Dat is 8, TIEN TIEN TIEN!quote:
Idd, het wordt hem een beetje te warm daaro, schijt ie nu al drie kleuren.quote:
Slaap ze.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
maar ik ga slapen! Welterusten allemaal
****!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:08 schreef IQM het volgende:
Ja, soms worden **** zelfs gecensureerd, dat is toch **** niet normaal meer? Toen ik nog **** was, was zoiets ****!
Geen driekleuren, het varieerde daarstraks van lichtbruin tot donkerbruin met stukjes erin.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, het wordt hem een beetje te warm daaro, schijt ie nu al drie kleuren.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen driekleuren, het varieerde daarstraks van lichtbruin tot donkerbruin met stukjes erin.
quote:
Mag jij mij eens aantonen waar iemand ooit gezegd heeft dat ie niet welkom is. Sterker nog, hoe kunnen wij iemand weigerenquote:
Ik bitch niet op remlof, ik ken hem niet persoonlijk. Ik geef alleen aan hoe ik er over denk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:20 schreef IQM het volgende:
Niet bitchen met remlof, ja. Ik heb hem in het echt gezien.
Ik heb er ook één.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
kenker
dooie pixel in mn nieuwe 22" TFT schermpie
![]()
Pwnd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
kenker
dooie pixel in mn nieuwe 22" TFT schermpie
![]()
Mwah gelukkig jaartje pixelgarantie, maar altijd weer hoop gedoe als je terugmoet e.d.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb er ook één.Maar ja, weinig aan te doen, hè.
Voor één pixel kun je toch niet terug naar de winkel/fabrikant?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah gelukkig jaartje pixelgarantie, maar altijd weer hoop gedoe als je terugmoet e.d.
Tot die tijd moeten Frits en ik het samen maar uitzingen
Bij sommige fabrikanten wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor één pixel kun je toch niet terug naar de winkel/fabrikant?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor één pixel kun je toch niet terug naar de winkel/fabrikant?
Zegt genoeg volgens mij, en mochten ze het niet doen ga ik redelijk flippen...quote:Simpel gezegd: dode pixels = omruiling M.a.w. wanneer door onze technische dienst een dode pixel is geconstateerd kunt u met deze garantie uitbreiding de monitor, waarvoor deze garantie uitbreiding bij Alternate geregistreerd staat, om laten ruilen
Oh?quote:Een ieder die hier post krijgt naaktfotos van Breathtaking toegestuurd per PM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |