En die tyfushonden kunnen nog meer de tering krijgenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:36 schreef Manu82 het volgende:
Liverpool is een tyfusstadmet wat teringclubs
Nou IID Geen ruk gedaan.. En tapas laten bezorgenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En die tyfushonden kunnen nog meer de tering krijgen
Lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou IID Geen ruk gedaan.. En tapas laten bezorgen
Zo af en toe ben je best een lieve jongenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw dan, omdat je zo van voetbal houdt...
FC Groningen![]()
![]()
PSV![]()
![]()
Ajax![]()
Feyenoord![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sport verbroederd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe ben je best een lieve jongen![]()
![]()
hee bokkenlul, ik dacht even 'gezellig' studio sport te kijken zonder vooraf uitslagen te kennen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw dan, omdat je zo van voetbal houdt...
FC Groningen![]()
![]()
PSV![]()
![]()
Ajax![]()
Feyenoord![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik eer jouw dromen, die niet uitkomenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe ben je best een lieve jongen![]()
![]()
Korfbalquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sport verbroederd.![]()
![]()
![]()
Maar niet altijd met voetbal![]()
En ik zit er echt niet op te wachtenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee bokkenlul, ik dacht even 'gezellig' studio sport te kijken zonder vooraf uitslagen te kennen.![]()
het zal wel weer onder de noemer 'attent zijn' vallen. fuck off
Jan dekt Mien.quote:
Wat dan? Oh, over dat 500 klio wegende mens. Ik weiger te kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef -Blurk- het volgende:
OMG, dat is heel wat anders op RTL5![]()
Zie toch liever CBML
En toch begrijp ik dat niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dan? Oh, over dat 500 klio wegende mens. Ik weiger te kijken.
Klopt, maar als ze niet eet gaat ze ook dood. Lood om oud ijzer dus. En dan heb je ook nog feeders.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
En toch begrijp ik dat niet.
Die vrouw kan niet lopen, dus hoe komt ze aan al dat eten dan?
Dat haalt haar omgeving toch voor haar?
Als die dat weigeren kán ze zich niet meer volproppen.
Ik snap dat ook niet.. Maar er zijn gasten die daar op kicken en juist manlief of vrouw elke dag 10 pizza's en hamburgers als ontbijt brengen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er is geen zondagavonduitzending meer PP. Je kunt wel de uitzending van zaterdag terugkijken.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:48 schreef -Blurk- het volgende:
Dit onderwerp woog een tikkie zwaarder PP
Was gisterquote:
Je hebt van die gekken die er op kickenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Benjamin is de nieuwe man die erin komt en waarschijnlijk voor Lisa óf Gisela gaat.......quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
, maar serieus, waarom is dit? En wie the fuck is Benjamin
. Ik heb duidelijk wat gemist
.
Benjamin is de nieuwe 'bloedmooie' man in CBMLquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
, maar serieus, waarom is dit? En wie the fuck is Benjamin
. Ik heb duidelijk wat gemist
.
Haaaii.. Heb vanmiddag weer bloedig zitten paintenquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
He gezellig hebben we het over feeders?
Goedenavond Fok!
nah .......... hunk wil ik niet zeggen eerder ''jongetje'' ........quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx, er is dus een nieuwe "hunk".
Nou, onderschat hem niet hoor. Hij zit in de olie en is misschien wel een Shell topman met big money....oh wacht.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nah .......... hunk wil ik niet zeggen eerder ''jongetje'' ........
Ohw leuk! Ik ga meteen ff kijken!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Haaaii.. Heb vanmiddag weer bloedig zitten painten
En als je wel kijkt mis je ook nog een hoopquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Benjamin is de nieuwe man die erin komt en waarschijnlijk voor Lisa óf Gisela gaat.......
als je éven niet kijkt mis je een heleboel
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:10 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
En als je wel kijkt mis je ook nog een hoop
dan heeft Papa the big money maar het jongetje nog lang niet........quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, onderschat hem niet hoor. Hij zit wel in de olie en is misschien wel een Shell topman met big money.....oh wacht.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:10 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
En als je wel kijkt mis je ook nog een hoop
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Haaaii.. Heb vanmiddag weer bloedig zitten painten
quote:
owwwwwwquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Fan, het gaat mij om de opmerking van Benjamin:"Ik werk in de olie, dus monteur".
Let toch eens op mijn PI's.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[PAINT] Paint hier uw ludieke acties van laasten nacht
En dan die van meneer-goud.
![]()
Amenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga maar eens een sterke bak koffie zetten ben zo duf als de neten.......
hele dag geslapen en geluierd, wel lekker.........
ik was van plan om een heleboel te doen, maar uiteindelijk heb ik dus helemaal niks gedaan![]()
ach....... mag van de kerk.......
zondag = rustdag
dussssss.........
Gadver...quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
Deze dame is iets te laat met aerobics.
dit was nou eens één van de zeldzame keren dat ik NIET op iets geklikt heb ........quote:
Ze zit in Roma, werkt nou ook voor Rai Due voor AnnoZero elke donderdag om 21:00quote:
Sorry Ruudemans, speciaal voor jou.quote:
3 seconden voor mij, en dat was al ergquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit was nou eens één van de zeldzame keren dat ik NIET op iets geklikt heb ........
gelukkig maar aan jou reactie te zien
ik heb maar even een verkapte tvp in jullie paint topic geplaatst dan weet ik voortaan tenminste waarquote:
Grazie BQquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry Ruudemans, speciaal voor jou.![]()
vertelde hij dat allemaal in een interview?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grazie BQ![]()
Die Paolo mag dan een ouwe vent zijn, maar ik heb eens een interview van hem gezien en die ouwe weet hoe je een vrouw kunt behagen met een kussentje hier of daar voordat ie....Kwam geen doucheslang aan te pas.
Dan wil je hier, denk ik, ook wel een tvp-tje doen:quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb maar even een verkapte tvp in jullie paint topic geplaatst dan weet ik voortaan tenminste waar
jullie het over hebben.......
was trouwens inderdaad een briljante paint
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vertelde hij dat allemaal in een interview?
ouwe snoeperd .....
daar sta ik volgens mij al in........ met mijn vermoorde kikker geloof ik, maar kan ook een ander topic zijn geweest..........quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan wil je hier, denk ik, ook wel een tvp-tje doen:
[Paint] idiote dingen die je deed als kind
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen hoor, echt een womanizer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die Paolo mag dan een ouwe vent zijn, maar ik heb eens een interview van hem gezien en die ouwe weet hoe je een vrouw kunt behagen met een kussentje hier of daar voordat ie....Kwam geen doucheslang aan te pas.
Half vijf !! 's ochtends of 's middags ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn planning net binnen. Alleen een ritje Utrecht voordat ik na kantoor moet. LEKKER UITSLAPEN TOT HALF VIJF.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn planning net binnen. Alleen een ritje Utrecht voordat ik naar kantoor moet. LEKKER UITSLAPEN TOT HALF VIJF.
's Ochtends zeker? Pfffquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn planning net binnen. Alleen een ritje Utrecht voordat ik naar kantoor moet. LEKKER UITSLAPEN TOT HALF VIJF.
Ja leuk!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar sta ik volgens mij al in........ met mijn vermoorde kikker geloof ik, maar kan ook een ander topic zijn geweest..........
soms zap ik wel eens hier en daar.... maar ik geef zelden een reactie, maar deze komt me wel bekend voor
edit; nee deze kende ik niet ook tvp gezet![]()
ik ga eens een keer kijken of ik ook iets kan painten........
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen hoor, echt een womanizer.
Dit is een van mijn favo zangeressen. Lekker relaxed, beetje soul, jazz .....gewoon mooi.![]()
Hoe laat ben je dan in Utrecht? Voor 8 uur is de Senseo nog niet opgewarmd hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
ik ga straks wat proberen....... eerst even die klotewas uit de droger halen......quote:
7 uurquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe laat ben je dan in Utrecht? Voor 8 uur is de Senseo nog niet opgewarmd hoor.
Dan heb je gewonnen van mij!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga straks wat proberen....... eerst even die klotewas uit de droger halen......![]()
da's dan ook het énige wat ik vandaag heb gedaan.......
pffffff niet lekker ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
's Ochtends
Is eigenlijk niet lekker hè.
Thanksquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pffffff niet lekker ?
man da's een regelrechte hel ........![]()
sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |