/?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb de komende maand wel wat te doen. Dat zal morgen wel blijken
quote:
Er zijn steeds weer users die op een dag veel posten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En sommige mensen zich maar zorgen maken als je niet/laag in de dagcijfers staat
hij is nooit een dat topposter #1 maar uiteidelijk... toch weer nr 1quote:
Dat is wel een goede, ik heb alleen nog geen idee hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen, maar die staat zeker op mijn lijstjequote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel typisch, die terugkerende zaterdagdip
Danny riep een aantal maanden terug al dat KLB de meeste views trok zo'n beetje. Of dat nu nog steeds zo is weet ik niet. Zou wel leuk zijn dit idd terug te zien.quote:
Ik heb een manier gevonden hoe ik dat kan bijhouden dus dat zal de volgende maand bij de stats komenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Danny riep een aantal maanden terug al dat KLB de meeste views trok zo'n beetje. Of dat nu nog steeds zo is weet ik niet. Zou wel leuk zijn dit idd terug te zien.
Heb je ze nu ook?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb een manier gevonden hoe ik dat kan bijhouden dus dat zal de volgende maand bij de stats komen
Kan wel, echter heb ik geen server die ik de hele dag aan kan laten staan zodat die stats direct gemaakt kunnen worden via PMquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:43 schreef RacerDKB het volgende:
JortK kan je niet net zo'n tof script maken als JeRa dat je dan een PM kan sturen en persoonlijke stats krijgt?
Alleen dan zonder dat hele PM-rel gedoe.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee ik hou het nu niet bij, maar dat ga ik binnenkort doen
Maar als jij online bent kan het wel op verzoek? Of voor 1 euroquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Kan wel, echter heb ik geen server die ik de hele dag aan kan laten staan zodat die stats direct gemaakt kunnen worden via PM
Dan gaat Danny het achter een abo proppen denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar als jij online bent kan het wel op verzoek? Of voor 1 euro![]()
Een user betalen voor iets wat je zelf ook op kan zoeken is nog triesterquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Betalen voor stats is wel erg lameBijna nog lamer dan betalen voor notes
En de helft van de topics is troepquote:
Zal ik vanavond even neerzetten hierquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Kun je niet een totaallijst geven in plaats van alleen de top 10 van de fora met meest gesloten en geopende topics? Ik denk dat de andere mods van de minder frequent bezochte fora net als ik ook wel benieuwd zijn.
Klopt dit wel?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:07 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ] Alle subfora met de meest geopende topics de afgelopen maand:
024. 0099 Special: De Feestdagen
042. 0020 King Williams Testpaper
Dat is inderdaad raar, eens kijken...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt dit wel?
Volgend mij niet echt, het Feestdagen subforum is gesloten en King Williams is al 8 maanden geen topic in geopend?
Overigens een mooie palindrquote:002. 3663 Pheno
Bedankt voor de lijst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |