Niet echt mijn probleem, maar het lijkt of er mensen zijn die deze reeks gebruiken om een partner te zoeken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o ja, vertel dan, wat is je probleem ?
o dat..........quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt mijn probleem, maar het lijkt of er mensen zijn die deze reeks gebruiken om een partner te zoeken.
Waarschijnlijk niet alleen deze reeks, er zijn meerdere topics op FOK!, maar het lijkt of hier af en toe mensen posten die overal bovenop duiken.
Male or female.
Dat dus.
Hoi carO, heb je ook een leuke dag gehad?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:32 schreef CarOnline het volgende:
hoi
En soms het probleem van mensen die hier gewoon voor de lol posten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o dat..........
Nah...... da's dan toch hun probleem
Hoe wil je dit op gaan lossen? Je denkt toch niet dat wij dit voor je op gaan lossen hè?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt mijn probleem, maar het lijkt of er mensen zijn die deze reeks gebruiken om een partner te zoeken.
Waarschijnlijk niet alleen deze reeks, er zijn meerdere topics op FOK!, maar het lijkt of hier af en toe mensen posten die overal bovenop duiken.
Male or female.
Dat dus.
Waarom daar zo'n chagrijnig smoeltje erbij? Niet lekker in je velletje?quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
En soms het probleem van mensen die hier gewoon voor de lol posten.
Jaaa!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi carO, heb je ook een leuke dag gehad?
jaaa! dat is kut,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa!![]()
Ik krijg de autosleutel niet uit het contact, hij zit muurvast. Ik kreeg de auto niet eens uit!
Af laten slaan, nu is ie uit maar de sleutel zit er nog in. Wil ik de wegenwacht bellen is de telefoon leeg
Hebben jullie -gedeeltelijk- al gedaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef noekje het volgende:
Hoe wil je dit op gaan lossen? Je denkt toch niet dat wij dit voor je op gaan lossen hè?![]()
*terug springt*quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe wil je dit op gaan lossen? Je denkt toch niet dat wij dit voor je op gaan lossen hè?![]()
*springt bovenop CarO*
Spa-ring!
Jawel, ik zit heerlijk ruim in mn vel maar ik baaaaaaaaaaal als een stekkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom daar zo'n chagrijnig smoeltje erbij? Niet lekker in je velletje?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jaaa! dat is kut,
Bij ons was ie een keer afgebroken in het contact.... da's nog kutter
Dit was je eerste keer naar de bioscoop?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:36 schreef Gert het volgende:
Waardeloos verhaal maar FANTASTISCH om te zien op groot schern! Vanavond "WANTED" in de bios gezien!![]()
Dus óf koop een 76" scherm en een bijpassende woonkamer, óf ga deze fiilm zien, als je van visuele hoogstandjes houdt.![]()
Zuipen, iemand?Ik wel!
Had jij errug veel last ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben jullie -gedeeltelijk- al gedaan.
Maar ik vind het een interessant fenomeen dat mensen benaderd worden omdat ze in deze reeks posten.
Gaat ik effe downen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:36 schreef Gert het volgende:
Waardeloos verhaal maar FANTASTISCH om te zien op groot schern! Vanavond "WANTED" in de bios gezien!![]()
Dus óf koop een 76" scherm en een bijpassende woonkamer, óf ga deze fiilm zien, als je van visuele hoogstandjes houdt.![]()
Like duh!quote:Zuipen, iemand?Ik wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |