 schreef linuxje het volgende:
heb de EU versie al, werd vandaag gebeld dat ik hem kon ophalen
Dat zou alleen zin hebben met een AceKard 2i, die moet je ook maar net in huis hebben. Ik heb hem in ieder geval gecancelled tot ik zeker weet of het werkt...quote:Op woensdag 1 april 2009 17:37 schreef KaMo het volgende:
[..]
En? Al een kaartje erop geprobeerd? (flashcard)
Ben beniewdquote:Op woensdag 1 april 2009 18:28 schreef tudelfino het volgende:
[..]
Dat zou alleen zin hebben met een AceKard 2i, die moet je ook maar net in huis hebben. Ik heb hem in ieder geval gecancelled tot ik zeker weet of het werkt...
Mijne lag idd al vanaf gisteren bij Bart Smit op voorraad, maar ze hebben hem vandaag pas verzonden vanwege waarschijnlijk diezelfde reden.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:58 schreef Snever het volgende:
Bart Smit had hem vandaag ook al binnen maar mag hem pas morgenmiddag gaan verkopen
Ben benieuwd, want dan neem ik ws wel DSiquote:Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zijn nu weer berichten dat de acekard 2i wel werkt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef linuxje het volgende:
ik heb een EZFlash Vi en DSTTi geprobeerd en werken allebei. Ik heb een webshop in onderdelen, en heb me al voorbereid op de DSi dus als je vragen (of kaartjes nodig) hebt PM maar, dan doen we wat aan de prijzen.
het gaat toch speciaal om de dsi? iig werkte ds dsi shop voor dsi ware nog niet, maar ik denk dat dat morgen wel gaat lukken omdat hij officieel nog niet uit isquote:Op woensdag 1 april 2009 22:22 schreef Bart het volgende:
Kunnen we het flashcard-gebeuren beperken tot [DS] Flashcards #3? Bedankt
Flashcard-praat moet gewoon beperkt blijven tot het flashcard-topic. Hier mag je alles lullen over de DSi, en meer wat mij betreft, behalve over flashcards.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:50 schreef linuxje het volgende:
[..]
het gaat toch speciaal om de dsi? iig werkte ds dsi shop voor dsi ware nog niet, maar ik denk dat dat morgen wel gaat lukken omdat hij officieel nog niet uit is
De binnenste camera die op de speler gericht is voor gebruik in spellen. En de buitenste camera om echt foto's te maken.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:53 schreef Karina het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk twee camera's op?
Ik denk niet dat ik hem ga kopen, mijn DSlite is nog prima en sowieso heb ik er toch geen geld voor en zie ik ook niet echt veel voordelen. Er zijn maar een paar spellen die ik leuk vind (Mario en Zelda) en als er weer een leuke Mario game komt, dan koop ik die ook weer.
Ik heb er geen, maar als ik een Lite zou hebben zou ik ook niet upgraden.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb de DSlite, zie de meerwaarde om ook nog een DSi aan te schaffen.
En werkt het een beetje fatsoenlijk? Opera op de DSi? En moet je ervoor betalen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:36 schreef DarkY.NL het volgende:
de dsi shop is werkend. Heb inmiddels opera binnen, de rest vind ik nog niks
nee die is gratis, en je krijgt gratis 1000 dsi punten. zit alleen geen flashplayer op de dsi, ik kan iig geen youtube filmpjes checken. Op mn phone kan het wel dus weet iemand de mobiele youtube link?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
En werkt het een beetje fatsoenlijk? Opera op de DSi? En moet je ervoor betalen?
precies.. ik mis vooral dat GBA slot dat ontbreekt.. als ze dat nou hadden vervangen voor een 2de DS slot, was het wel weer interessant geweest..quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuk op zich. Maar voor mij niet waard om m'n Lite weg te doen en de DSi te halen
ik heb gelukkig nog een dslite en zo'n gameboyplayer voor de gamecubequote:Op vrijdag 3 april 2009 10:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik mis vooral dat GBA slot dat ontbreekt.. als ze dat nou hadden vervangen voor een 2de DS slot, was het wel weer interessant geweest..
Die mis je denk ik zeker een halve week.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik mis vooral dat GBA slot dat ontbreekt.. als ze dat nou hadden vervangen voor een 2de DS slot, was het wel weer interessant geweest..
Dat GBA slot kan mij werkelijk gestolen worden. Guitar Hero speel ik nog wel op mijn Lite (die ga ik toch niet verkopen, altijd handig om een tweede DS te hebben) en GBA games hoor je op een GBA te spelen, liefste zelfs de GB Micro.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee maar met sommige spelen kun je dingen overzetten naar een ander spel en dan is het toch wel erg handigquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die mis je denk ik zeker een halve week.
En 2 sloten. Wil je 2 spellen tegelijk spelen
Ik neem aan dat je het hebt over rare kaartjes en illegale zaakjes aangezien als het in spellen gebeurt het wel goed geregeld word door de gamemakerquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee maar met sommige spelen kun je dingen overzetten naar een ander spel en dan is het toch wel erg handig
normaal moet dat dan via een online functie en zou dus nog een andere DS of DSi moeten hebben.. als er 2 DS slots op zaten kon dat zonder de online functie..quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hebt over rare kaartjes en illegale zaakjes aangezien als het in spellen gebeurt het wel goed geregeld word door de gamemaker
Wat zijn die bovenste twee dingen?:Pquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:39 schreef disjfa het volgende:
Ik heb alles wat je in het voorste gat kan proppen
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en dat guitar hero gedoe
Maar ik heb toch 2 dssen, nu dus 3Dus er kan er een de deur uit en de ander heeft netjes een gat. En de nieuwe is voor dsiware
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |