quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dan mis je wél dat lekkere kraken van de speculaas tussen je tanden
Maar qua speculaaservaring is de speculoos beter van smaak dan de schuddebuikjes. (waar gáát het over hèquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dan mis je wél dat lekkere kraken van de speculaas tussen je tanden
Het zal wel weer iets te maken hebben met Marghe, zijn liefde op afstand.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:20 schreef Leandra het volgende:
M'n Italiaans is niet best tegenwoordig (en vroeger was t nog beroerder) dus flirten moet je in het NL of Engels doen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb er heutzutage al genoeg moeite mee
Om over de gemiddelde personeelsadvertentie nog maar te zwijgenquote:
Ben best wel blij met mijn eigen sig, zo dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n Italiaans is niet best tegenwoordig (en vroeger was t nog beroerder) dus flirten moet je in het NL of Engels doen
Was dat dan schuddebuikjesquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar qua speculaaservaring is de speculoos beter van smaak dan de schuddebuikjes. (waar gáát het over hè) Het lekkerst is toch nog gouwe ouwe speculaasen op je bammetje
Ah, dan zal ik over een weekje je sig eens aanklikken (als de liefde op afstand dan nog niet bekoeld is)quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben best wel blij met mijn eigen sig, zo dan?![]()
25 jaar geleden kon ik heul nog niet lezen, maar ik begrijp je punt!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:18 schreef Leandra het volgende:
Ik zit zo eens ff te lezen hè, typische internet-afkortingen, typische internet-woorden, broodbeleg met een vage naam....
Volgens mij hadden we 25 jaar geleden onze eigen hedendaagse texten niet begrepen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
Speculaas, saxaay, kraken en Italiaans, ik lig in een deuk hier.![]()
Ik ga er van schuddebuiken.
Dat zijn die ieniemienie pepernootjes van daarnetquote:
Ik ben echt te oud om die sms shit te begrijpen.. Das echt knap op één of andere manier..quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Om over de gemiddelde personeelsadvertentie nog maar te zwijgen
Niet te geloven eigenlijk hè....
Dat je nu dingen schrijft in dezelfde taal, waar je vroeger geen bal van begrepen had
Het gaat richting winter, maar de warmte die daar vandaan komt is voorlopig nog niet wegquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik over een weekje je sig eens aanklikken (als de liefde op afstand dan nog niet bekoeld is)
SMSen met T9 lukt wel of heb je het SMSen sowieso nog niet onder de knie?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben echt te oud om die sms shit te begrijpen.. Das echt knap op één of andere manier..
Ik zit een half uur te kutten met die mobiel.Dan denk ik ach ik bel wel ff
Dat vind ik echt heel rot voor je!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Shit, blijft die achterbakse kutbelg van een Geert er nog in
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan wil je hier, denk ik, ook wel een tvp-tje doen:
[Paint] idiote dingen die je deed als kind
Jawel maar dat gepruts.. Staat er weer wat anders.. ben ik te snel of te langzaam .. Gedoequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
SMSen met T9 lukt wel of heb je het SMSen sowieso nog niet onder de knie?
Ja, wat een drabber is die Geert zegquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb mijn eerste paint gemaakt........
Ik dacht hetzelfde over Yinquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb mijn eerste paint gemaakt........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |