Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:46 schreef Godlike02 het volgende:
Tof!
Hulde als je het elke maand doet.
Tis wat met jequote:
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis wat met je
Ik dacht dat ik na stage wel wat geminderd was, maar niet dus. 6e plaats
Wel heule toffe stats trouwens
de gesloten topics?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:44 schreef GGMM het volgende:
Er staan trouwens vier van mijn kwaliteittopics in de top 10.
/?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb de komende maand wel wat te doen. Dat zal morgen wel blijken
quote:
Er zijn steeds weer users die op een dag veel posten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En sommige mensen zich maar zorgen maken als je niet/laag in de dagcijfers staat
hij is nooit een dat topposter #1 maar uiteidelijk... toch weer nr 1quote:
Dat is wel een goede, ik heb alleen nog geen idee hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen, maar die staat zeker op mijn lijstjequote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel typisch, die terugkerende zaterdagdip
Danny riep een aantal maanden terug al dat KLB de meeste views trok zo'n beetje. Of dat nu nog steeds zo is weet ik niet. Zou wel leuk zijn dit idd terug te zien.quote:
Ik heb een manier gevonden hoe ik dat kan bijhouden dus dat zal de volgende maand bij de stats komenquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Danny riep een aantal maanden terug al dat KLB de meeste views trok zo'n beetje. Of dat nu nog steeds zo is weet ik niet. Zou wel leuk zijn dit idd terug te zien.
Heb je ze nu ook?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb een manier gevonden hoe ik dat kan bijhouden dus dat zal de volgende maand bij de stats komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |