ik ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:25 schreef Nonnel het volgende:
Ik het idee dat het wel een nette '3e revisie' van de DS gaat worden
Volgens de site van de Power Unlimited komt ie in Japan in november uit en in Europa lente '09.quote:
http://www.gamesindustry.(...)until-after-april-09quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Volgens de site van de Power Unlimited komt ie in Japan in november uit en in Europa lente '09.
Alleen wel een apart groot verschil tussen die 2 releasedates![]()
Nee hoor, Nintendo heeft altijd van die grote verschillen gehad in hun releasedata. Zo is de DS in november 2004 in USA gelanceerd, in maart 2005 pas in Europa. De Gamecube werd in september 2001 gereleased in Japan, Europa volgde pas in mei 2002. De Lite werd ook maanden na de Japanse release pas in Europa uitgebracht. Alleen de Wii is de uitzondering op de regel geweest, die is binnen 2 weken tijd in de belangrijkste regio's uitgebracht.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Volgens de site van de Power Unlimited komt ie in Japan in november uit en in Europa lente '09.
Alleen wel een apart groot verschil tussen die 2 releasedates![]()
lijkt me dat nintendo hier wel een beveiliging voor zal inbouwen...quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:52 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar denk het wel
nou, de R4DS is net als dat soort andere kaartjes speciaal voor spellenbouwers eigenlijk, dus ik denk het niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
lijkt me dat nintendo hier wel een beveiliging voor zal inbouwen...
Dat kaartje doet een echt spel na, de DS zou het verschil niet moeten kunnen zienquote:
quote:Nintendo werkt inmiddels hard aan oplossingen en heeft zijn eerste maatregel al klaar: spellen voor de volgende versie van zijn handheldconsole, de Nintendo DSi, krijgen een regionaal slot, meldt Techradar. Het is nog niet bekend welke andere beveilingsmaatregelen de fabrikant gaat inbouwen om piraterij te voorkomen.
Dit is eerder een DS 1.5 dan echt de volgende generatie. Aan de gamehardware verandert niks. Spellen zullen er hetzelfde blijven uitzien. Er wordt alleen een camera toegevoegd, opslagruimte en wat specifieke nieuwe software.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:04 schreef Moozze het volgende:
Is dit een nieuwe generatie handhelds of gewoon een ds upgrade?
meer een upgrade.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:04 schreef Moozze het volgende:
Is dit een nieuwe generatie handhelds of gewoon een ds upgrade?
duurt nog een half jaar voordat 'ie hier in de winkels ligtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was van plan om een DS aan te schaffen, maar weet nu niet meer welke
ik hoef 'em pas zodra ik op vakantie ga komende zomer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
duurt nog een half jaar voordat 'ie hier in de winkels ligt
maakt de keuze niet makkelijker danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik hoef 'em pas zodra ik op vakantie ga komende zomer.
Het is wel belangrijk dat zo'n R4-kaartje werkt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:04 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
maakt de keuze niet makkelijker dan
ik wacht ook met kopen voordat hij met r4 werkt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk dat zo'n R4-kaartje werkt.
precies. voor de Wii koop ik ze wel legaal, want geen zin om 'em om te laten bouwenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik wacht ook met kopen voordat hij met r4 werkt.
ik weiger ¤50 euro uit te geven voor een spelletje. ¤15 vind ik een mooie prjis.
ligt er denk ik maar aan of je ook gba hebt gespeel en die spellen nog wilt spelen... naar mijn mening is dat het hele dilemma... dat is ook de reden waarom ik (mocht mijn allereerste ds ooit kapot gaan) een ds lite zou kopen want ik heb nog heel wat gba games die ik zo nu en dan wel eens speel, als jij dit dilemma niet hebt dan zou ik de dsi halenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was van plan om een DS aan te schaffen, maar weet nu niet meer welke
Ik heb alleen nog de GB (Pocket) en daar spellen van. Dus die hele GBA-slot zal ik nooit gebruiken. Maar ik wil eerst weten hoe het zit met de R4.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:55 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
ligt er denk ik maar aan of je ook gba hebt gespeel en die spellen nog wilt spelen... naar mijn mening is dat het hele dilemma... dat is ook de reden waarom ik (mocht mijn allereerste ds ooit kapot gaan) een ds lite zou kopen want ik heb nog heel wat gba games die ik zo nu en dan wel eens speel, als jij dit dilemma niet hebt dan zou ik de dsi halen
Denk ook wel dat ie het gewoon zou moeten doen, maar toch nog maar ff wachten met beslissing nemen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:14 schreef Goomba42 het volgende:
ja dan... ik denk persoonlijk wel dat je met de r4 gewoon op de dsi kan zonder problemen maarja, je weet het nooit zeker...
gok van niet, het is nl de TSquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarschijnlijk een tvp of zo
oh ja, dan zou dat wel een n00b-actie zijn idd. Dan weet ik het ook nietquote:
Omdat dat de beste is, en omdat ik hem ook heb.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:11 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom heeft iedereen het alleen maar over de r4ds.
[ afbeelding ]
Check dit: http://www.siliconera.com(...)ted-over-20-of-them/
quote:The DSi's predecessor sold 68,438 units during its first three days on sale, so 200,000 DSi consoles will probably keep Japan going for a while, though Nintendo will play it safe and release a further 100,000 this week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |