Te oud.. De duvel is oudquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben echt te oud om die sms shit te begrijpen.. Das echt knap op één of andere manier..
Ik zit een half uur te kutten met die mobiel.Dan denk ik ach ik bel wel ff
Met een pammetje slaap je wel hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ik duik mijn mand in, schuddebuik buikdans daar wel verder, eenzaam en alleen .
Tot morgen , voor straks sweet dreams and don't let the bedbugs bite you.![]()
In mijn geval is bellen sneller.. Mijn ogen zijn ook niet zo best dus elke keer die bril zoekenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te oud.. De duvel is oudEn ik ben ook geen tiener meer
Koste me urenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die van jou ziet er wel strak uit trouwens
maar je hebt Vic toch? die kan toch even mee schuddebuiken.......quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ik duik mijn mand in, schuddebuik buikdans daar wel verder, eenzaam en alleen .
Tot morgen , voor straks sweet dreams and don't let the bedbugs bite you.![]()
Shhht die is er nou juist nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar je hebt Vic toch? die kan toch even mee schuddebuiken.......![]()
truste in ieder geval![]()
Waar is Mathara btwquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
O da wist ik niet........
quote:
Geen idee. Geen terugslag hoop ikquote:
Geen idee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had ze nou nog een adres gegeven, voor een kaartenactie?
Noekje heeft hetquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
misschien is ze wel té ziek om te fokken.....quote:
Ja Noekje heeft dat .quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
truste ruudje en slaap (droom) lekker........quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn dagindeling voor morgen verplicht mij om NU afscheid te nemen van de fokkertjes.
Welterusten allemaal![]()
Marghe:
[ afbeelding ]
Ik nodig serieuze vrienden van Fok uit voor Myspace, PM me maar
Truste Ruud, slaap kort maar lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn dagindeling voor morgen verplicht mij om NU afscheid te nemen van de fokkertjes.
Marghe:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat je maar fijn mag dromen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Marghe:
[ afbeelding ]
Nog zo'n leukequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw schuddebuikt in haar zilveren bikini Give it to me baby uhhuu uhhuu
Zou ik ook doen.. Verwarming staat aan en Soury heeft een trui aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw schuddebuikt in haar zilveren bikini Give it to me baby uhhuu uhhuu
Oeii das lang geledenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hé hé het gaat richting bedtijd en nu word ik een beetje wakker![]()
[ afbeelding ]
Als je het koud hebt verbrand je meer calorieen is mij verteld. Da's beter tegen schuddebuikquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.. Verwarming staat aan en Soury heeft een trui aan
En dat zeg je ook na die aerobic youtube?quote:
ik heb alleen deze pagina terug gelezen, dus niks geen schuddebuik-yt gezienquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dat zeg je ook na die aerobic youtube?
Over oud gesproken... de kid had net nog een paar "yo momma" opmerkingenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te oud.. De duvel is oudEn ik ben ook geen tiener meer
Oeh... lekker nummerquote:
Oh wat tof!quote:
Je hebt niet eens geluisterd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |