Niet echt mijn probleem, maar het lijkt of er mensen zijn die deze reeks gebruiken om een partner te zoeken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o ja, vertel dan, wat is je probleem ?
o dat..........quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt mijn probleem, maar het lijkt of er mensen zijn die deze reeks gebruiken om een partner te zoeken.
Waarschijnlijk niet alleen deze reeks, er zijn meerdere topics op FOK!, maar het lijkt of hier af en toe mensen posten die overal bovenop duiken.
Male or female.
Dat dus.
Hoi carO, heb je ook een leuke dag gehad?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:32 schreef CarOnline het volgende:
hoi
En soms het probleem van mensen die hier gewoon voor de lol posten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o dat..........
Nah...... da's dan toch hun probleem
Hoe wil je dit op gaan lossen? Je denkt toch niet dat wij dit voor je op gaan lossen hè?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt mijn probleem, maar het lijkt of er mensen zijn die deze reeks gebruiken om een partner te zoeken.
Waarschijnlijk niet alleen deze reeks, er zijn meerdere topics op FOK!, maar het lijkt of hier af en toe mensen posten die overal bovenop duiken.
Male or female.
Dat dus.
Waarom daar zo'n chagrijnig smoeltje erbij? Niet lekker in je velletje?quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
En soms het probleem van mensen die hier gewoon voor de lol posten.
Jaaa!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi carO, heb je ook een leuke dag gehad?
jaaa! dat is kut,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa!![]()
Ik krijg de autosleutel niet uit het contact, hij zit muurvast. Ik kreeg de auto niet eens uit!
Af laten slaan, nu is ie uit maar de sleutel zit er nog in. Wil ik de wegenwacht bellen is de telefoon leeg
Hebben jullie -gedeeltelijk- al gedaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef noekje het volgende:
Hoe wil je dit op gaan lossen? Je denkt toch niet dat wij dit voor je op gaan lossen hè?![]()
*terug springt*quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe wil je dit op gaan lossen? Je denkt toch niet dat wij dit voor je op gaan lossen hè?![]()
*springt bovenop CarO*
Spa-ring!
Jawel, ik zit heerlijk ruim in mn vel maar ik baaaaaaaaaaal als een stekkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom daar zo'n chagrijnig smoeltje erbij? Niet lekker in je velletje?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jaaa! dat is kut,
Bij ons was ie een keer afgebroken in het contact.... da's nog kutter
Dit was je eerste keer naar de bioscoop?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:36 schreef Gert het volgende:
Waardeloos verhaal maar FANTASTISCH om te zien op groot schern! Vanavond "WANTED" in de bios gezien!![]()
Dus óf koop een 76" scherm en een bijpassende woonkamer, óf ga deze fiilm zien, als je van visuele hoogstandjes houdt.![]()
Zuipen, iemand?Ik wel!
Had jij errug veel last ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben jullie -gedeeltelijk- al gedaan.
Maar ik vind het een interessant fenomeen dat mensen benaderd worden omdat ze in deze reeks posten.
Gaat ik effe downen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:36 schreef Gert het volgende:
Waardeloos verhaal maar FANTASTISCH om te zien op groot schern! Vanavond "WANTED" in de bios gezien!![]()
Dus óf koop een 76" scherm en een bijpassende woonkamer, óf ga deze fiilm zien, als je van visuele hoogstandjes houdt.![]()
Like duh!quote:Zuipen, iemand?Ik wel!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[/b]
Weet jij daar de vertaling van in het ITALIAANS? wil niks missen.
Ik dus niet, anderen in deze reeks wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Had jij errug veel last ?
helemaal niemand voor jou ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dus niet, anderen in deze reeks wel.
Of:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
helemaal niemand voor jou ?![]()
ja da's pas éch kut
Nee de tweede keer, je weet toch nog wel dat samen naar "Domina Frau der Wrache und... o wacht, dat was met iemand anders ja, verrek, nu je het zegt!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dit was je eerste keer naar de bioscoop?![]()
Aaah skattig
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:36 schreef Gert het volgende:
Waardeloos verhaal![]()
Zuipen, iemand?Ik wel!
Geef ik door in Italia, steken ze er ook weer iets van opquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij is kutter dan kut een oud hollandsch dialect
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat ik effe downen.![]()
Is het ook okay op een normale tv
[..]
Like duh!
En wat heb ik gedaan....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Had jij errug veel last ?
Jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:47 schreef APK het volgende:
Maar die sleutel zit nog steeds in het slot?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee de tweede keer, je weet toch nog wel dat samen naar "Domina Frau der Wrache und... o wacht, dat was met iemand anders ja, verrek, nu je het zegt!
That's the spirit !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:47 schreef CarOnline het volgende:
Ach schijt ook met die kutauto, ik ga morgen wel met de Mini naar mn werk en dan nu wijn.
Friemel nog effe, zeker weten dat dat ding toch los komt.quote:
keb een borrel voor jequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat heb ik gedaan....
Zit in een hoekje te huilen.. wel mijn laptop meegenomen
Das een originele Soury smile btw van NZquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
That's the spirit !!!!!!!!!
[ afbeelding ]
ja zag ik staan en toen heb ik hem van je (jullie) gejatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een originele Soury smile btw van NZ
Wat hebbie dan.quote:
ik had je een wijntje ingeschonken sufferd, staat voor je neusje.......quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat hebbie dan.
Ik ben veel te boos om te zingen.
En ik heb ook nog geen wijn gehad. En ik zit nog in mn werkkleding kou te kleumen.
En de foon is ook nog leeg.
*beepbeep*
Geen probleem .... Tis een leuke maar NZ maakt er een boel werk van. Voor vele fokkers !!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja zag ik staan en toen heb ik hem van je (jullie) gejat
Ik moest vanavond ook de wegenwacht nog laten komen.quote:
Ga op tijd naar de garage sukkelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moest vanavond ook de wegenwacht nog laten komen.
Troost?
ja ik ben al vele dingen van haar tegengekomenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen probleem .... Tis een leuke maar NZ maakt er een boel werk van. Voor vele fokkers !!!
Warme douche.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:52 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben veel te boos om te zingen.
En ik heb ook nog geen wijn gehad. En ik zit nog in mn werkkleding kou te kleumen.
En de foon is ook nog leeg.
*beepbeep*
Dezequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik ben al vele dingen van haar tegengekomen![]()
ik wou dat ik gifjes kon maken, maar ik ben een kneus in dat soort dingen ........
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze [ afbeelding ]...![]()
En deze[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
Zadel je ons er mee opquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kijk allleen even de foto's van het filmpje![]()
de plaat is kut
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je kan het geluid toch effe uit zetten en alléén plaatjes kijken
oké lui secreetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus internet is al lastig, moet ik ook nog es aan knoppen zitten enz..
Robbiieieieieieiieieieieieieiieieieiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké lui secreethier MOET je het geluid bij aanhouden of aanlaten
Of laat je lichten niet branden, kut kaasvreter.quote:
Ik zeg ff niks meer .. Heb nu een piep in mijn Mazda. Maar uh in de vorige bak dus niet BEEBquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Of laat je lichten niet branden, kut kaasvreter.![]()
En zorg dat je lichten-zijn-nog-aan-piepsysteem nog werkt, OK.
Warm vestquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Warme douche.![]()
Landline is niet leeg.![]()
Wijn, drie glazen in een kwartiertje.![]()
Ron Brandsteder stem.
Nou, doe maar dan iets moois van JCS om ons te troosten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Oeh, Amy!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Warm vest
Foon opgeladen
1e glas
Amy Belle stem
Heb jij een poedel btwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Oeh ja, fout!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |