quote:
Mag jij mij eens aantonen waar iemand ooit gezegd heeft dat ie niet welkom is. Sterker nog, hoe kunnen wij iemand weigeren

Check voor de gein ook eens de OP van een van de eerste delen en dan de OP zoals ie nu is. Durf dan nog eens te beweren dat nieuwkomers niet welkom zijn.

In het begin was ik het wel eens met bepaalde besluiten mbt de SC, maar er komen steeds meer onzinnige regels bij. Hoe meer je gaat verbieden, hoe meer mensen grenzen op gaan zoeken. Goed voorbeeld is gers. Ik zie hem amper klooien in andere topics, maar nu gaat hij met opzet foto's posten omdat het weer het nieuwste, zoveelste regeltje is.
Maar goed, als dit zo door blijft gaan, word de SC vanzelf overbodig, en kan ie eindelijk dicht (iets wat je al een tijdje wil volgens mij) en kan het gebagger in de rest van KLB weer verder gaan.
Verder ga ik het er niet meer over hebben, maar door de vrijheid in de SC steeds meer te beperken, zorg je er vanzelf wel voor dat men tegendraads word. Je hebt het dus ook wel zelf in de hand.