quote:
sjesus Manu ben jij altijd zo vroeg op of moest je je bed nog in?quote:
Goodmorning !quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:31 schreef beequeen het volgende:
Moggûh![]()
Eerst maar eens even douchen, misschien word ik dan echt wakker.
wel gedroomd, maar ik kan de droom niet terug halenquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Heb jij nog iets leuks te vertellen ?![]()
leuk gedroomd ofzo........?
ja ja ben zo weg , zat nog even de krant te lezenquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:42 schreef blomst het volgende:
[..]
wel gedroomd, maar ik kan de droom niet terug halen
duik jij je bed maar weer in.
Ben altijd zo vroeg wakker, maar ga meestal ook met/rond P&W naar bedquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sjesus Manu ben jij altijd zo vroeg op of moest je je bed nog in?
of lig je nu te pitten........?
Oeh, een regenachtige zondagmiddag met een paar DVD'tjes en warme chocomel....quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
Hallo!
Een echte-languit-op-de-bank-met-een-goede-filmzondag.
En dus dompel ik me eerst onder in:
[ afbeelding ]
en vervolgens in:
[ afbeelding ]
Ouwe films op zondagmiddag
Téring.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:12 schreef Manu82 het volgende:
Het ziet er veelbelovend uit vandaag
[ afbeelding ]
Waarom gaat er oorlog uitbreken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:56 schreef Charmian het volgende:
Ik wil ook languit op de bank met dvd en chocomel en such, moet ik straks nog naar een verjaardag waar de mogelijkheid bestaat dat er een oorlog uitbreekt
Komt dat ook live op CNN?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:56 schreef Charmian het volgende:
Ik wil ook languit op de bank met dvd en chocomel en such, moet ik straks nog naar een verjaardag waar de mogelijkheid bestaat dat er een oorlog uitbreekt
Oorlog? Waar? Of op die verjaardag met familie?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:56 schreef Charmian het volgende:
Ehm nou, zoon wordt 18, ouders zijn net uit elkaar op een wat minder prettige manier, moeder wil persé aanwezig zijn, vader is het daar niet helemaal mee eens (vanwege nog diep gekwetst zijn) dus die zal een kort lontje hebben. Moeder doet of er niets aan de hand is en of het allemaal pais en vree is. Ik hoop dat ze elkaar negeren en anders ga ik gewoon vroeg naar huis....ik wil nieeeeeeeeeeeeeeetquote:
The Postman Always Rings Twicequote:Op zondag 5 oktober 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
Hallo!
Een echte-languit-op-de-bank-met-een-goede-filmzondag.
En dus dompel ik me eerst onder in:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:13 schreef akveor het volgende:
Middag een ieder.
Telegraaf gelezen over die 19 jarige jongen die Giel vannacht heeft gebeld dat ie over 10 uur euthanasie gaat plegen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Beelen__.html?p=3,2
Heftig hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zeker het begin is gewoon gênant ....... maar goed ze geloofde hem waarschijnlijk niet,
maar toch.......
ja ik snap ook wel dat ze niet meteen door hadden dat het echt was en inderdaad dit zal zeker geen dagelijkse kost zijn, daarna zijn ze er zelf ook wel helemaal stil van......quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Heftig hoor.
Ik weet niet of het echt genant is.... het is toch bijna ook niet te geloven dat zo'n jongen belt. Daarbij de aard van het programma. Maar heftig is het wel dat iemand je confronteerd met z'n aanstaande dood.
Ik ben altijd erg bescheidenquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij zegt ook nooit veel hé
Dat is lang geleden!quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg bescheiden
Neehoor, moet nog een beetje wakker worden en meestal plaats ik dan eerst een (verkapte) tvp in de vorm van de
Heb wel eens van dat plaatsje gehoord, maar vraag me nu ff niet waar dat ligt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:38 schreef Manu82 het volgende:
@ LS
Weet jij waar dit is?
http://www.hartvannederla(...)bij_brand_in_Warmond
Ik lees meestal wel mee, af en toe post ik eens een glimlachje om te laten weten dat ik nog leef. Hoop nog steeds op een nieuwe BB..... tegen beter weten in.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is lang geleden!
Leuk om je weer te zien posten hier
Vlakbij, moet trouwens Wichmond zijn....quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb wel eens van dat plaatsje gehoord, maar vraag me nu ff niet waar dat ligt.
Ach, ik hou gewoon van de nachtquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zoooooo Liesben je al wakker?
jij was nog laat op vannacht zeg........
Dat is niet eens een dorp. Is een gehucht.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vlakbij, moet trouwens Wichmond zijn....
Richting Vorden...
Dacht dat je het misschien zou herkennenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is niet eens een dorp. Is een gehucht.
Wichmond is een dorp in de gemeente Bronckhorst, in de Nederlandse provincie Gelderland. Het ligt tussen Zutphen, Vorden, Vierakker en Baak in.
Tot 1 januari 2005 behoorde Wichmond tot de gemeente Vorden. Het dorp werkt heel veel samen met Vierakker, het dorp ernaast; zo is de school er voor kinderen uit beide plaatsen, evenals de peuterspeelzaal en de diverse verenigingen
Ligt trouwens wel in een mooi bosrijk gebied.
Er is voetbalquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:32 schreef Dementor het volgende:
Hoi!
Ik kom even kijken maar het is mij te rustig hier.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het moet bij jou altijd bonken en swingen he?!
FC Utreg heeft gewonnen met 3-0.quote:
Oh jee, ik zeg niks. Nu Ajax nog.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:34 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Niet gezien, was Feyenoord aan het kijken
Waar kijk je dat dan, ik weet de uitslag allang.quote:
+1 enzoquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:36 schreef Manu82 het volgende:
jalalalalalallaalalalaalalalallal
Zit eredivisie live geoon te kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar kijk je dat dan, ik weet de uitslag allang.
Verveel me te pletter. Vic zit in Frankrijk, niks op tv, boek uit en het regent.
Dan loopt teletekst zeker voor, hoe dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:42 schreef Manu82 het volgende:
Zit eredivisie live geoon te kijken
staat nu 2-0
Mocht je niet mee naar Frankrijk trouwens?
Zit waarschijnlijk over 2 wedstrijden te praten; City nu op TT en Ajax op schermquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan loopt teletekst zeker voor, hoe dan?Of kijk je naar Ajax?
Ik ben 4 dagen geleden door mijn rug gegaan en om dan in een weekend 1700 km in een auto te zitten zag ik niet zitten. Kutzooi.
Ah, ok. Zie dat teletekst via het net achterloopt op de tv, vreemd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:55 schreef Manu82 het volgende:
Zit waarschijnlijk over 2 wedstrijden te praten; City nu op TT en Ajax op scherm
Heel veel beterschap trouwens, had het nog niet meegekregen
En die tyfushonden kunnen nog meer de tering krijgenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:36 schreef Manu82 het volgende:
Liverpool is een tyfusstadmet wat teringclubs
Nou IID Geen ruk gedaan.. En tapas laten bezorgenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En die tyfushonden kunnen nog meer de tering krijgen
Lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou IID Geen ruk gedaan.. En tapas laten bezorgen
Zo af en toe ben je best een lieve jongenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw dan, omdat je zo van voetbal houdt...
FC Groningen![]()
![]()
PSV![]()
![]()
Ajax![]()
Feyenoord![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sport verbroederd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe ben je best een lieve jongen![]()
![]()
hee bokkenlul, ik dacht even 'gezellig' studio sport te kijken zonder vooraf uitslagen te kennen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw dan, omdat je zo van voetbal houdt...
FC Groningen![]()
![]()
PSV![]()
![]()
Ajax![]()
Feyenoord![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik eer jouw dromen, die niet uitkomenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe ben je best een lieve jongen![]()
![]()
Korfbalquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sport verbroederd.![]()
![]()
![]()
Maar niet altijd met voetbal![]()
En ik zit er echt niet op te wachtenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee bokkenlul, ik dacht even 'gezellig' studio sport te kijken zonder vooraf uitslagen te kennen.![]()
het zal wel weer onder de noemer 'attent zijn' vallen. fuck off
Jan dekt Mien.quote:
Wat dan? Oh, over dat 500 klio wegende mens. Ik weiger te kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef -Blurk- het volgende:
OMG, dat is heel wat anders op RTL5![]()
Zie toch liever CBML
En toch begrijp ik dat niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dan? Oh, over dat 500 klio wegende mens. Ik weiger te kijken.
Klopt, maar als ze niet eet gaat ze ook dood. Lood om oud ijzer dus. En dan heb je ook nog feeders.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
En toch begrijp ik dat niet.
Die vrouw kan niet lopen, dus hoe komt ze aan al dat eten dan?
Dat haalt haar omgeving toch voor haar?
Als die dat weigeren kán ze zich niet meer volproppen.
Ik snap dat ook niet.. Maar er zijn gasten die daar op kicken en juist manlief of vrouw elke dag 10 pizza's en hamburgers als ontbijt brengen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er is geen zondagavonduitzending meer PP. Je kunt wel de uitzending van zaterdag terugkijken.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:48 schreef -Blurk- het volgende:
Dit onderwerp woog een tikkie zwaarder PP
Was gisterquote:
Je hebt van die gekken die er op kickenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Benjamin is de nieuwe man die erin komt en waarschijnlijk voor Lisa óf Gisela gaat.......quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
, maar serieus, waarom is dit? En wie the fuck is Benjamin
. Ik heb duidelijk wat gemist
.
Benjamin is de nieuwe 'bloedmooie' man in CBMLquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
, maar serieus, waarom is dit? En wie the fuck is Benjamin
. Ik heb duidelijk wat gemist
.
Haaaii.. Heb vanmiddag weer bloedig zitten paintenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
He gezellig hebben we het over feeders?
Goedenavond Fok!
nah .......... hunk wil ik niet zeggen eerder ''jongetje'' ........quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx, er is dus een nieuwe "hunk".
Nou, onderschat hem niet hoor. Hij zit in de olie en is misschien wel een Shell topman met big money....oh wacht.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nah .......... hunk wil ik niet zeggen eerder ''jongetje'' ........
Ohw leuk! Ik ga meteen ff kijken!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Haaaii.. Heb vanmiddag weer bloedig zitten painten
En als je wel kijkt mis je ook nog een hoopquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Benjamin is de nieuwe man die erin komt en waarschijnlijk voor Lisa óf Gisela gaat.......
als je éven niet kijkt mis je een heleboel
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:10 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
En als je wel kijkt mis je ook nog een hoop
dan heeft Papa the big money maar het jongetje nog lang niet........quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, onderschat hem niet hoor. Hij zit wel in de olie en is misschien wel een Shell topman met big money.....oh wacht.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:10 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
En als je wel kijkt mis je ook nog een hoop
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Haaaii.. Heb vanmiddag weer bloedig zitten painten
quote:
owwwwwwquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Fan, het gaat mij om de opmerking van Benjamin:"Ik werk in de olie, dus monteur".
Let toch eens op mijn PI's.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[PAINT] Paint hier uw ludieke acties van laasten nacht
En dan die van meneer-goud.
![]()
Amenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga maar eens een sterke bak koffie zetten ben zo duf als de neten.......
hele dag geslapen en geluierd, wel lekker.........
ik was van plan om een heleboel te doen, maar uiteindelijk heb ik dus helemaal niks gedaan![]()
ach....... mag van de kerk.......
zondag = rustdag
dussssss.........
Gadver...quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
Deze dame is iets te laat met aerobics.
dit was nou eens één van de zeldzame keren dat ik NIET op iets geklikt heb ........quote:
Ze zit in Roma, werkt nou ook voor Rai Due voor AnnoZero elke donderdag om 21:00quote:
Sorry Ruudemans, speciaal voor jou.quote:
3 seconden voor mij, en dat was al ergquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit was nou eens één van de zeldzame keren dat ik NIET op iets geklikt heb ........
gelukkig maar aan jou reactie te zien
ik heb maar even een verkapte tvp in jullie paint topic geplaatst dan weet ik voortaan tenminste waarquote:
Grazie BQquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry Ruudemans, speciaal voor jou.![]()
vertelde hij dat allemaal in een interview?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grazie BQ![]()
Die Paolo mag dan een ouwe vent zijn, maar ik heb eens een interview van hem gezien en die ouwe weet hoe je een vrouw kunt behagen met een kussentje hier of daar voordat ie....Kwam geen doucheslang aan te pas.
Dan wil je hier, denk ik, ook wel een tvp-tje doen:quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb maar even een verkapte tvp in jullie paint topic geplaatst dan weet ik voortaan tenminste waar
jullie het over hebben.......
was trouwens inderdaad een briljante paint
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vertelde hij dat allemaal in een interview?
ouwe snoeperd .....
daar sta ik volgens mij al in........ met mijn vermoorde kikker geloof ik, maar kan ook een ander topic zijn geweest..........quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan wil je hier, denk ik, ook wel een tvp-tje doen:
[Paint] idiote dingen die je deed als kind
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen hoor, echt een womanizer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die Paolo mag dan een ouwe vent zijn, maar ik heb eens een interview van hem gezien en die ouwe weet hoe je een vrouw kunt behagen met een kussentje hier of daar voordat ie....Kwam geen doucheslang aan te pas.
Half vijf !! 's ochtends of 's middags ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn planning net binnen. Alleen een ritje Utrecht voordat ik na kantoor moet. LEKKER UITSLAPEN TOT HALF VIJF.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn planning net binnen. Alleen een ritje Utrecht voordat ik naar kantoor moet. LEKKER UITSLAPEN TOT HALF VIJF.
's Ochtends zeker? Pfffquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn planning net binnen. Alleen een ritje Utrecht voordat ik naar kantoor moet. LEKKER UITSLAPEN TOT HALF VIJF.
Ja leuk!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar sta ik volgens mij al in........ met mijn vermoorde kikker geloof ik, maar kan ook een ander topic zijn geweest..........
soms zap ik wel eens hier en daar.... maar ik geef zelden een reactie, maar deze komt me wel bekend voor
edit; nee deze kende ik niet ook tvp gezet![]()
ik ga eens een keer kijken of ik ook iets kan painten........
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen hoor, echt een womanizer.
Dit is een van mijn favo zangeressen. Lekker relaxed, beetje soul, jazz .....gewoon mooi.![]()
Hoe laat ben je dan in Utrecht? Voor 8 uur is de Senseo nog niet opgewarmd hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
ik ga straks wat proberen....... eerst even die klotewas uit de droger halen......quote:
7 uurquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe laat ben je dan in Utrecht? Voor 8 uur is de Senseo nog niet opgewarmd hoor.
Dan heb je gewonnen van mij!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga straks wat proberen....... eerst even die klotewas uit de droger halen......![]()
da's dan ook het énige wat ik vandaag heb gedaan.......
pffffff niet lekker ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
's Ochtends
Is eigenlijk niet lekker hè.
Thanksquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pffffff niet lekker ?
man da's een regelrechte hel ........![]()
sterkte
Oh Leandra, wat heb jij een mooi figuurtjequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te klikken, maar van de preview voel ik me al wel heerlijk slank
Oeh, wat goed dat ik niet geklikt had danquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb wel geklikt.En geloof me, je lust nooit meer schuddebuikjes
![]()
Oh Ruud...quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh Leandra, wat heb jij een mooi figuurtje
Heb die dingen nooit gegeten, zijn ze lekker dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb wel geklikt.En geloof me, je lust nooit meer schuddebuikjes
![]()
Doe nou niet, je ziet op die joeptoep wat er van komtquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb die dingen nooit gegeten, zijn ze lekker dan?
Ieniemienie pepernootjes voor op den boterham. Haske lekker, maar na deze film niet meerquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb die dingen nooit gegeten, zijn ze lekker dan?
Uiteraard, maar je kunt niet zeggen dat je het niet wist, m'n sig en ondertitel zijn iig duidelijkquote:
Thanx for the waring, het is zonder die schuddebuikjes al moeilijk genoeg om mezellf in shape te houden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:12 schreef Leandra het volgende:
Doe nou niet, je ziet op die joeptoep wat er van komt
Oh, oh... ook zonder schuddebuikjes kunnen schuddebuiken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx for the waring, het is zonder die schuddebuikjes al moeilijk genoeg om mezellf in shape te houden.
Tering .. Spekulaasjes op je brood (wel wit dan he?) met roomboter..quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ieniemienie pepernootjes voor op den boterham. Haske lekker, maar na deze film niet meer![]()
Ik denk dat ik überhaupt weinig meer eet na deze tjoep.
Speculoos is nog véél lekkerderderderquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Tering .. Spekulaasjes op je brood (wel wit dan he?) met roomboter..![]()
* zet op de AH besellijst
Anche sono molto contente per il mio "sig"quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je kunt niet zeggen dat je het niet wist, m'n sig en ondertitel zijn iig duidelijk
Ik noem het gewoon elegant buikdansen, heel saxay ook.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:16 schreef Leandra het volgende:
Oh, oh... ook zonder schuddebuikjes kunnen schuddebuiken?
Ik heb er heutzutage al genoeg moeite meequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:18 schreef Leandra het volgende:
Ik zit zo eens ff te lezen hè, typische internet-afkortingen, typische internet-woorden, broodbeleg met een vage naam....
Volgens mij hadden we 25 jaar geleden onze eigen hedendaagse texten niet begrepen
M'n Italiaans is niet best tegenwoordig (en vroeger was t nog beroerder) dus flirten moet je in het NL of Engels doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anche sono molto contente per il mio "sig"
Maar dan mis je wél dat lekkere kraken van de speculaas tussen je tandenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Speculoos is nog véél lekkerderderder![]()
Maar dat heeft Appie niet. Sinds ik vreemd ga bij Jumbo (slechts voor de boodschappen hè) koop ik dat dus. Speculaaspasta. Lékkâh!
Me 2quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:18 schreef Leandra het volgende:
Ik zit zo eens ff te lezen hè, typische internet-afkortingen, typische internet-woorden, broodbeleg met een vage naam....
Volgens mij hadden we 25 jaar geleden onze eigen hedendaagse texten niet begrepen
Groot gelijk, en saxaaaay is altijd goed natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon elegant buikdansen, heel saxay ook.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dan mis je wél dat lekkere kraken van de speculaas tussen je tanden
Maar qua speculaaservaring is de speculoos beter van smaak dan de schuddebuikjes. (waar gáát het over hèquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dan mis je wél dat lekkere kraken van de speculaas tussen je tanden
Het zal wel weer iets te maken hebben met Marghe, zijn liefde op afstand.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:20 schreef Leandra het volgende:
M'n Italiaans is niet best tegenwoordig (en vroeger was t nog beroerder) dus flirten moet je in het NL of Engels doen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb er heutzutage al genoeg moeite mee
Om over de gemiddelde personeelsadvertentie nog maar te zwijgenquote:
Ben best wel blij met mijn eigen sig, zo dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n Italiaans is niet best tegenwoordig (en vroeger was t nog beroerder) dus flirten moet je in het NL of Engels doen
Was dat dan schuddebuikjesquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar qua speculaaservaring is de speculoos beter van smaak dan de schuddebuikjes. (waar gáát het over hè) Het lekkerst is toch nog gouwe ouwe speculaasen op je bammetje
Ah, dan zal ik over een weekje je sig eens aanklikken (als de liefde op afstand dan nog niet bekoeld is)quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben best wel blij met mijn eigen sig, zo dan?![]()
25 jaar geleden kon ik heul nog niet lezen, maar ik begrijp je punt!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:18 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
Speculaas, saxaay, kraken en Italiaans, ik lig in een deuk hier.![]()
Ik ga er van schuddebuiken.
Dat zijn die ieniemienie pepernootjes van daarnetquote:
Ik ben echt te oud om die sms shit te begrijpen.. Das echt knap op één of andere manier..quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Om over de gemiddelde personeelsadvertentie nog maar te zwijgen
Niet te geloven eigenlijk hè....
Dat je nu dingen schrijft in dezelfde taal, waar je vroeger geen bal van begrepen had
Het gaat richting winter, maar de warmte die daar vandaan komt is voorlopig nog niet wegquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik over een weekje je sig eens aanklikken (als de liefde op afstand dan nog niet bekoeld is)
SMSen met T9 lukt wel of heb je het SMSen sowieso nog niet onder de knie?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben echt te oud om die sms shit te begrijpen.. Das echt knap op één of andere manier..
Ik zit een half uur te kutten met die mobiel.Dan denk ik ach ik bel wel ff
Dat vind ik echt heel rot voor je!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Shit, blijft die achterbakse kutbelg van een Geert er nog in
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan wil je hier, denk ik, ook wel een tvp-tje doen:
[Paint] idiote dingen die je deed als kind
Jawel maar dat gepruts.. Staat er weer wat anders.. ben ik te snel of te langzaam .. Gedoequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
SMSen met T9 lukt wel of heb je het SMSen sowieso nog niet onder de knie?
Ja, wat een drabber is die Geert zegquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb mijn eerste paint gemaakt........
Ik dacht hetzelfde over Yinquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb mijn eerste paint gemaakt........
Te oud.. De duvel is oudquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben echt te oud om die sms shit te begrijpen.. Das echt knap op één of andere manier..
Ik zit een half uur te kutten met die mobiel.Dan denk ik ach ik bel wel ff
Met een pammetje slaap je wel hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ik duik mijn mand in, schuddebuik buikdans daar wel verder, eenzaam en alleen .
Tot morgen , voor straks sweet dreams and don't let the bedbugs bite you.![]()
In mijn geval is bellen sneller.. Mijn ogen zijn ook niet zo best dus elke keer die bril zoekenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te oud.. De duvel is oudEn ik ben ook geen tiener meer
Koste me urenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die van jou ziet er wel strak uit trouwens
maar je hebt Vic toch? die kan toch even mee schuddebuiken.......quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ik duik mijn mand in, schuddebuik buikdans daar wel verder, eenzaam en alleen .
Tot morgen , voor straks sweet dreams and don't let the bedbugs bite you.![]()
Shhht die is er nou juist nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar je hebt Vic toch? die kan toch even mee schuddebuiken.......![]()
truste in ieder geval![]()
Waar is Mathara btwquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
O da wist ik niet........
quote:
Geen idee. Geen terugslag hoop ikquote:
Geen idee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had ze nou nog een adres gegeven, voor een kaartenactie?
Noekje heeft hetquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
misschien is ze wel té ziek om te fokken.....quote:
Ja Noekje heeft dat .quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
truste ruudje en slaap (droom) lekker........quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn dagindeling voor morgen verplicht mij om NU afscheid te nemen van de fokkertjes.
Welterusten allemaal![]()
Marghe:
[ afbeelding ]
Ik nodig serieuze vrienden van Fok uit voor Myspace, PM me maar
Truste Ruud, slaap kort maar lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn dagindeling voor morgen verplicht mij om NU afscheid te nemen van de fokkertjes.
Marghe:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat je maar fijn mag dromen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Marghe:
[ afbeelding ]
Nog zo'n leukequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw schuddebuikt in haar zilveren bikini Give it to me baby uhhuu uhhuu
Zou ik ook doen.. Verwarming staat aan en Soury heeft een trui aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw schuddebuikt in haar zilveren bikini Give it to me baby uhhuu uhhuu
Oeii das lang geledenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hé hé het gaat richting bedtijd en nu word ik een beetje wakker![]()
[ afbeelding ]
Als je het koud hebt verbrand je meer calorieen is mij verteld. Da's beter tegen schuddebuikquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.. Verwarming staat aan en Soury heeft een trui aan
En dat zeg je ook na die aerobic youtube?quote:
ik heb alleen deze pagina terug gelezen, dus niks geen schuddebuik-yt gezienquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dat zeg je ook na die aerobic youtube?
Over oud gesproken... de kid had net nog een paar "yo momma" opmerkingenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te oud.. De duvel is oudEn ik ben ook geen tiener meer
Oeh... lekker nummerquote:
Oh wat tof!quote:
Je hebt niet eens geluisterd!quote:
Post eens iets inhoudelijks dan.quote:
Zo, kom jij ook weer even vaag doen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Post eens iets inhoudelijks dan.
Over LS ofzo.
Zeg maar wat je niet begrijpt, dan zal ik het proberen uit te leggen.quote:
Mag niet, die jongen heeft het al zwaar genoegquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Post eens iets inhoudelijks dan.
Over LS ofzo.
Van de week kom je met de hypothese dat de SC wordt gebruikt voor relatie bemiddeling. Toen vroeg ik namen en rugnummers, maar je sloeg dood!quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg maar wat je niet begrijpt, dan zal ik het proberen uit te leggen.
Waarschijnlijk was ik gaan slapen, ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Van de week kom je met de hypothese dat de SC wordt gebruikt voor relatie bemiddeling. Toen vroeg ik namen en rugnummers, maar je sloeg dood!![]()
Kom doe es!!
Zal nu wel weer gebeurenquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Van de week kom je met de hypothese dat de SC wordt gebruikt voor relatie bemiddeling. Toen vroeg ik namen en rugnummers, maar je sloeg dood!![]()
Kom doe es!!
Kijk, daar kom ik de nacht wel mee door. Geweldig! Live is hij niet zo goed, maar het nummer blijft magistraal.quote:
[CBL SC # 68] Groundhogday met goeiekope Proseccoquote:Op maandag 6 oktober 2008 03:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[CBL SC # 68] Groundhogday met goeiekope Prosecco
quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:11 schreef Manu82 het volgende:
Dat antwoord laat ook weer eeuwen op zich wachten
Blijft natuurlijk interessant wie degene is die niet in de lijst staatquote:Op maandag 6 oktober 2008 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
[CBL SC # 68] Groundhogday met goeiekope Prosecco
Zie eerdere MED en mensen die gebanned zijn.
Neo scheen dat te doen en ik ben ook wel eens -vond ik- lastig gevallen door iemand uit die lijst en iemand die niet in de lijst staat.
Zolang die persoon hier nog gewoon 'onschuldig' post zie ik vooralsnog geen reden om dat openbaar te maken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:20 schreef Manu82 het volgende:
Blijft natuurlijk interessant wie degene is die niet in de lijst staat
Ik ook en zolang ik er geen bewijzen van heb gezien geloof ik er echt geen fuck vanquote:Op maandag 6 oktober 2008 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Zolang die persoon hier nog gewoon 'onschuldig' post zie ik vooralsnog geen reden om dat openbaar te maken.
Maar ik blijf het een bizar fenomeen vinden dat mensen iemand uit een SC benaderen met als ogenschijnlijk doel er een relatie -of tenminste een ontmoeting- uit te slepen.
Mwah, ik heb het zelf meegemaakt dus ik geloof het wel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:26 schreef Manu82 het volgende:
Ik ook en zolang ik er geen bewijzen van heb gezien geloof ik er echt geen fuck van
En nu sloeg jij dood enzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Kom doe es!!
Nee pik, ik kreeg nog telefoon. Maar APK komt niet met namen en nu blijkt het slechts om één iemand te gaan terwijl de indruk was gewekt dat het hier om een zedeloze ongelovige bende ging.quote:
Beetje PvdA mentaliteit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Zolang die persoon hier nog gewoon 'onschuldig' post zie ik vooralsnog geen reden om dat openbaar te maken.
Nu begin ik dus APK ook weer te geloven, midden in de nacht krijg je nog informatie door van een zedenloze delinquentquote:Op maandag 6 oktober 2008 03:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee pik, ik kreeg nog telefoon. Maar APK komt niet met namen en nu blijkt het slechts om één iemand te gaan terwijl de indruk was gewekt dat het hier om een zedeloze ongelovige bende ging.![]()
Misschien vond het wel kut dat ie er geen deel van uitmaakte.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:31 schreef Manu82 het volgende:
kan dit hele topic eigenlijk best volposten
voor 9 uur uur is er toch niemand, tenzij fan zo rond 7 uur weer wakker wordt en even vertelt dat ze weer verder gaat slapen
Das zeker een liev filmpje, maar ik heb nog steeds een hekel aan maandag. Moggûh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |