Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je dat tegen iedereen zegt.
Gefeliciteerd, neem je zo die andere ook nog even in?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:50 schreef Sackboy het volgende:
Maar tegen mij was het gemeend want ik heb een date met haar
Beetje een calimero post dit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:51 schreef Sackboy het volgende:
En ik heb ook op mezelf gestemd hoor. Niet omdat ik iets banwaardigs ga posten, maar omdat Juup mij niet mag en me dus bij het minste geringste een ban zal aansmeren bij remlof.
Gelukkig ken jij mij goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:51 schreef Sackboy het volgende:
En ik heb ook op mezelf gestemd hoor. Niet omdat ik iets banwaardigs ga posten, maar omdat Juup mij niet mag en me dus bij het minste geringste een ban zal aansmeren bij remlof.
D_A, PK, JDH, RV, BP, BK en gers.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:55 schreef KingOfPop het volgende:
Wie zijn er nu allemaal gebanned dan?
Wie?quote:
Dat is 8, TIEN TIEN TIEN!quote:
Idd, het wordt hem een beetje te warm daaro, schijt ie nu al drie kleuren.quote:
Slaap ze.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
maar ik ga slapen! Welterusten allemaal
****!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:08 schreef IQM het volgende:
Ja, soms worden **** zelfs gecensureerd, dat is toch **** niet normaal meer? Toen ik nog **** was, was zoiets ****!
Geen driekleuren, het varieerde daarstraks van lichtbruin tot donkerbruin met stukjes erin.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, het wordt hem een beetje te warm daaro, schijt ie nu al drie kleuren.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen driekleuren, het varieerde daarstraks van lichtbruin tot donkerbruin met stukjes erin.
quote:
Mag jij mij eens aantonen waar iemand ooit gezegd heeft dat ie niet welkom is. Sterker nog, hoe kunnen wij iemand weigerenquote:
Ik bitch niet op remlof, ik ken hem niet persoonlijk. Ik geef alleen aan hoe ik er over denk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:20 schreef IQM het volgende:
Niet bitchen met remlof, ja. Ik heb hem in het echt gezien.
Ik heb er ook één.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
kenker
dooie pixel in mn nieuwe 22" TFT schermpie
![]()
Pwnd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
kenker
dooie pixel in mn nieuwe 22" TFT schermpie
![]()
Mwah gelukkig jaartje pixelgarantie, maar altijd weer hoop gedoe als je terugmoet e.d.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb er ook één.Maar ja, weinig aan te doen, hè.
Voor één pixel kun je toch niet terug naar de winkel/fabrikant?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah gelukkig jaartje pixelgarantie, maar altijd weer hoop gedoe als je terugmoet e.d.
Tot die tijd moeten Frits en ik het samen maar uitzingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |