Volgens mij ook zondag, staat me bij dat studio sport werd onderbroken voor extra nieuwsuitzendingquote:
Klopt, daarvoor was al een extra nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij ook zondag, staat me bij dat studio sport werd onderbroken voor extra nieuwsuitzending
4-7-1998quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:40 schreef Svensational het volgende:
Andere grote gebeurtenissen waarvan je het nog wel weet?
En terecht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:05 schreef Freeflyer het volgende:
Ten tijde van de Bijlmerramp was mijn radio programma net afgelopen en werd ik afgelost door een collega die daar een hele lompe opmerking over maakte wat hem een schorsing van 2 weken opleverde.
Dus we hebben geleerd dat wanneer mensen zulke drukte maken op de radio, er vaak iets aan de hand is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:41 schreef sigme het volgende:
Ik was bij mijn vader, waar ik ook was blijven slapen. Geen tv. Maandagochtend even de radio aan, maar daar waren zulke druktemakers panikerend aan het woord dat we die weer uitgezet hebben.
Mijn vader bracht me naar de stad, zodat ik naar college kon. Onderweg nog even gestopt bij de stationskiosk om een krant te kopen - alle kranten uitverkocht.
Kortom, ik hoorde het pas op de universiteit van mijn studiegenoten.
Wat dacht je van 'alle kranten uitverkocht'. Er ging serieus geen belletje rinkelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus we hebben geleerd dat wanneer mensen zulke drukte maken op de radio, er vaak iets aan de hand is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:34 schreef Toeps het volgende:
Vanavond 21:00 op NGC, Seconds from Disaster
Hmm ik kan me zoiets soortgelijks nog herinnenen met de dood van Lady Diana.. 1996 toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:40 schreef theKiD het volgende:
Ik hoorde er de volgende morgen pas van. In die tijd keek ik elke morgen naar RTL4, waar tussen de ontbijtnieuwsuitzendingen, altijd tekenfilmpjes werden gedraaid (Yogi-bear) en ik weet nog dat ik toen helemaal niet blij was dat die hele uitzending vanaf 7u smorgens tot ik om 8u smorgens wegging over de bijlmerramp ging.
Mijn tekenfilm wat doen je!!??!?!
Das het enige wat me nog echt goed bijstaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |