Post eens iets inhoudelijks dan.quote:
Zo, kom jij ook weer even vaag doen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Post eens iets inhoudelijks dan.
Over LS ofzo.
Zeg maar wat je niet begrijpt, dan zal ik het proberen uit te leggen.quote:
Mag niet, die jongen heeft het al zwaar genoegquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Post eens iets inhoudelijks dan.
Over LS ofzo.
Van de week kom je met de hypothese dat de SC wordt gebruikt voor relatie bemiddeling. Toen vroeg ik namen en rugnummers, maar je sloeg dood!quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg maar wat je niet begrijpt, dan zal ik het proberen uit te leggen.
Waarschijnlijk was ik gaan slapen, ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Van de week kom je met de hypothese dat de SC wordt gebruikt voor relatie bemiddeling. Toen vroeg ik namen en rugnummers, maar je sloeg dood!![]()
Kom doe es!!
Zal nu wel weer gebeurenquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Van de week kom je met de hypothese dat de SC wordt gebruikt voor relatie bemiddeling. Toen vroeg ik namen en rugnummers, maar je sloeg dood!![]()
Kom doe es!!
Kijk, daar kom ik de nacht wel mee door. Geweldig! Live is hij niet zo goed, maar het nummer blijft magistraal.quote:
[CBL SC # 68] Groundhogday met goeiekope Proseccoquote:Op maandag 6 oktober 2008 03:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[CBL SC # 68] Groundhogday met goeiekope Prosecco
quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:11 schreef Manu82 het volgende:
Dat antwoord laat ook weer eeuwen op zich wachten
Blijft natuurlijk interessant wie degene is die niet in de lijst staatquote:Op maandag 6 oktober 2008 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
[CBL SC # 68] Groundhogday met goeiekope Prosecco
Zie eerdere MED en mensen die gebanned zijn.
Neo scheen dat te doen en ik ben ook wel eens -vond ik- lastig gevallen door iemand uit die lijst en iemand die niet in de lijst staat.
Zolang die persoon hier nog gewoon 'onschuldig' post zie ik vooralsnog geen reden om dat openbaar te maken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:20 schreef Manu82 het volgende:
Blijft natuurlijk interessant wie degene is die niet in de lijst staat
Ik ook en zolang ik er geen bewijzen van heb gezien geloof ik er echt geen fuck vanquote:Op maandag 6 oktober 2008 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Zolang die persoon hier nog gewoon 'onschuldig' post zie ik vooralsnog geen reden om dat openbaar te maken.
Maar ik blijf het een bizar fenomeen vinden dat mensen iemand uit een SC benaderen met als ogenschijnlijk doel er een relatie -of tenminste een ontmoeting- uit te slepen.
Mwah, ik heb het zelf meegemaakt dus ik geloof het wel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:26 schreef Manu82 het volgende:
Ik ook en zolang ik er geen bewijzen van heb gezien geloof ik er echt geen fuck van
En nu sloeg jij dood enzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Kom doe es!!
Nee pik, ik kreeg nog telefoon. Maar APK komt niet met namen en nu blijkt het slechts om één iemand te gaan terwijl de indruk was gewekt dat het hier om een zedeloze ongelovige bende ging.quote:
Beetje PvdA mentaliteit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Zolang die persoon hier nog gewoon 'onschuldig' post zie ik vooralsnog geen reden om dat openbaar te maken.
Nu begin ik dus APK ook weer te geloven, midden in de nacht krijg je nog informatie door van een zedenloze delinquentquote:Op maandag 6 oktober 2008 03:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee pik, ik kreeg nog telefoon. Maar APK komt niet met namen en nu blijkt het slechts om één iemand te gaan terwijl de indruk was gewekt dat het hier om een zedeloze ongelovige bende ging.![]()
Misschien vond het wel kut dat ie er geen deel van uitmaakte.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:31 schreef Manu82 het volgende:
kan dit hele topic eigenlijk best volposten
voor 9 uur uur is er toch niemand, tenzij fan zo rond 7 uur weer wakker wordt en even vertelt dat ze weer verder gaat slapen
Das zeker een liev filmpje, maar ik heb nog steeds een hekel aan maandag. Moggûh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |