Waarom gaat er oorlog uitbreken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:56 schreef Charmian het volgende:
Ik wil ook languit op de bank met dvd en chocomel en such, moet ik straks nog naar een verjaardag waar de mogelijkheid bestaat dat er een oorlog uitbreekt
Komt dat ook live op CNN?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:56 schreef Charmian het volgende:
Ik wil ook languit op de bank met dvd en chocomel en such, moet ik straks nog naar een verjaardag waar de mogelijkheid bestaat dat er een oorlog uitbreekt
Oorlog? Waar? Of op die verjaardag met familie?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:56 schreef Charmian het volgende:
Ehm nou, zoon wordt 18, ouders zijn net uit elkaar op een wat minder prettige manier, moeder wil persé aanwezig zijn, vader is het daar niet helemaal mee eens (vanwege nog diep gekwetst zijn) dus die zal een kort lontje hebben. Moeder doet of er niets aan de hand is en of het allemaal pais en vree is. Ik hoop dat ze elkaar negeren en anders ga ik gewoon vroeg naar huis....ik wil nieeeeeeeeeeeeeeetquote:
The Postman Always Rings Twicequote:Op zondag 5 oktober 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
Hallo!
Een echte-languit-op-de-bank-met-een-goede-filmzondag.
En dus dompel ik me eerst onder in:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:13 schreef akveor het volgende:
Middag een ieder.
Telegraaf gelezen over die 19 jarige jongen die Giel vannacht heeft gebeld dat ie over 10 uur euthanasie gaat plegen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Beelen__.html?p=3,2
Heftig hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zeker het begin is gewoon gênant ....... maar goed ze geloofde hem waarschijnlijk niet,
maar toch.......
ja ik snap ook wel dat ze niet meteen door hadden dat het echt was en inderdaad dit zal zeker geen dagelijkse kost zijn, daarna zijn ze er zelf ook wel helemaal stil van......quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Heftig hoor.
Ik weet niet of het echt genant is.... het is toch bijna ook niet te geloven dat zo'n jongen belt. Daarbij de aard van het programma. Maar heftig is het wel dat iemand je confronteerd met z'n aanstaande dood.
Ik ben altijd erg bescheidenquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij zegt ook nooit veel hé
Dat is lang geleden!quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg bescheiden
Neehoor, moet nog een beetje wakker worden en meestal plaats ik dan eerst een (verkapte) tvp in de vorm van de
Heb wel eens van dat plaatsje gehoord, maar vraag me nu ff niet waar dat ligt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:38 schreef Manu82 het volgende:
@ LS
Weet jij waar dit is?
http://www.hartvannederla(...)bij_brand_in_Warmond
Ik lees meestal wel mee, af en toe post ik eens een glimlachje om te laten weten dat ik nog leef. Hoop nog steeds op een nieuwe BB..... tegen beter weten in.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is lang geleden!
Leuk om je weer te zien posten hier
Vlakbij, moet trouwens Wichmond zijn....quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb wel eens van dat plaatsje gehoord, maar vraag me nu ff niet waar dat ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |