quote:
Klopt... ik keek studio sport...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:35 schreef PieterBas het volgende:
klopt, gebeurde toch tijdens Studio Sport.
Ik hoorde het pas de volgende dag.. Ik was toen 11 en was toen niet echt geïnteresseerd in het grote mensen nieuws.
Het beschamende verlies van het Nederlands Elftal?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:40 schreef Svensational het volgende:
Andere grote gebeurtenissen waarvan je het nog wel weet?
Toen zat ik in een schuur op Vlieland. Tijdens hun glorieuze winst zat ik in een zaal op Vlieland. Wat een ontlading toenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het beschamende verlies van het Nederlands Elftal?
9/11quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:40 schreef Svensational het volgende:
Dat dusquote:
Ik zat boven op de computer met een vriend van me spelletjes spelen..... Komt mijn vader naar boven rennen: "Er is een vliegtuig op de Bijlmer gestort!". We keken elkaar een seconde aan, en sprinten mee naar beneden om daar TV te kijken..... rest van de avond TV gekeken. Het spelletje.... stond op "game over" toen we later die avond weer eens boven gingen kijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:29 schreef Svensational het volgende:
Ten tijde van de Bijlmerramp? Was je thuis, op 't werk, aan 't sporten, gezellig dagje uit, had je een wit pak aan?
Ikzelf was net een dagje naar de Efteling geweest, was 7, geloof niet dat ik toen echt doorhad wat er aan de hand was, maar het was toch een hele happening toen. Mijn broertjes waren namelijk bij m'n oma in Amsterdam en het was maar de vraag of ze veilig zouden zijn.
Ja shit zeg, een zwarte dag was dat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:13 schreef maartena het volgende:
Het spelletje.... stond op "game over" toen we later die avond weer eens boven gingen kijken.
'90 en '92: in de kroegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het beschamende verlies van het Nederlands Elftal?
Donderdag toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:31 schreef Yi-Long het volgende:
Was op een zondagavond toch? Gewoon thuis in mijn pyama denk ik.
Volgens mij ook zondag, staat me bij dat studio sport werd onderbroken voor extra nieuwsuitzendingquote:
Klopt, daarvoor was al een extra nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij ook zondag, staat me bij dat studio sport werd onderbroken voor extra nieuwsuitzending
4-7-1998quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:40 schreef Svensational het volgende:
En terecht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:05 schreef Freeflyer het volgende:
Ten tijde van de Bijlmerramp was mijn radio programma net afgelopen en werd ik afgelost door een collega die daar een hele lompe opmerking over maakte wat hem een schorsing van 2 weken opleverde.
Dus we hebben geleerd dat wanneer mensen zulke drukte maken op de radio, er vaak iets aan de hand is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:41 schreef sigme het volgende:
Ik was bij mijn vader, waar ik ook was blijven slapen. Geen tv. Maandagochtend even de radio aan, maar daar waren zulke druktemakers panikerend aan het woord dat we die weer uitgezet hebben.
Mijn vader bracht me naar de stad, zodat ik naar college kon. Onderweg nog even gestopt bij de stationskiosk om een krant te kopen - alle kranten uitverkocht.
Kortom, ik hoorde het pas op de universiteit van mijn studiegenoten.
Wat dacht je van 'alle kranten uitverkocht'. Er ging serieus geen belletje rinkelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus we hebben geleerd dat wanneer mensen zulke drukte maken op de radio, er vaak iets aan de hand is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:34 schreef Toeps het volgende:
Vanavond 21:00 op NGC, Seconds from Disaster
Hmm ik kan me zoiets soortgelijks nog herinnenen met de dood van Lady Diana.. 1996 toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:40 schreef theKiD het volgende:
Ik hoorde er de volgende morgen pas van. In die tijd keek ik elke morgen naar RTL4, waar tussen de ontbijtnieuwsuitzendingen, altijd tekenfilmpjes werden gedraaid (Yogi-bear) en ik weet nog dat ik toen helemaal niet blij was dat die hele uitzending vanaf 7u smorgens tot ik om 8u smorgens wegging over de bijlmerramp ging.
Mijn tekenfilm wat doen je!!??!?!
Das het enige wat me nog echt goed bijstaat.
ik ook van 9/11 (alhoewel dat geen 90's is) maar vrijwel alle programma's werden gestaakt en werd dat live uitgezondenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Hmm ik kan me zoiets soortgelijks nog herinnenen met de dood van Lady Diana.. 1996 toch?
Zelfs van iets 'recents' als 9/11 niet?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat iedereen altijd nog weet waar ze op zulke momenten waren.Ik zou dat echt niet weten...
En niet alleen bij de blijlmerramp, maar bij al dat soort grote gebeurtenissen.
Ook bij die weet ik het niet meerquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:53 schreef Omniej het volgende:
True, maar voor Nederlandse begrippen was de Bijlmerramp natuurlijk ook vrij heftig...
Eigenlijk is zelfs de vuurwerkramp in Enschede een tijdje behoorlijk groot nieuws geweest in Nederland, toch zou ik echt niet meer weten waar ik op dat moment was.(terwijl ik dat van 9/11 wel exact weet)
1998 volgens mij. En dat bleef op Zondag maar herhaald worden. Telekids of iets in die richting werd toen niet uitgezonden. (Of was het zaterdag?? We kwamen iig net een dag eerder terug van vakantie)quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Hmm ik kan me zoiets soortgelijks nog herinnenen met de dood van Lady Diana.. 1996 toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |